Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Fikk skyllebøtte for å gjøre jobben min å holde meg til taushetsplikten som er lovpålagt

Ja, det har jeg også - mange ganger! *sukk*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Hah, en annen ting jeg kom på. Da jeg var rundt 16 fikk jeg kjeft av en gammel dame fordi jeg hadde piercing i leppen. Hun gikk forbi meg da jeg satt på en benk, bråsnudde seg og utbrøt "Det er ikke no FINT skjønner du! Ikke i det hele tatt!" Jeg ble litt paff og forstod ikke helt hva hun snakket om, så jeg spurte hva problemet var, da ble hun kjempesint og kjeftet på meg fordi jeg hadde sånne "stygge greier" i ansiktet mitt, og gikk rundt å skremte folk med djeveldyrkelse, og at jeg så ond og sur ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg gikk tur fikk jeg traff jeg på en liten løshund. Fikk grei beskjed av en forbipasserende om å ta bånd på den jævla løshunden min. Prøvde å forklare at det ikke var min hund. Det hjalp ikke, den skulle ha bånd på seg likevel.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft på jobb av en kunde fordi vi solgte en type fòr dyrere enn en privatperson som selger det som hobby. At vi hadde rabatter ved kjøp av 10 stk eller mer, og at hvis man var storforbruker hadde vi veldige gunstige priser hadde ikke noe å si. Vi var så idiotiske og dårlige som ikke solgte det like billig som privatpersonen.

Fikk også kjeft som 19åring av foreldrene til venninnen min fordi jeg kjøpte øl på butikken. At jeg var gammel nok var irrelevant.

Endret av Opus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk kjeft når jeg var på språkreise av vertsforelderen min. Altså skikkelig kjeft med skriking og hyling. Jeg var bare 16 år, men hun mente likevel at jeg hadde stjålet av sjampoen hennes mot hårtap. Prøvde å si at jeg ikke hadde gjort det, men ettersom jeg hadde brukt turen mest på å feste og ikke så mye på å lære meg fransk, var det ikke så lett. Endte opp med at jeg fikk penger av språkreisebyrået og beskjed om å kjøpe hu ei ny sjampoflaske. Jesus! :klaske:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg gikk tur fikk jeg traff jeg på en liten løshund. Fikk grei beskjed av en forbipasserende om å ta bånd på den jævla løshunden min. Prøvde å forklare at det ikke var min hund. Det hjalp ikke, den skulle ha bånd på seg likevel.

Haha! Måtte le høyt når jeg leste dette! :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg jobba som renholder fikk jeg en hyggelig velkomst av dama i resepsjonen. Noen hadde bæsja på dosetet på dametoalettet etter jeg hadde dratt derifra dagen før, og derfor syntes hu det var helt greit å kjefte på meg for at jeg ikke hadde vaska det vekk enda :klø: Må nevnes at toalettet bare ble brukt av de ansatte, og det var vel tre-fir damer som jobba der. Lurer på om de fant den skyldige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjeft fordi jeg var syk, og fordi jeg hadde mensen.

Definitivt de dummeste tingene jeg har fått kjeft for!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på skolen fikk jeg kjeft fordi jeg kom fem minutter forsent til første timen. Jeg prøvde å forklare læreren min at grunnen var at bussen hadd fått motorproblemer på veien og det var 25 minus, derfor ville jeg ikke gå tre kilometer. Det mente han at jeg burde ha tenkt på før! Ikke ville han ringe busselskapet heller for å bekrefte historien... Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har fått kjeft fordi skoene mine bråkte.

Joggesko, vel å merke.

Endret av FoxyFish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft fordi butikken jeg var ekstrahjelp i hadde pappesker i vinduet. Det ødela inntrykket av byen nemlig:p

Ikke kunne jeg noe for at lageret vårt var sprengt og at sjefen måtte bruke deler av vindusplassen til esker med varer.

