Gå til innhold

Bruker du pose i den lille søppelkassa på badet?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Selvsagt, men papirpakkingen er da ikke tett.  Anonymous poster hash: ae6d1...f09

Det har jeg aldri opplevd at det ikke har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri opplevd at det ikke har vært.

 

Det opplevde jeg hver gang da jeg brukte tamponger. Du ser det kanskje ikke når du legger den nedi, men det trekker gjennom papiret etter bare minutter. Svært lite delikat. Selv med masse papir rundt. Dopapiret har jo som jobb å suge til seg væske... 

Anonymous poster hash: 37e13...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du kaster bind/tamponger, kompresser, q-tips, etc.? I den "vanlige" søpla? Det er iallefall nasty.

Anonymous poster hash: 27deb...9f6

Jeg bruker menskopp. Så luktproblemer finnes ikke her i huset. Men man kan jo lure på hva som er mest nasty? En innpaket tampong i den vanlige søpla eller en innpakket tampong som ligger i en tett søppelbøtte på badet over varmekabler og surner i timevis? Tror jeg ville valgt det første om jeg måtte. For lukta kjennes godt når jeg er på andres bad der alt kastes i bøtta på badet.....

Anonymous poster hash: 27ff1...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææh. De lukter gammel dame som dusjer litt for sjelden og har tatt på for mye parfyme! :fnise:

Haha, tuller du? Jeg ble så glad når jeg fant dem og faktisk syns at de luktet godt! :fnise: Er ellers veldig sensitiv på lukter og skyr de fleste parfymerte produkter som pesten, men akkurat disse reagerer jeg ikke på. Så får jeg heller håpe at gjestene mine ikke syns det samme som deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alle trenger da vel ikke bruke bind og truseinnlegg. 

Anonymous poster hash: 4654c...55f

 

 

Nei, men hun jeg siterte skrev at "papiret" til bind og innlegg gikk i søpla, ikke noe om selve bindet.

Anonymous poster hash: 934e9...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polposene er de som passer best, til vår i alle fall:)

Anonymous poster hash: df4ab...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...