Gå til innhold

Hvorfor så mange russere og polakker i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så utrolig mange av dem i Oslo?!

Og Rom-folket, er på hvert hjørne.

Deprimerende.

Anonymous poster hash: 29a92...6be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at du skal ha noe å spørre om.



Anonymous poster hash: eef9f...860
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange russere i Oslo.

Det er mange polakker i Oslo stort sett pga. jobb, mye som håndverkere.

Det er mange romfolk i Oslo stort sett for å tigge, i tillegg til Jansen- og Karoli-familiene.



Anonymous poster hash: f3b61...657
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange nordmenn i Spania?

Deprimerende.



Anonymous poster hash: 7ed38...391
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Polakkene arbeider. Hvis du har noe imot polakker, så kan du flytte til en annen by eller til et land utenfor EU/EØS området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å irritere deg over polakker, bør du sette pris på den innsatsen de gjør i landet. De er kjent for å være flittige og hardtarbeidende, i motsetning til mange av oss nordmenn. I tillegg er kulturen deres ganske lik den norske, så jeg ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: af19e...62c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så mange russere på Majorstuen-Frogner; er de rike?

Anonymous poster hash: 29a92...6be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er flere russiske kvinner i Oslo. Russiske kvinner er skjønne og vakre. <3 :)



Anonymous poster hash: eef9f...860
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Polakkene er da noen trivelige mennesker. Hva galt har de gjort? De jobber da som ett rent helvete når de er her i Norge, og tar mange jobber vi nordmenn generelt ikke gidder å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polakkene er da noen trivelige mennesker. Hva galt har de gjort? De jobber da som ett rent helvete når de er her i Norge, og tar mange jobber vi nordmenn generelt ikke gidder å gjøre.

Vel, hadde jeg fått meg jobb ett sted, hvor lønnen var betraktelig mye høyere enn det stedet jeg dro fra, så hadde jeg fremdeles jobbet som ett helvete.

Så og sammenlikne polakker som kun er her for og jobbe, med etniske nordmenn blir litt feil. Da egeninteressen er vidt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hadde jeg fått meg jobb ett sted, hvor lønnen var betraktelig mye høyere enn det stedet jeg dro fra, så hadde jeg fremdeles jobbet som ett helvete.

Så og sammenlikne polakker som kun er her for og jobbe, med etniske nordmenn blir litt feil. Da egeninteressen er vidt forskjellig.

Polakkene er ingen homogen gruppe. Det er individer med ulike interesser. Mange kommer med familien sin, og flytter hit. Har selv en polsk familie til naboer. De er ikke bare her for å jobbe, de ønsker å bo her for godt, og har virkelig integrert seg. I tillegg jobber de enormt mye. (Ja, de tjener mer enn i Polen, men de betaler jo norske priser, så sånn sett så har de ganske lik levestandard som de hadde i Polen).

Anonymous poster hash: af19e...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten jeg hører russisk overalt.

Hvem hvorfor det er bestemt at det er "muslimer" som skal stå bak terrortrusselen? Jeg stoler ikke Putin for 5 øre, gjør dere?



Anonymous poster hash: c167f...797
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns nesten jeg hører russisk overalt.

Hvem hvorfor det er bestemt at det er "muslimer" som skal stå bak terrortrusselen? Jeg stoler ikke Putin for 5 øre, gjør dere?

Anonymous poster hash: c167f...797

NORWAY, WAKE UP!!! Hvorfor skriver de dette?

Anonymous poster hash: c167f...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så utrolig mange av dem i Oslo?!

Og Rom-folket, er på hvert hjørne.

Deprimerende.

Anonymous poster hash: 29a92...6be

Romvesner? Hvorfor har ikke VG dette på førstesiden, egentlig?

Anonymous poster hash: 98632...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns nesten jeg hører russisk overalt.

Hvem hvorfor det er bestemt at det er "muslimer" som skal stå bak terrortrusselen? Jeg stoler ikke Putin for 5 øre, gjør dere?

Anonymous poster hash: c167f...797

Ikke "muslimer", islamister.

Anonymous poster hash: 98632...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten jeg hører russisk overalt.

Hvem hvorfor det er bestemt at det er "muslimer" som skal stå bak terrortrusselen? Jeg stoler ikke Putin for 5 øre, gjør dere?

Anonymous poster hash: c167f...797

Du hører ikke russisk overalt. Du hører østeuropeiske språk og tenker at det er russisk, antar jeg. Det er ikke mange russere her.

De sier forøvrig at det er "muslimer" som står bak fordi det er islamister med tilknytning til grupper i Syria som står bak. Det er ikke gjetting eller spekulasjoner. Det er hele grunnlaget for beskjeden.

Anonymous poster hash: f3b61...657

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hører ikke russisk overalt. Du hører østeuropeiske språk og tenker at det er russisk, antar jeg. Det er ikke mange russere her.

De sier forøvrig at det er "muslimer" som står bak fordi det er islamister med tilknytning til grupper i Syria som står bak. Det er ikke gjetting eller spekulasjoner. Det er hele grunnlaget for beskjeden.

Anonymous poster hash: f3b61...657

Nei, det er faktisk ekstremt mange russarar i Oslo. Spesielt dei siste 2 åra har eg merka meg ein ganske stor auke. Eg snakkar russisk, og høyrer det i byen rundt meg iallefall ein gong kvar dag.

Det er sjølvsagt ein del turistar, men også heilt vanlege folk som lever sine liv her i hovudstaden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er faktisk ekstremt mange russarar i Oslo. Spesielt dei siste 2 åra har eg merka meg ein ganske stor auke. Eg snakkar russisk, og høyrer det i byen rundt meg iallefall ein gong kvar dag.

Det er sjølvsagt ein del turistar, men også heilt vanlege folk som lever sine liv her i hovudstaden.

Og velkomne skal de være!:)

Anonymous poster hash: af19e...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...