Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

plagsom reklame for telenor

ikke bare plagsom, men blir så flau av den! Regner med at telenor da er en sponsor, og hvorfro skal de da drite ut disse idrettsfolka sånn! Må og nevne den bama reklamen med fotballgutta som synger, og ali kaffe som driter ut andre skigutter! Fryktelig irriterende!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er morsomt med "Hvor er Sylvia?" Reklamene er det er fortelleren i Brødrene Dal som snakker :jepp: Universet, en uendelighet av stjerner og planeter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gilde kjøttpålegg."Dagen blir bedre" ( en dame) "Dagen blir enda bedre" ( to damer)Den kunstige latteren gir meg fnatt og magesår.



Anonymous poster hash: acc64...ce4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre Gilde - reklamen med han ekle neckbearden og de to teite fnisekjerringene. Dama i rosa skjorte: det tok oss tre sekunder å skjønne at du går uten truse.

Toro - suppene. Helt utrolig at noen greier å skarre ordet "blomkål".

Candy Crush - reklamene: "Ikke bilder fra spillet". Hvis spillet hadde vært halvparten så bra som reklamene ville kanskje jeg også spilt det.

Endret av AmandaVI
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut av den gedigne brødskiva som hun lille, "thultne" jenta i skinkeost-reklamen får.

Også er jeg veldig glad for at sommeren er over sånn at jeg slipper mer av Tinas sommermat.



Anonymous poster hash: 69419...8c8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hater den nye reklamen for den el-Golfen med andungen med snørrungestemme som snakker om shøring. Det heter KJØRING for faen!! Drittunger som ikke kan snakke rent har ingenting i en reklame å gjøre! Hater også den idiotiske flykræsj-reklamen hvor de snakker engelsk. Og den drittungen som snakker engelsk og truer faren sin i den sortere søppel-reklamen. Arrrrgh! Ufordragelige krapyl!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame som skal spille så sinnsykt på følelser, jeg blir litt flau av å se på. I bakgrunnen spiller de en trist kjærlighetssang, og man får nesten tårer i øynene av å se på reklamer om pålegg, banker, brus og bleier,- som skal forandre hele livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Call-reklamene.... "Full pupp!", "Nepe!", "Er du helt løk eller?" Jeez...



Anonymous poster hash: b6c8e...432
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Reklamen for kaffe i rød kopp med en "skamfull" hund som har sneket seg oppi i et badekar med varmt vann og såpe.

Vis meg den hund i verden som frivillg sniker seg av sted for å bade seg i eierens varme skumbadevann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir helt satt ut av den gedigne brødskiva som hun lille, "thultne" jenta i skinkeost-reklamen får.

Også er jeg veldig glad for at sommeren er over sånn at jeg slipper mer av Tinas sommermat.

Anonymous poster hash: 69419...8c8

Hvis de lurer på hvorfor norske unger blir feitere og feitere, kan de jo ta seg en kikk på den reklamen.

Nå er det leggetid.

-Jeg er suulten...

Men,vi har jo nettopp spist.

-Ja, men jeg eer sulten...

[Får enorm skive med et lass ost med masse fett i...]

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilde kjøttpålegg."Dagen blir bedre" ( en dame) "Dagen blir enda bedre" ( to damer)Den kunstige latteren gir meg fnatt og magesår.

Anonymous poster hash: acc64...ce4

Det er også noe stusselig over at han, på det som tydeligvis er en av de aller beste dagene i hans liv, "feirer" med brødskive med kjøttpålegg.

Anonymous poster hash: b303a...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også noe stusselig over at han, på det som tydeligvis er en av de aller beste dagene i hans liv, "feirer" med brødskive med kjøttpålegg.

Anonymous poster hash: b303a...754

Han spiser også det mest stusseligste kjøttpålegget som finnes, servelat :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...