Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mocchhaa

Nei jeg ville ikke bodd der, men jeg tror jeg er veldig kresen? 

 

Synes ikke det var fint, og jeg er ikke noen sucker for "fine" utsikter heller. Da skal det være rett ut mot havet, og bare hav. 

Endret av Mocchhaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Du betaler nesten 43 000 for kvadratmeteren. 6 kvadrat (minst) av det er gang.

260 000 kroner for en gang?

 

Det er mange leiligheter med mye dødareal der ute. Jeg forkaster dem ved første gjennomgang og ville forkastet denne. For ER det egentlig ok å betale 260 000 for et sted du setter fra deg sko og henger opp jakker? Det holder med et skap i stua til formålet..

 

Romløsningen ellers er halvdårlig. Skal leiligheten føles som 57 kvadrat (som er ganske mye selv om denne leiligheten ser liten ut - min er 59 og jeg har et ekstra soverom og romlig kjøkken) bør den totalrenoveres.

Anonymous poster hash: 0a1b7...7e1

 

 

Helt uenig med deg, gangareal ved inngangsdøren ser jeg på som ekstremt nyttig, jeg forkaster leiligheter hvor det ikke er god gang ;) 

 

Ellers likte jeg romløsningen svært godt, skilt stue og kjøkken er et must for meg. Men mye som måtte bli pusset opp, og badet var dårlig synes jeg, ser at det er billige borettslag-oppussing. 

Anonymous poster hash: d7a6d...a33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du betaler nesten 43 000 for kvadratmeteren. 6 kvadrat (minst) av det er gang.

260 000 kroner for en gang?

 

 

 

 

 

Leiligheter er dyre. Sånn er det bare. Men hvis du snur på det. Sett at du og kjæresten bor i denne leiligheten i 10 år og bruker gangen 6 ganger hver hver dag (3 turer ut og inn per person). Da blir det bare 6 kroner per gangs bruk. 

 

Dessuten får du tilbake hele beløpet med fortjeneste når du selger. 

Anonymous poster hash: 30594...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skilt stue og kjøkken er et must for meg. 

 

Y?

Anonymous poster hash: 30594...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var fin, trenger bare å legge nytt gulv i stua. Nydelig utsikt.



Anonymous poster hash: a32f2...6b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Sinnsyk pris for en sliten 2-roms - og med en husleie på 4000,- i tillegg. Jeg skjønner ikke hvem som er villig til å betale så mye for så lite  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

+ Pluss for ordentlig gang, separat kjøkken og balkong.

+ Fin utsikt

+ To boder (i kjeller/1. etasje)

+ 2,5 mill for 57 kvadratmeter er vel ikke så ille pris?

 

- Trang og innestengt stue. Bare noen små vinduer i den ene enden, liksom...

- Kjøkken fra byggeår eller deromkring? Liker verken fasong på rommet eller utseendet på innredningen.

- Grusomme gulv i hele leiligheten!

- Fæl farge på soverommet. Skikkelig harry med de greiene på veggen bak sengen.

- Knøttlite bad. Pluss for at de har fått plass til vaskemaskin, tørketrommel og dusjvegger der inne, men det er likevel alt for lite. Innredningen er OK, men langt fra fin. Var umoderne allerede i 2012.

- Har ikke lest takst eller noe slikt, men ville vært veldig nøye med å sjekke feks. status på rør og el-anlegg i en såpass gammel og shabby blokk.

 

 

Synes de 57 kvm kunne vært utnyttet på bedre måter. Feks slik som disse (som jeg fant på et kjapt Finn-søk), uten at dette er noen superleiligheter:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=65182638&searchclickthrough=true

 

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=64763794&searchclickthrough=true(sett bort fra de bittesmå vinduene - men her er det jo faktisk 2(3) soverom)

 

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=65218033&searchclickthrough=true

 



Anonymous poster hash: 63bb3...463
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns leiligheten var stygg, måtte brukt mye penger på å pusse opp for å trives der. Dessuten så badet håpløst gammeldags ut til å være pusset opp for tre år siden, og jeg blir skeptisk til hva som skjuler seg bak mattene som er satt opp langs rekkverket på altanen. 



Anonymous poster hash: dcda8...602
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den! Men jeg hadde ikke gått for den, kun pga. etasjen. Vil kun bo i 1., av praktiske årsaker (dyr). Men det er også den største utsettelsen jeg har på den. Hadde det ikke vært for det...Digga kjøkkenet!

Anonymous poster hash: 957cc...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var forferdelig stygg og dårlig planløsning. Måtte hatt masse penger til å pusse opp for å vurdere den,men hadde nok ikke giddi da heller, finnes mye annet som er fint til samme pris...



Anonymous poster hash: 0909f...a80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min stil. Hadde måtte gjort mye der for å få det som jeg ville. Hele kjøkkenet, stua og soverommet var stygt. Badet kunne jeg vel levd med, men ikke akkurat fint det heller. De dusjer jo rett på gulvet også, så det må jo byttes ganske så snart vil jeg tro.



Anonymous poster hash: 5fccc...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den! Liker at den har flott utsikt, og synes ikke planløsningen var noe problem.

- Fint med en god gang hvor man kan oppbevare sko/vesker/jakker/turutstyr.

- Et kjøkken man lett kan pusse opp ved å bytte benkeplater og male. Gir leiligheten personlighet.

- Badet har plass til vaskemaskin (ingen selvfølge) og er nytt. Fascinerende at noen har klart å pusse det opp i 90-tallsstil i 2012. Lett å fikse litt på med rehabiliteringsfliser på de gamle flisene, bytte ut toalettet med et vegghengt og bedre belysning.

