Gå til innhold

Blod under sex? Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som kan begynne å blø under dex? Jeg mistenker at det er litt røft, og at det kommer en rift eller noe. Men det er så utrolig plagsomt. Men må også si at det er ikke så veldig røft alikevel, bare ikke "vaniljesex". Kunne hatt det myyye røffere liksom.

Jeg tenker å gå til gynekolog når jeg får råd til det. For å ta en skikkelig sjekk av alt (selv om jeg ikke merker noe uvanlig unntatt blod under sex).

Er det noen erfaringer? Tanker? Kan det faktisk være noe galt?

Anonymous poster hash: 34c3c...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være flere årsaker. Om du har en rift, og jevnlig har sex, vil det tar tid før såret gro. Du kan også begynne å blø pga. tynne slimhinner, som en kan få av p-pillebruk, om du bruker det.

Anonymous poster hash: 2bca3...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller du kan blø lettere om du er konisert. da er slimhinnene mer sårbare. evt v klamydia... er det ogte set skjer ville jeg tatt en g.u.



Anonymous poster hash: a7c23...3d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med det samme, men antok at det var rift eller lignende og tenkte aldri på å gå til gynekolog før jeg fikk påminnelse om at jeg burde ta en rutinemessig celleprøve. Celleprøven viste celleforandringer og det ble funnet en kreftsvulst.

Har nå lært at blødninger under/etter samleie kan være et symptom på livmorhalskreft og må tas på alvor!

Jeg er ferdigbehandlet for livmorhalskreft og det gikk veldig fint fordi det ble oppdaget tidlig, men unner ingen den samme redselen og angsten.

Gå til gynekolog så snart som mulig, men ikke vær redd. Det er ikke meningen å skremme. Antakeligvis er det ingenting, men det er SÅ mye bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. :Nikke:



Anonymous poster hash: 06a86...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde klamydia da jeg blødde under/ etter sex.



Anonymous poster hash: f2f58...8d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...