Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Fikk kjeft av en gammel dame i byen i dag. Jeg gikk med barnevogn og gikk da tilfeldigvis bak en annen dame med barnevogn, som uheldigvis kom litt borti den gamle dama med vogna si. Det gikk bra, og hun gikk videre. Men den gamle dama syntes tydeligvis det var nødvendig å stoppe meg også og kjefte litt om at man måtte se hvor man kjører når man har med vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk to ganger kjeft av eksdama for å være utro i drømmene hennes. Jeg har for ordens skyld aldri vært utro. Forholdet tok slutt da hun var utro i stedet.

Har også fått kjeft av en ukjent person for å gå i en helt vanlig rød genser cirka en uke etter at ABB hadde på seg rød genser i et fengslingsmøte. Kunne visst være traumatisk for pårørende. Det er kanskje ikke direkte morsomt, men det er jo temmelig sært.



Anonymous poster hash: f4ba3...7f5
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått kjeft av en ukjent person for å gå i en helt vanlig rød genser cirka en uke etter at ABB hadde på seg rød genser i et fengslingsmøte. Kunne visst være traumatisk for pårørende.

Anonymous poster hash: f4ba3...7f5

Åjaaa! Det var sånn det var,ja!

Det var selvsagt genseren som var hele problemet. :opplyser:

Anonymous poster hash: 9ae1c...a98

Bilde med manglende kopirett fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sjekke inn bagasjen min hos SAS. Da det var min tur virket ikke samlebåndet. Så jeg sa i fra. Jeg ble skjelt ut, høyt, forran alle de andre passasjerene, for å ha ødlagt samlebåndet. Da jeg tok til motmæle bare snudde personen i skrangen seg og gikk. Så jeg måtte henvende meg til skranken vedsidenav der jeg også fikk kjeft. Denne gangen bare nikket jeg og ga dem bagasjen min.

Endret av Wawawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Fikk kjeft av en eks-venninne fordi jeg ikke svarte henne på facebook-meldingene hun sendte. Jeg var i dusjen og ble borte i en halv time. Fikk skikkelig kjeft selv om jeg forklarte at man ikke hele tiden kan være tilgjengelig på nett.... Helt utrolig.

Har også fått "kjeft" + dårligere karakter i heimkunnskap (eller mat og helse nå da) fordi jeg brukte 15 minutter på å stryke en duk. Læreren kom ikke inn i rommet og ba meg skynde meg heller. Hun likte meg ikke fordi jeg pratet lite i klasserommet. Flink lærer!! :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjeft av en dyrebeskyttelsesdame fordi jeg ikke steriliserte katten min i tide, og den endte opp med å få et kull med unger. Det var allerede så mange katter på denne jord som trengte et hjem, mente hun. Men selv har hun tre unger, så jeg kontret så klart med verdens mest åpenbare argument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft fordi jeg hadde lært ut vitenskap og evolusjon til en klasse 6 åringer. Moren som er Jehovas vinte mente slike alvorlige ting kan vente til barna er eldre.

Vi pratet om dinosaurer, om de levde for 100 år siden eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft av kjæresten min og kalte meg dum for å ikke skylle munnen med vann etter jeg pusset tennene. Hvorfor? Jo fordi alle kvinner vet at hvis man svelger tannkrem med uhell så kan man bli gravid... Ekstra info = vi er 25 år.

Anonymous poster hash: 6b67f...593

Hvor var det du fant denne fyren, sa du

Anonymous poster hash: 46238...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fra Oslo til Trondheim med nattbuss. Med en gang jeg kom fram i Trondheim begynte min første dag på ny jobb.

Jeg gikk tidlig opp på Oslo busstasjonen for å få et bra sete på bussen ved siden av vinduet slik at jeg skulle få sove.

Jeg fikk sete ved siden av vinduet og sovnet. En halv time senere våkner jeg av at ei dame skjeller meg ut. Jeg var egoistisk dum og uansvarlig. Uansvarlig ropte hun mange ganger. Jeg unnskyldte meg med at jeg sov og lurte på hva det var for noe.

Hun mente jeg var unavarlig og egoistisk fordi jeg ikke tok hensyn til ungen hennes. Ungen hennes skulle en nemlig ta hensyn til og det burde jeg ha skjønt og hun kjeftet meg huden full. Hun husjert på med hendene og først da skjønte jag at hun ville jeg skulle flytte meg jeg ble helt paff og var så forvirret fordi jeg nettopp hadde våknet at jeg unnskyldte meg å flyttet meg. .

Den voksne damen satte seg ned ved siden av vinduet og gutten var vel en 9 år og hadde tydelig flau og ville ikke sitte ved siden av henne, men det måtte han plent.

