Gå til innhold

Er så lei av global oppvarming tullet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, de sålkalte Amerikanske indianerene er immigranter som gikk tørrskodd fra Sibir over en lang periode rundt den tiden. Slik befolket de Amerika og de kunne de for de gikk over isen.

Men hvordan kan du vite at det er første gang i menneskehetens historie, at berings stredet er isfritt?

Når mennesket tross alt har vandret omkring i ca 2,5millioner år?Historien vårs startet ikke med en gang folk giddet å skrive ned hva vi gjorde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner en med doktorgrad i biologi som alltid rister på hodet av slike som TS og påstår at de ikke er de skarpeste knivene i skuffa. At de sto sist i køen når vettet ble delt ut, om du vil.

Men TS kommer jo med noen gode argumenter, da. Vent litt... nei.

Så nå skal vi mobbes også, helt utrolig!

Anonymous poster hash: 8ec9f...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Så nå skal vi mobbes også, helt utrolig!

Anonymous poster hash: 8ec9f...222

Dette er internet hadde du forventet noe annet ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Så nå skal vi mobbes også, helt utrolig!

Anonymous poster hash: 8ec9f...222

Vi som vet at global oppvarming er et faktum blir jo kalt hippier i HI. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke hippiene bare la oss andre være i fred? Jeg er så lei av dette maset!

Det er fordi rikinger som er redde for å tape penger på at sannheten kommer frem bruker enorme summer på å spre løgn og bedrag om forskningen som viser at oppvarmingen er forårsaket av mennesker. Dermed kommer det en motreaksjon.

Hadde disse tullingene holdt kjeft og latt være å angripe forskningen så hadde det ikke blitt så mye bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spørsmålet er ikke om det er global oppvarming det er de fleste vitenskap enig i at skjer. Det store spørsmålet er om det er menneskeskapt eller ikke.

Feil. Også det spørsmålet er besvart. Det er menneskeskapt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Global oppvarming og omvendt (istid) har skjedd helt siden jorda ble dannet. Men kanskje mennesket hjelper til så det skjer fortere? Ingen som vet, da vi ikke ble obs på det før for noen tiår siden

Hadde det ikke vært for den menneskeskapte oppvarmingen hadde vi vært på vei mot en ny istid. Men mennesket har snudd denne trenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal vi mobbes også, helt utrolig!

Når du fornekter virkeligheten så må du nesten forvente å få reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wifi-trees-L-E6Ybqa.jpeg

Kjøper ikke den. Wifi-utbredelsen er svært begrenset. Derimot er det vel ikke noe mangel på oksygen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg faen i hele oppvarmingen. Har fint lite å bety for meg. Huset ligger ca 350 moh så går nok bra, iallefall til jeg dauer:-)



Anonymous poster hash: 92719...d32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det betyr jeg. At isen smeltet, er det fordi dyrene dør og verden går under vann som er problemene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi som vet at global oppvarming er et faktum blir jo kalt hippier i HI.

...sa damen med vakre blomster i sitt lange "make love, not war"-hår. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som vet at global oppvarming er et faktum blir jo kalt hippier i HI. :lol:

Ingen bestrider at det skjer. Det som bestrides er om det er menneskeskapt eller ikke. Dagens forskning tyder på at den er det. Men forskning kan også ta feil. Uansett bør vi handle på bakgrunn av det vi tror vi vet, som en forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minpin

Ingen bestrider at det skjer. Det som bestrides er om det er menneskeskapt eller ikke. Dagens forskning tyder på at den er det. Men forskning kan også ta feil. Uansett bør vi handle på bakgrunn av det vi tror vi vet, som en forsikring.

Nå var det Malanthors "idioter som tror at global oppvarming er tull" jeg kommenterte, da, og som AB følte seg truffet av. Dog er det også ganske tullete å kalle påstander om at global oppvarming er menneskeskapt for tull/mas og å kalle forskere for hippier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det Malanthors "idioter som tror at global oppvarming er tull" jeg kommenterte, da, og som AB følte seg truffet av. Dog er det også ganske tullete å kalle påstander om at global oppvarming er menneskeskapt for tull/mas og å kalle forskere for hippier.

Er nok mange av de forskerne som er gammalhippier. Men det er vel ikke noe galt i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du å ser på nyhetene om det, eller leser om det når det er hundre andre ting å finne av interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bestrider at det skjer. Det som bestrides er om det er menneskeskapt eller ikke. Dagens forskning tyder på at den er det. Men forskning kan også ta feil. Uansett bør vi handle på bakgrunn av det vi tror vi vet, som en forsikring.

Det er ingen av relevans som bestrider at det er menneskeskapt. Dagens forskning tyder ikke bare på det, men viser det med all tydelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...