Gå til innhold

Uteblitt mensen men ikke gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! for andre mnd på rad har mensen uteblitt, eller så har jeg blødd unormalt lite. Sist mnd blødde jeg bittelitt i en dag el to (vanlig er 5 dager). Nå tok jeg siste p-pille fredag og skulle normalt hatt mensen søndag senest, men ingen tegn engang at den skal komme.

Sist mnd tok jeg graviditetstest når jeg ikke hadde fått mensen etter 5 dager etter siste p-pille, men den var negativ.

Har noen vært borti dette?



Anonymous poster hash: 263a8...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

I følge legen min er dette helt vanlig.

Man bruker jo også p-piller til dem som blør mye, for å minke blødninger deres, derfor var det vist logisk at blødninger minket/forsvant for normalblødende også (til meg skjedde det 5 år etter at jeg startet med den pille-typen, og det var visst heller ikke uvanlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

I følge legen min er dette helt vanlig.

Man bruker jo også p-piller til dem som blør mye, for å minke blødninger deres, derfor var det vist logisk at blødninger minket/forsvant for normalblødende også (til meg skjedde det 5 år etter at jeg startet med den pille-typen, og det var visst heller ikke uvanlig)

Så rart! Jeg blødde mer på p-piller, helt ekstremt mye og. :o

Anonymous poster hash: a7203...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har akkurat skjedd meg også. Gått på Diane p-piller fast siden juni 2013, og når jeg tar siste pille på brettet kommer mensen etter 4-5 dager. (Tar siste pille søndag, og mensen kommer tors/fre). Men denne gangen kom det aldri noe mens, bittelitt brunaktig utflod (unnskyld detaljer) som varte i to dager og ingenting mer. Tok graviditetstest, men heller ikke gravid. Dette har aldri skjedd før den tiden jeg har brukt Diane. Men, ble litt mer beroliget av å lese svarene over her, så håper at det er "normalt" og at det hender fra en tid til en annen :)



Anonymous poster hash: 35dff...460
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Dette har akkurat skjedd meg også. Gått på Diane p-piller fast siden juni 2013, og når jeg tar siste pille på brettet kommer mensen etter 4-5 dager. (Tar siste pille søndag, og mensen kommer tors/fre). Men denne gangen kom det aldri noe mens, bittelitt brunaktig utflod (unnskyld detaljer) som varte i to dager og ingenting mer. Tok graviditetstest, men heller ikke gravid. Dette har aldri skjedd før den tiden jeg har brukt Diane. Men, ble litt mer beroliget av å lese svarene over her, så håper at det er "normalt" og at det hender fra en tid til en annen :)

Anonymous poster hash: 35dff...460

Litt lenge siden du skrev dette - men det er akkurat slik på meg også! Begynte med Diane juni 2013, og da kom mens man/tirs etter jeg tok siste pille søndag. Men nå det siste halve året har den uteblitt noen ganger, og andre ganger bare kommet bittelitt på dag 5 eller 6, og så skal jeg begynne på nye piller igjen. Har også vært hos gynekolog i mellomtiden hvor alt var normalt (selvom jeg ikke spesifikt nevnte dette) så jeg tror nok det er normalt :-)

Anonymous poster hash: 35dff...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...