Så kom bussjåføren han var også veldig sur, fordi jeg hadde flyttet meg fordi han hadde skrevet en liste med hvor alle skulle av. Jeg sa at det var damen med barnet som ville ha mitt sete. Bussjåføren fortsatte å kjefte og da sa jeg at jeg godt kunne sette meg tilbake. Da klikket hun dama igjen sa jeg baksnakket henne at jeg ikke viste hensyn og var unavarlig. Da tok noen andre på bussen og forsvarte meg sa at det ikke var min feil.

Jo da så gikk buss sjåføren.

Deretter sa dama stygge ting til meg og la føttene sine over gutten og sovnet.

Jeg satt for øvrig våken helt til hun gikk av bussen 5 timer senere.

Først da fikk jeg tilbake et sete ved siden av vinduet slik at jeg fikk sove.

Var hun norsk?

Anonymous poster hash: 3eede...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang blodkjeft av en gammel dame fordi jeg reiste meg for henne på bussen. Jeg skulle for pokker ikke tro at hun var så skrøpelig at hun ikke greide å stå, nei! Jeg har for øvrig også fått kjeft for å ikke reise meg for gamle damer på bussen...

Kjenner til den. Har ofte reist meg for eldre og gravide, men ender jo opp med den utskjellingen fordi at de eldre er jo ikke så gamle, å de kan da for faen stå, og gud bedre så respektløse vi ungdommer er å ja det finnes ikke måte på. De gravide bare ser surt på meg eller kommer med en kommentar om at selv om de er gravid så er de ikke handikappet osv. Det har resultert i at nå gir jeg BLANKE FAEN i å reise meg for gravide og eldre folk.

Jeg fikk kjeft av sjåføren på bybanen i Bergen fordi jeg hadde gått inn på feil side. Jeg måtte jo skjønne at jeg måtte gå inn på den siden som billettautomaten var på. Jeg prøvde å forklare at jeg kom fra bussen på andre siden og dermed ikke trengte å kjøpe ny billett. Men, neida! Det spilte visst ikke noe rolle. Alle måtte gå inn på andre siden. Men det står ingen skilt om det, og det er åpent på begge sider. Hvordan skulle jeg da vite at jeg måtte gå rundt hele bybanen for å gå inn på andre siden? Snike på bybanen kan jeg gjøre uansett hvilken side jeg går inn på, hvis jeg skulle få lyst til det.

Dette må da ha vært på nesttun, for det er vel eneste plassen man kan gå inn på, på begge sider? Den sjåføren må jo være totalt retard? :klo:

Anonymous poster hash: 240fe...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg akkuratt hadde tatt lappen så var det en som kjørte inn i meg fordi han ikke overholdt vikeplikten sin. Han ble fly forbanna på meg for at jeg var der, og kjeftet meg huden full! Jeg var så ung og usikker, og han var så sint at jeg ble j jo overbevist om at det var meg som hadde gjort noe galt, helt til forsikkringsselskapet kom på banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft av en kunde fordi vi hadde åpent 22. juli...



Anonymous poster hash: b98b8...f9c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått kjeft av en kunde som trodde hun hadde reservert en vare hos oss, og så viste det seg at hun hadde ringt til en annen butikk i kjeden og reservert der. Likevel var visst dette min skyld, og det var dårlig service... Dette har faktisk skjedd med to ulike kunder i sommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk nettopp kjeft av en kunde. Prøvde å gi henne en gratis pizza som hun egentlig ikke hadde krav på en gang, jeg var bare ekstremt serviceinnstilt og hyggelig, fordi det hadde skjedd en misforståelse forrige gang, prøvde bare å hjelpe henne :( fikk kjeft, hun skrek til meg på telefon og så la hun på.

Bare hyggelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba i matbutikk en gang i tiden. Fikk kjeft fordi bæreposene ikke var gratis. "Skal JEG gå med pose med reklame for DERE, så burde jeg strengt tatt få BETALT for å ha dem!!!"

Et annet sted:

Fikk kjeft for å selge en vare til litt redusert pris, uten at jeg fikk hjelp da jeg spurte om å finne den riktige prisen, og fikk ta saken i egne hender.

Fikk kjeft fordi jeg ikke rakk å skrape ned gamle reklameplakater i minusgrader like raskt som seniorene i sjappa...

Skulle finne fram til et sted. Fikk kjeft for at jeg ikke fant fram raskt nok etter hans elendige veibeskrivelse. Snakk om kanskje 5 min forsinkelse. Og det var jeg som skulle betale for en tjeneste av han! La oss si at jeg ikke benyttet meg av han mer...

Fikk stadig kjeft for å ha for tykt lag med nugatti på skiva, bruke 2 skiver pålegg isteden for 1,5 skiver, for mange teskjeer med oboy i melka og slike ting.



Anonymous poster hash: a1d78...d15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet på bensinstasjon fikk jeg innimellom kjeft av kunder fordi bensinprisene var så høye!

Jeg fikk også kjeft fordi pølsene var (i følge kunden) sprøytet full av saltvann og tilsetningsstoffer.

Var en haug med sånne type tilfeller, folk er rare!

Anonymous poster hash: fb0a8...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...