Gå til innhold

Hvis man ønsker å jakte på elefanter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

En av mine store drømmer er å jakte på verdens største elefanter. Jeg ønsker kun en, som jeg selv tar. Hvordan gjør man dette? Jeg regner med at man kan ikke bare gå og jakte, jeg har ingen erfaring med jakt engang! Finnes det reisebyråer som gir deg trening og lar deg skyte din egen elefant? Hva er prisen?



Anonymous poster hash: abe0d...8c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalma

De har noe sånt opplegg i Afrika, organisert jakt. Du betaler en viss sum, så får du jakte og nedlegge et dyr som er utvalgt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du ikke treffer..... eller at den faller på deg



Anonymous poster hash: ee90c...8aa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

En av mine største drømmer er å jakte på folk som deg. Men det får vel forbli en drøm siden det er høyst ulovlig og skyte drittsekker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noe sånt opplegg i Afrika, organisert jakt. Du betaler en viss sum, så får du jakte og nedlegge et dyr som er utvalgt på forhånd.

Hei, tusen takk for svar! Har du link? Vet du hva en slik tur koster?

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine største drømmer er å jakte på folk som deg. Men det får vel forbli en drøm siden det er høyst ulovlig og skyte drittsekker.

!!??

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De rosa elefantene er de største, og du trenger ikke å dra til Afrika for å jakte på dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å google i vei, så finner du nok ut av det. Det er ekstremt dyrt å felle en elefant, flere hundre tusen. Og så må du jo lære deg å skyte først.



Anonymous poster hash: b8600...917
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Hei, tusen takk for svar! Har du link? Vet du hva en slik tur koster?

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Har ikke det, men sjekk hun dama som det ble så mye styr med i media fordi hun skjøt ville dyr i Afrika. Tror det er rimelig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rosa elefantene er de største, og du trenger ikke å dra til Afrika for å jakte på dem.

Nei - de har jeg egen innhenging til på soverommet. Det er fullt der hver søndag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

En av mine største drømmer er å jakte på folk som deg. Men det får vel forbli en drøm siden det er høyst ulovlig og skyte drittsekker.

Du får kle deg ut som en elefant og vente til TS skyter på deg. Da kan du nemlig skyte TS i nødverge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malanthor

Du får kle deg ut som en elefant og vente til TS skyter på deg. Da kan du nemlig skyte TS i nødverge

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reagerer dere så usaklig?, det er vel lovlig!??



Anonymous poster hash: abe0d...8c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hvorfor reagerer dere så usaklig?, det er vel lovlig!??

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Alt er lov i Afrika vet du. Der kan du skjære hornet av neshorn. Du kan slakte ditt eget folk og tømme statskassa. Hvorfor skulle det ikke være lov med litt artig elefantjakt. Du kan skyte elefanten og deretter grille den på bålet mens nakne afrikanske jenter danser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor reagerer dere så usaklig?, det er vel lovlig!??

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Mye som er lovlig som folk ikke synes er tipp-topp. Du vet jo selvsagt godt at de fleste synes elefantjakt er noe dritt, lovlig eller ikke. Uten noen som helst videre sammenligning vil jo de fleste reagere negativt på 50-åringer som ligger med 17-åringer selv om det er lovlig. Formell lov og sosiale konvensjoner harmonerer ikke alltid 100 %. Som sagt har ikke dette noe med slike forhold å gjøre, det er bare et eksempel på andre ting mange misliker selv om det ikek er straffbart. At "det er vel lovlig!??" medfører ikke noe at man er fri for kritikk.

Anonymous poster hash: c6ee3...e76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er lov i Afrika vet du. Der kan du skjære hornet av neshorn. Du kan slakte ditt eget folk og tømme statskassa. Hvorfor skulle det ikke være lov med litt artig elefantjakt. Du kan skyte elefanten og deretter grille den på bålet mens nakne afrikanske jenter danser.

Men for nordmenn som har en stor drøm og jakte på ett av verdens største dyr, er det ulovlig for dem?

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som er lovlig som folk ikke synes er tipp-topp. Du vet jo selvsagt godt at de fleste synes elefantjakt er noe dritt, lovlig eller ikke. Uten noen som helst videre sammenligning vil jo de fleste reagere negativt på 50-åringer som ligger med 17-åringer selv om det er lovlig. Formell lov og sosiale konvensjoner harmonerer ikke alltid 100 %. Som sagt har ikke dette noe med slike forhold å gjøre, det er bare et eksempel på andre ting mange misliker selv om det ikek er straffbart. At "det er vel lovlig!??" medfører ikke noe at man er fri for kritikk.

Anonymous poster hash: c6ee3...e76

Jeg leste at jakt kan være bra for elefantene, for da holder man populasjonen på et sunt nivå.

Anonymous poster hash: abe0d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå i skogen å skyt en elg istedet! skaff deg hvertfall litt skyteegenskaper før du skadeskyter en stakkars elefant! er du klar over hvordan elefanter sørger når en av deres egne blir drept? de holder minnesermoni for f**! de trøster hverandre!

skal noen komme å skyte noen du er glad i? nei? så ikke skyt et så edelt og smart dyr som elefant!

det var min mening. nå skal jeg holde fred før jeg kommer med enda flere usaklige kommentarer, som du egentlig må regne med når du skriver her inne.



Anonymous poster hash: ee90c...8aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...