Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor dere vil gi det til folk.. hva sier man når man får noe en -voksen- har fargelagt??

Anonymous poster hash: b7e63...265

 

Hvorfor skal vi "gi det til folk"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal vi "gi det til folk"?

Leste noen som ville gi det med julegaven..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste noen som ville gi det med julegaven..

Anonymous poster hash: b7e63...265

 

Stueloff nevnte at hun vil legge ved fargelagte kort med julegavene.

 

For min del synes jeg det er mye hyggeligere å få et egenhendig "voksenfarget" julekort enn noe som er ferdig trykket, glanset og kjøpt i butikken.

 

Vi er vel bare forskjellige.  ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere vil gi det til folk.. hva sier man når man får noe en -voksen- har fargelagt??

Anonymous poster hash: b7e63...265

 

Jeg venter på kustnerutgaven av Den Hemmelige Hagen (ble sendt idag!), der er det printet på gode, tykke ark som er ment til å nappes ut og rammes inn. Det blir julegavene til svigermor og pappa og stemor. Fordi jeg vet de vil mye heller ha noe jeg har laget, enn noe som bare er kjøpt. Jeg er ikke noe flink til å tegne, får ikke til strikking, hekling, scrapping osv... Men fargelegging er jeg faktisk ganske så flink på :nigo: Da får de noe de vet at jeg har kost meg med å lage, som jeg har tenkt på de når jeg har laga (hvilke farger passer godt med stueveggene til svigermor, hvilke farger er de glad i), som jeg har lagt flid i for å gjøre det så fint som mulig.

 

Er ikke det bedre enn å kjøpe en ting de ikke har bruk for? ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også nevnes... Både svigermor og stemor fargelegger selv og. Så jeg vet de kommer til å synes det er en fin gave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på kustnerutgaven av Den Hemmelige Hagen (ble sendt idag!), der er det printet på gode, tykke ark som er ment til å nappes ut og rammes inn. Det blir julegavene til svigermor og pappa og stemor. Fordi jeg vet de vil mye heller ha noe jeg har laget, enn noe som bare er kjøpt. Jeg er ikke noe flink til å tegne, får ikke til strikking, hekling, scrapping osv... Men fargelegging er jeg faktisk ganske så flink på :nigo: Da får de noe de vet at jeg har kost meg med å lage, som jeg har tenkt på de når jeg har laga (hvilke farger passer godt med stueveggene til svigermor, hvilke farger er de glad i), som jeg har lagt flid i for å gjøre det så fint som mulig.

Er ikke det bedre enn å kjøpe en ting de ikke har bruk for? ;)

Du har ikke laga. Du har farga.

Anonymous poster hash: b7e63...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurte på om det er fler her inne som bruker disse pennene? 

Og i såfall hva synes dere om dem? 

 

Faber-Castell Artist-pen.

fjezfE8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere vil gi det til folk.. hva sier man når man får noe en -voksen- har fargelagt??

Anonymous poster hash: b7e63...265

Jeg liker godt å få bursdagskort og julekort som er scrappet og/eller fargelagt. Det varmer at noen har brukt av sin tid til å gjøre kortet fint for meg! Det er nok ikke alle som bryr seg om slikt,men jeg vil tro mange som meg setter veldig stor pris på det.

Anonymous poster hash: fa30c...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere vil gi det til folk.. hva sier man når man får noe en -voksen- har fargelagt??

Anonymous poster hash: b7e63...265

Man sier "takk" som man gjør når man får gaver, uavhengig om man liker gaven eller ei. Vanlig høflighet det. Du har tydeligvis ikke sett på de nydelige tegningene som har blitt postet her. Jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått noe sånt i gave!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna Karlzon, hun som har tegnet Dagdrømmer, har akkurat gitt ut vinter/julekortbok som heter Vinterdrömmar. Den er foreløpig bare mulig å få kjøpt i Sverige, men de jobber med å få den ut internasjonalt :nigo:

Adlibris har den nå.Men jeg ble litt skuffet,trodde det var en bok lik den forrige.Ikke bare 20 kort til å fargelegge.

 

Anonymous poster hash: 341ba...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brienne of Tarth

Stueloff nevnte at hun vil legge ved fargelagte kort med julegavene.

 

For min del synes jeg det er mye hyggeligere å få et egenhendig "voksenfarget" julekort enn noe som er ferdig trykket, glanset og kjøpt i butikken.

 

Vi er vel bare forskjellige.  ;)

 

Jeg må bare ærlig innrømme at jeg hadde blitt nokså paff hvis jeg hadde fått et fargelagt bilde i julegave. Å bruke det til kort kan jo gå an, men gavemateriale er det bare til spesielt interesserte, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ærlig innrømme at jeg hadde blitt nokså paff hvis jeg hadde fått et fargelagt bilde i julegave. Å bruke det til kort kan jo gå an, men gavemateriale er det bare til spesielt interesserte, i mine øyne.

 

Nettopp!

Stueloff poengterte jo også at "kortene skulle legges ved julegavene" - ikke gis som julegave alene.

 

Sånn forsto jeg det i allfall.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brienne of Tarth

Nettopp!

Stueloff poengterte jo også at "kortene skulle legges ved julegavene" - ikke gis som julegave alene.

 

Sånn forsto jeg det i allfall.   :)

 

Nemlig. Og det er hyggelig. :)

Tenkte faktisk på det selv, å kjøpe litt fint farget papir og bruke til hjemmelagede bursdagskort, lime på noe jeg har fargelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at jeg skulle bruke de som "til og fra"-lapp ved julegaven, ikke at jeg skulle gi det som gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i helga er det 30% på Faber Castell blyanter på Notabene! Også kjøpte jeg en ny bok :-O Hadde egentlig ikke råd, men den var så fin og det så ut som at det var siste :-p Fargeparadis heter den^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...