Gå til innhold

deppa hver eneste søndag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Hater søndager jeg også. Fordi da tenker jeg det er mandag i morgen, og tilbake på jobb :(

Ja, slik tenker jeg også. M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de tankene hver dag, men på søndager forsterkes de virkelig mot det verre.. Tenker generelt på hva som er meningen med livet, hvor jeg vil ende opp om noen år og hva som kan gjøre meg lykkelig. Meeen som regel ender det med at jeg ikke finner svar og blir enda mer nedfor fordi alt føles så utrolig håpløst.

Anonymous poster hash: 31128...dac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det er visst mange av oss som sliter på søndager.. Trist å ha det sånn synes jeg, å grue seg til å begynne på uka, hver eneste uke



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er den beste delen av helgen, fredag kveld og lørdag morgen..



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så var dagen her igjen, hva gjør dere i dag?



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går helgen så fort? Jeg gruer meg og til jobb i morgen :( Liker ikke jobben min, men jeg har hatt det sånn i alle jobbene mine så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Er nok litt lat. Og jeg VT at jeg må jobbe for å betjene boliglån og alt det der.

Syns hverdagene går så treeeigt.. jeg sitter bare og teller ned dager/timer til fredagen. Ikke bra.



Anonymous poster hash: f115d...f36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, å leve bare for helger, det er noe veldig trist i det..å telle ned hele uken. Og som sagt, helgen går jo så fort



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også veldig slik, men har prøvd og finne løsninger for å gjøre det lettere:

-Kjøp inn en god middag til søndag. Kan være noe så enkelt som frossenpizza!

-Finn en film/serie du liker og kos deg med dette hele søndagen mens du går i koseklær

-Kjøå gjerne inn litt snacks du er glad som du kan kose deg med til filmen/serien

-Inviter venner/familie over til spillkveld eller bare for å prate

-Kjøp inn rundstykker du kan steke mandagsmorgen sammen med kaffe og noe godt pålegg

-Lev mer i nuet på søndag! Det er en fridag der du bare kan slappe av. Ikke tenk på morgendagen før den er der.

Søndager kan være tøffe, men det er bare fordi vi gruer oss til helgen er over. Men ikke bruk 40% av den fantastiske helgen på å grue seg til den er over, nyt den :)



Anonymous poster hash: 60135...eef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Føler meg skikkelig deprimert hver søndag. Slik har det vært i alle år, enten jeg har jobbet eller ikke. Det er som om søndagen får frem alle negative tanker. Har alltid vært et grublemenneske, da.



Anonymous poster hash: 3800c...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt motsatt. Deppa på fredag og gjennom helga, men det går bedre utover søndagen. Gleder meg til mandag morgen. Tør ikke tenkte på hvordan det hadde vært om jeg mislikte jobben min.



Anonymous poster hash: ff3d0...7cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det litt motsatt. Deppa på fredag og gjennom helga, men det går bedre utover søndagen. Gleder meg til mandag morgen. Tør ikke tenkte på hvordan det hadde vært om jeg mislikte jobben min.

Anonymous poster hash: ff3d0...7cd

oi, den andre varianten. Fordi du ikke trives med å ha fri eller?

Anonymous poster hash: 838a1...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

nå topper det seg med at jeg begynner å grue meg til mandag allerede nå..



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det på samme måte. Nesten godt å høre at andre føler det samme.



Anonymous poster hash: 4f72e...ca4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo ikke ok å ha det sånn. Helgen er jo bortkastet hvis man gruer seg til mandag fra fredag ettermiddag til søndag kveld..



Anonymous poster hash: 838a1...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...