En annen kunde veltet et speil og mente det var ekstremt farlig å ha et speil der. Tenk om unger springer rundt og det velter på dem... Vel, en butikk er ikke en plass for unger å løpe rundt! Jeez!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet på bensinstasjon, og der solgte vi mye burger :P Burgermaskina var sånn lokk som senka seg ned over burgern, så den ble stekt fra begge sider. Lokket gikk automtisk opp etter noen minutter og da var burgeren ferdig. Hadde litt problemer en tid med den, med at den ikke ble full varme i maskina så måtte steke burgerne litt ekstra, ellers var de rå inni. Så var venninna min i praksis i hjemmehjelp tjenesten den tida. Så en kveld kom hun og hun veiledern hennes innom for å kjøpe burger i matpausen. Så gav hun veiledern hennes beskjed om at hun ville ikke ha burgern svidd ihjel, uukei greit det :P Så gikk lokket opp og jeg måtte som sagt steke burgern litt ekstra ellers var den rå inni. Og dama klikka helt.. "HØRTE DU IKKE, Æ VIL IKKE HA DEN SÅ GODT STEKT!!" så begynte hun å legge ut om at burgere skulle stekes på samme måte som BIFF :O :O og at hun hadde jobbet som kokk før hun ble hjelpepleier.. For å si det sånn.. Om hun som kokk mente burger skulle stekes på samme måte som biff, skjønner jeg godt hun hadde gått over til å tørke ræv.. Hadde vel gidd alle kundene sine diare :P Hun hadde vist lagt ut en lang lekse i bilen etterpå om hvor idiot og sur jeg var haha.. venninna mi satt bare der å sa ikke noe :P Vel hun var ikke akkurat en smilende sol selv, og hadde hun måtte hatt med idioter som seg selv å gjøre hadde hun og vært sur :P Angrer på jeg ikke slengte den halv stekte burgern i burger brødet å sa "javel værsjegod, den er rå inni, men NYYYYT den.. kom ikke til meg å klag etterpå" :P

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme så har vi veldig mye skremmende og ekkelt som sjedde(bor ikke der mere) en dag skjeller mamma meg ut forde medisinskapet er tukklet med. problemet er at jeg aldri hadde rørt det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk engang en skikkelig skyllebøtte fordi katten min jakter.....på mus og rotter.....

Holdt på å revne av å ikke flire høyt, så for meg å gå hjem til pus og si med streng mine." og nå lar du mus og rotter være, ikke mere jakt!"

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk kjeft og sure blikk fra en mann fordi jeg hadde på meg en sort pen-jakke på bussen. Han likte visst ikke folk som gikk med sorte jakker.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal_mann? :skratte:

HAHAHAHAHA, det tenkte jeg også før jeg i det hele tatt så at noen hadde foreslått ham :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en herlig tråd!! Husker en episode fra da jeg jobbet med kundesupport i et mobilselskap. fikk en kunde på tråden som skjelte meg huden full fordi abonnementet var stengt pga ubetalte fakturaer. Jeg forklarte at så fort det utestående var betalt, ville telefonen bli åpnet igjen. fikk da kjeft fordi jeg hadde da ikke noe med hans økonomi å gjøre :klø: jeg var jo totalt idiot som ikke skjønte det, jeg skulle bare åpne mobilen ASAP.

ellers fikk jeg kjeft her for et par uker siden på en parkeringsplass. det var en lørdag, og det sto en tre-fire biler i påvente av en plass. bilen foran meg kjører inn til siden og slipper av en dame, og kjører bort fra p-plassen. i mellomtiden kjører det ut en bil fra p-plassen rett foran meg, så jeg svinger inn på den.går ut av bilen og går rett på damen som var blitt satt. "skjønte du ikke at vi skulle ha den plassen? " sier hun " vel, nei, siden du ble satt av og bilen er borte, så skjønte jeg ikke det" sa jeg. "vel, vi var ikke klar over at det ble en plass ledig rett etterpå." sa damen, temmelig sur.

Endret av Xtra_lilje
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd!

Kan også anbefale en nettside for mye morsomme historier: www.notalwaysright.com

Jeg jobber i butikk, og har jobba et par år med kundeservice før det, og har blitt skjelt ut for mye rart. Når jeg jobbet på abonnementservice, ble jeg skjelt ut fordi veiene der ringeren bodde ikke ble saltet godt nok.

For at budet ikke leverte avisen på døren, når naboen fikk det (naboen var over 90 år og nyoperert, ringeren er en på 30 og frisk og rask, noen hun innrømmet selv, men fortsatt ikke forstod).

En gjenganger er lovverket i butikk. Veldig mange som mener at de 30 dagene til Elkjøp er lov, og skylder på både det ene og andre og truer opp og ned med utdanning og stillinger. Beste så langt er vel dem som slår i bordet med at de er selvstendig næringsdrivende. Hvilken bransje ble ikke oppgitt gitt :P

Vi har faste rutiner for servicesaker i butikk, vi er ikke verkstedpersonell og må sende ting inn for å få fastslått at det er feil med varen, og det får vi også ofte huden full for... Skjønner ikke folk flest at de kommer ingen vei med å bli sinna? At det lissom løser alt å tviholde på sitt og blåse seg opp? Huff :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...