Gå til innhold

Endring i mapper på data


ChristianLouboutin

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet om dato på dokumenter på Windows 8 blir endret hvis man bare åpner , leser og lukker?

Må man ikke gjøre endring eller lagre for at endringsdato skal vise dagens dato?? :)

Var forresten inne på snarveier. Vil datoen for når jeg sjekket bli endret på begge dokumenter?? :)

Endret av ChristianLouboutin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre dette har blitt endret fra slik det var i tidligere utgaver av Windows, kommer det helt an på hvilket program du bruker.

Vanlige Office-dokumenter endrer (normalt) ikke dato uten at du lagrer, men det er så vidt jeg vet mulig å sette innstillingene slik at dokumentene alltid lagres før de lukkes. Så her kan du til en viss grad styre det selv.

Enkelte andre programmer lagrer alltid fila underveis, så den alltid bytter dato når den har vært åpnet.



Anonymous poster hash: c39b0...8ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig Word dokument, og regner med at det er standard innstilling som krever lagring selv:) takk for svar.

Med mindre dette har blitt endret fra slik det var i tidligere utgaver av Windows, kommer det helt an på hvilket program du bruker.

Vanlige Office-dokumenter endrer (normalt) ikke dato uten at du lagrer, men det er så vidt jeg vet mulig å sette innstillingene slik at dokumentene alltid lagres før de lukkes. Så her kan du til en viss grad styre det selv.

Enkelte andre programmer lagrer alltid fila underveis, så den alltid bytter dato når den har vært åpnet.

Anonymous poster hash: c39b0...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre en enkel test om du ønsker å være helt sikker: Opprett et nytt dokument, og åpne/lagre det med/uten endringer et par ganger mens du følger nøye med på dato/klokkeslett. :)



Anonymous poster hash: c39b0...8ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...