- God størrelse på soverommet.

- Alle gulv må byttes, men det ser ut som at man kan legge parkett rett oppå, hvis det gamle gulvet sitter godt.

Alt i alt hadde den blitt mye finere med 100.000-150.000 i budsjett for en litt handy person hvor flislegger og rørlegger får fikse badet.

Flott og etablert område, perfekt hvis man liker marka :)

Anonymous poster hash: da8ef...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes den var forferdelig stygg og dårlig planløsning. Måtte hatt masse penger til å pusse opp for å vurdere den,men hadde nok ikke giddi da heller, finnes mye annet som er fint til samme pris...

Anonymous poster hash: 0909f...a80

 

syntes det var fin planløsning jeg. Man kan flytte kjøkken ut i stuen og ha inngang til de to soverommene fra gangen. Vips så har man tjent noen hundre tusen... Tenker det kan ligge litt potensial i denne, hvis man legger litt i den. Rett ved BI er det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den! Liker at den har flott utsikt, og synes ikke planløsningen var noe problem.

- Fint med en god gang hvor man kan oppbevare sko/vesker/jakker/turutstyr.

- Et kjøkken man lett kan pusse opp ved å bytte benkeplater og male. Gir leiligheten personlighet.

- Badet har plass til vaskemaskin (ingen selvfølge) og er nytt. Fascinerende at noen har klart å pusse det opp i 90-tallsstil i 2012. Lett å fikse litt på med rehabiliteringsfliser på de gamle flisene, bytte ut toalettet med et vegghengt og bedre belysning.

- God størrelse på soverommet.

- Alle gulv må byttes, men det ser ut som at man kan legge parkett rett oppå, hvis det gamle gulvet sitter godt.

Alt i alt hadde den blitt mye finere med 100.000-150.000 i budsjett for en litt handy person hvor flislegger og rørlegger får fikse badet.

Flott og etablert område, perfekt hvis man liker marka :)

Anonymous poster hash: da8ef...701

:fnise:  så sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du betaler nesten 43 000 for kvadratmeteren. 6 kvadrat (minst) av det er gang.

260 000 kroner for en gang?

 

Det er mange leiligheter med mye dødareal der ute. Jeg forkaster dem ved første gjennomgang og ville forkastet denne. For ER det egentlig ok å betale 260 000 for et sted du setter fra deg sko og henger opp jakker? Det holder med et skap i stua til formålet..

 

Romløsningen ellers er halvdårlig. Skal leiligheten føles som 57 kvadrat (som er ganske mye selv om denne leiligheten ser liten ut - min er 59 og jeg har et ekstra soverom og romlig kjøkken) bør den totalrenoveres.

Anonymous poster hash: 0a1b7...7e1

 

 

Mens jeg forkastet leiligheter uten gang da jeg skulle kjøpe. Har bodd uten gang, aldri igjen. 

Anonymous poster hash: 91dae...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Sinnsyk pris for en sliten 2-roms - og med en husleie på 4000,- i tillegg. Jeg skjønner ikke hvem som er villig til å betale så mye for så lite :sjokkert:

Helt sinnsykt.

Og det kjøkkenet hadde jeg spydd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt sinnsykt.

Og det kjøkkenet hadde jeg spydd av.

 

 

Sinnsyk pris for en sliten 2-roms - og med en husleie på 4000,- i tillegg. Jeg skjønner ikke hvem som er villig til å betale så mye for så lite  :sjokkert:

Det er inkludert fyring og varmtvann da, syntes ikke det er så ille. Uten at det alltid har så mye å si, er jo kvadratmeterprisen på 42 700 godt under gjennomsnittet for området på 55 600. I en så liten leilighet vil jeg ikke tro det er så unaturlig at kvadratmeter prisen ikke er for lav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler nesten 43 000 for kvadratmeteren. 6 kvadrat (minst) av det er gang.

260 000 kroner for en gang?

Det er mange leiligheter med mye dødareal der ute. Jeg forkaster dem ved første gjennomgang og ville forkastet denne. For ER det egentlig ok å betale 260 000 for et sted du setter fra deg sko og henger opp jakker? Det holder med et skap i stua til formålet..

Romløsningen ellers er halvdårlig. Skal leiligheten føles som 57 kvadrat (som er ganske mye selv om denne leiligheten ser liten ut - min er 59 og jeg har et ekstra soverom og romlig kjøkken) bør den totalrenoveres.

Anonymous poster hash: 0a1b7...7e1

Hver sin smak. Jeg har leilighet med stor og romslig gang, og det er noe av det jeg liker best ved den!

Anonymous poster hash: 39ca3...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke min stil. Hadde måtte gjort mye der for å få det som jeg ville. Hele kjøkkenet, stua og soverommet var stygt. Badet kunne jeg vel levd med, men ikke akkurat fint det heller. De dusjer jo rett på gulvet også, så det må jo byttes ganske så snart vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 5fccc...f6d

 

 

Merkelig hvor forskjellige vi er :) Jeg legger heller penger i gulvet på badet for å få stå rett på gulvet, nekter å ha leilighet med dusjkabinett, det er jo så glatt og ubehagelig! Det er noe av det først jeg tenker å endre når jeg kikker på leiligheter, fordi kabinett er helt uaktuelt ;) 

Anonymous poster hash: d7a6d...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæææævlig stusselig triks for å få flere treff på annonnsen din. Jeg kommer ikke til å åpne. Slu er du

Jævlig stusselig måte å få flere treff på leiligheten din på.

Anonymous poster hash: 6b22f...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...