Gå til innhold

Hva er du og partnern din ? Passer sammen?


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Jeg er kreps og han er fisk. Så vi passer nok sammen. Men det visste jeg jo allerede! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er begge løver, og hender vi braker sammen, men vi har blitt flinkere til å samarbeide. Dessuten passer vi riktig godt sammen, så bekymrer meg ikke jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vær og han er vekt, og det skal visstnok ikke være det helt store...

Jeg er temperamentsfull, utålmodig og lidenskapelig, han er sindig, rolig og fornuftig - men har masse humor, da!

Vi er egentlig kjempeforskjellige, men har holdt sammen i over 20 år, så noe må det jo være som gjør at vi trives og har det så godt sammen! Blitt mer like med årene, kanskje? :ler:

Andre som har denne kombinasjonen i parforholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

væren: finn ascendanten/descebdanten deres så finner du nok ut. Den koplingen der har vært perfekt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er løver begge to, men jeg er født en måned for tidlig.. så da skulle jeg kanskje egentlig vært jomfru? Har sånt noe å si?? Uansett er vi ihvertfall tvillingsjeler og har det fantastisk sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Jeg er tyr og samboeren min er vær. I følge astrologien skal vi IKKE passe sammen i det hele tatt, men hvem er det som passer sammen utrolig godt? Jo, det er VI det! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Når du sier det, så er jeg faktisk enig :) Det har jeg fått erfare i mitt tilfelle.Slik at det da kan bli balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire
Jeg er vær og han er vekt, og det skal visstnok ikke være det helt store...

Jeg er temperamentsfull, utålmodig og lidenskapelig, han er sindig, rolig og fornuftig - men har masse humor, da!

Vi er egentlig kjempeforskjellige, men har holdt sammen i over 20 år, så noe må det jo være som gjør at vi trives og har det så godt sammen! Blitt mer like med årene, kanskje? :ler:

Andre som har denne kombinasjonen i parforholdet?

DU er ildtegn og han er lufttegn. Det skal faktisk gå bra sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire
Vi er løver begge to' date=' men jeg er født en måned for tidlig.. så da skulle jeg kanskje egentlig vært jomfru? Har sånt noe å si?? Uansett er vi ihvertfall tvillingsjeler og har det fantastisk sammen. :hjerte:[/quote']

Det har ikke noe å si om du er født en måned for tidlig. Vi tar utgangspunkt i fra den dagen du ble født. (Det var nok ikke en tilfeldighet at du ble født den dagen. Tenker på skjebnen og det er en mening med alt, mener jeg da ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire
Altså.. se på descendanten deres da (7.hus). Descendanten er det motsatte av ascendanten, og det tegnet ascendanten deres står i, viser hvilke tegn/egenskaper dere passer sammen med/er tiltrukket av.

Eks: Jeg har ascendanten i skorpionen, det vil si at jeg har descendanten i tyren, og vil føle meg tiltrukket av tyrer. Det stemmer perfekt, min siste kjæreste var tyr, men det gikk ikke så bra. Men han har absolutt egenskapene jeg ser etter hos en mann.

Om dere har månen i samme tegn, evt samme element, vil også være positivt for forholdet.

Om dere vet ascendanten deres, så tell 6 tegn forover/bakover, så har dere descendanten deres.

Decendanten min er fiskene og i mitt tilfelle blir jeg ikke tiltrukket av fisker, men av krepser faktisk. Men det er noe i samme gata da det er samme element nemlig vann. Men det kan også bety at jeg faller for noen som har fiskens egenskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Men siden jeg er kreps og han vær, og månetegnet mitt er vannmann.....passer vi sammen likevel da ?

For vannmannen passer sammen med væren, visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Skytte og min mann Fisk.

Heller ikke så bra en kombinasjon,men vi har det kjempe fint sammen.

og det er jo det viktigste.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Vi passer visst heller ikke sammen i følge stjernetegnene våre.. Vi er skytte og tvilling. Men vi har det fantastisk sammen, og bryr oss ikke om hva stjernene sier! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mannen passer tydligvis ikke sammen da. Vi er begge skytter :wink:

Syns vi har det utrolig bra sammen for det, men så er han ikke helt tradisjonell skytte heller. Han blir aldri sint, jo :o

Ellers så er jeg født i Hundens år, mens han er født i Apens. Kanskje det har noe å si...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekt og han er kreps - det skal ikke gå i det hele tatt, men gjør det. Sikkert noe med ascendantene.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fisk og han er skorpion. Leste en plass at fisk skiller seg skjelden fra skorpioner. Tror vi passer sammen fordi vi har det så utrolig fint i sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
jeg steinbukk, han tyr.  

ifølge ivanka den perfekte kombinasjon. :hjerte:

Det skal være det ja, men det funket ikke for meg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvetann

hmm..

Jeg er Vær og han Stenbukk...

Jeg har ascendant i kreps og han i jomfru..

Jeg har måne i vekt og han i tvilling..

Vi passer veldig bra sammen :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...