Gå til innhold

Leietaker har tegnet på veggene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har vist meg kleskapet, men veggene så jeg idag da hun ba meg komme og fortelle henne hvor hun skulle vaske.

Wow, vet hun ikke engang hvordan leiligheten skal vaskes ved flytting? Da tror jeg du også kan belage deg på å måtte vaske etter henne også. 

Anonymous poster hash: c753b...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er egentlig mest det jeg heller mot.. men hva tenker du jeg burde kreve for veggene? :)

Penger for: Maling + annet nødvendig utstyr i forb m malearbeidet + arbeidpenger + transport av maling/ utstyr

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne leietageren i familie med en av dere (virker som som du har samboer ettersom du skriver "vi"), siden det ser ut som om du kvier deg for å gi vedkommende ordentlig beskjed?

Ja, det stemmer at jeg har en samboer. Men siden han betaler mest av felles utgifter er det jeg som står for alt som har med leiligheten og gjøre(jeg er deltidsstudent og har mere tid til og drive med alt det, så da bli det mitt "bidrag") Grunnen til at jeg kvier meg er min personlighet (konfliktsky som få) og at vi bor på bygda..er livredd for og gjøre meg uvenn med folk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer at jeg har en samboer. Men siden han betaler mest av felles utgifter er det jeg som står for alt som har med leiligheten og gjøre(jeg er deltidsstudent og har mere tid til og drive med alt det, så da bli det mitt "bidrag") Grunnen til at jeg kvier meg er min personlighet (konfliktsky som få) og at vi bor på bygda..er livredd for og gjøre meg uvenn med folk..

...du som nylig sa at du ønsket å la leieboeren betale for et splitter nytt skap? i steden for å gjøre noe for å prøve å fjerne flekken?

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wow, vet hun ikke engang hvordan leiligheten skal vaskes ved flytting? Da tror jeg du også kan belage deg på å måtte vaske etter henne også. 

Anonymous poster hash: c753b...17f

heldigvis skulle mor hjelpe henne med utvasken i morgen :)

Endret av lk93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen :fnise:  heldigvis har hun tilkalt sin mor for og gjøre utvasken i morgen :)

Da er kanskje sprittusjflekkene fjernet fra skapet når de er ferdige med utvasken :)

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen :fnise:  heldigvis har hun tilkalt sin mor for og gjøre utvasken i morgen :)

Håper dette er tull eller er anonymisert, med tanke på om hun leser dette....

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

...du som nylig sa at du ønsket å la leieboeren betale for et splitter nytt skap? i steden for å gjøre noe for å prøve å fjerne flekken?

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

 

Ja, man blir jo litt lei av å gjøre ting lettvint for slike folk da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper dette er tull eller er anonymisert, med tanke på om hun leser dette....

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

 

Hva mener du? jeg har jo opprettet en tråd som anonym.. skriver såklart ikke verken navn eller noe som kan identifisere henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? jeg har jo opprettet en tråd som anonym.. skriver såklart ikke verken navn eller noe som kan identifisere henne!

Mye her som kan identifisere henne, dersom du ikke har endret på detaljer

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? jeg har jo opprettet en tråd som anonym.. skriver såklart ikke verken navn eller noe som kan identifisere henne!

Jeg mener at dersom du ikke har endret på detaljer i det du forteller, vil hun kunne kjenne seg igjen i tråden dersom hun tilfeldigvis også leser tråder på KG

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mye her som kan identifisere henne, dersom du ikke har endret på detaljer

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

 

 

Gjør det noe? Leieboeren er selv skyld i disse problemene.

Endret av Arabella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe? Leieboeren er selv skyld i disse problemene.

Ja, det synes jeg

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg mener at dersom du ikke har endret på detaljer i det du forteller, vil hun kunne kjenne seg igjen i tråden dersom hun tilfeldigvis også leser tråder på KG

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

 

Da kan man jo altids håpe at hun tar hintet og rydder opp etter seg.. jeg føler jeg har anonymisert nok til at utenforstående i saken ikke vil vite hvem hun er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe? Leieboeren er selv skyld i disse problemene.

Takk for støtten Arabella! :) Jeg føler ikke jeg har gjort noe galt ved og søke råd her. Jeg har ikke "avslørt" noe som gjør at andre kan kjenne dette igjen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nå har jeg fått svarene jeg trengte, så takk for hjelpen :) noen som vet hvordan jeg får slettet tråden? Er helt ny i dette gamet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Har en kjellerleilighet jeg leier ut. Nåværende leietaker er på tur ut, og hennes datter har tegnet store kruseduller på 2 vegger og et kleskap med sprittusj. Sitter og skriver en sluttregning til henne nå, men er usikker hva jeg kan kreve for og reparere dette. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 8289a...58e

Anonymous poster hash: 8289a...58e

 

Skal du ikke se hvordan det ser ut etter at hun har vasket før hun leverer nøilene, før du bekymrer deg for dette??

Det kan faktisk hende at hun får fjernet tusjstrekene :)

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg fått svarene jeg trengte, så takk for hjelpen :) noen som vet hvordan jeg får slettet tråden? Er helt ny i dette gamet..

Hvorfor vil du slette tråden?

Det er ikke bare bare å få tråder slettet, men du kan alltids spørre en moderator på PM

Anonymous poster hash: a61e5...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg fått svarene jeg trengte, så takk for hjelpen :) noen som vet hvordan jeg får slettet tråden? Er helt ny i dette gamet..

 

Man kan ikke slette tråder selv. Du kan skrive til en moderator og be om sletting, men kan ikke regne med det. Sitat fra reglene:

 

Sletting

Man kan ikke regne med at innlegg eller tråder vil bli slettet av admin/moderator senere dersom man skulle angre postingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...