Gå til innhold

Et bittelite spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at man alltid mottar lønnslippen dagen før eller samme dag som lønn? For det har jeg alltid gjort. Jeg mottok det i dag, når jeg egentlig skal ha lønn 30. Og det står at det blir utbetalt den 30. Men så hørte jeg rykter om at nabobutikkene skulle få lønnen sin i morgen. Høres det ut som jeg også får det eller kommer det mest sannsynlig den 30?



Anonymous poster hash: 251a0...8f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik at man alltid mottar lønnslippen dagen før eller samme dag som lønn? For det har jeg alltid gjort. Jeg mottok det i dag, når jeg egentlig skal ha lønn 30. Og det står at det blir utbetalt den 30. Men så hørte jeg rykter om at nabobutikkene skulle få lønnen sin i morgen. Høres det ut som jeg også får det eller kommer det mest sannsynlig den 30?

Anonymous poster hash: 251a0...8f5

Hvilken butikkjede er det snakk om?

Anonymous poster hash: 0fbfe...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får den 30. Når det står det på lønnslippen.

Jeg kjører lønn for mange firmaer og sender ut lønnslippen den dagen jeg kjører lønn. Så for mine kunder kommer lønnslippen 1-7 dager før utbetaling, alt ettersom når jeg har tid til å kjøre den lønnen. Og nå i ferietider kjører jeg lønn før jeg drar på ferie, derfor fikk de som hadde utbetaling 15/7 lønnslippen sin 25/6.

Anonymous poster hash: 60844...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken butikkjede er det snakk om?

Anonymous poster hash: 0fbfe...c2d

Du får den 30. Når det står det på lønnslippen.

Jeg kjører lønn for mange firmaer og sender ut lønnslippen den dagen jeg kjører lønn. Så for mine kunder kommer lønnslippen 1-7 dager før utbetaling, alt ettersom når jeg har tid til å kjøre den lønnen. Og nå i ferietider kjører jeg lønn før jeg drar på ferie, derfor fikk de som hadde utbetaling 15/7 lønnslippen sin 25/6.

Anonymous poster hash: 60844...7f8

Men greia er at de som betaler lønnen vår, samme personer som eier samme butikker, sa til de andre at vi får lønn i morgen. Så derfor begynte jeg å lure. Men får det sikkert ikke før 30 uansett :)

Anonymous poster hash: 251a0...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten spørre vedkommende. Det er jo ikke noe noen her kan svare på. Det kan også hende sjefen i den andre butikken har bestemt at de skal få lønn en uke tidligere uten at din sjef har gjort det samme.

Anonymous poster hash: 60844...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten spørre vedkommende. Det er jo ikke noe noen her kan svare på. Det kan også hende sjefen i den andre butikken har bestemt at de skal få lønn en uke tidligere uten at din sjef har gjort det samme.

Anonymous poster hash: 60844...7f8

Vi har samme sjef. Derfor er det rart at de skal få det og ikke vi. Derfor jeg bare lurte

Anonymous poster hash: 251a0...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det i natt klokken 3 faktisk :)



Anonymous poster hash: 251a0...8f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg fikk det i natt klokken 3 faktisk :)

Anonymous poster hash: 251a0...8f5

Er du trådstarter? Når det er 30. som er din faste (på papiret) lønningsdag, så er det jo som regel denne datoen det kommer på. Unntaket er muligens dersom 30. havner på en helgedag, da kommer det gjerne enten på fredagen før eller mandagen etter hos oss. Jeg jobber også i kommunen, så dette varierer kanskje ift om du jobber kommunalt eller privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...