Gå til innhold

KG sommerball?


mammamora90

Anbefalte innlegg

Jeg bare kom til å tenke på at DET hadde vært gøy! Da får man jo truffet ganske mange nye, pluss at man får ENDELIG en unnskyldning for å køjpe fin ballkjole og faktisk en anledning til å bruke denne!

Hvem hadde blitt med om noe slikt hadde blitt arrangert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg er og litt pingle, men om alle er ukjente for hverandre så blir det jo litt lettere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er og litt pingle, men om alle er ukjente for hverandre så blir det jo litt lettere :P

Veldig flott ide, skulle ønske jeg turte å møte folk herfra! Masse søte mennesker her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Sikkert hyggelig til noen begynner å krangle om hva som skal være i dokurvene, mens andre hyler om at ingen må ha svart eller rød kjole.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kom til å tenke på at DET hadde vært gøy! Da får man jo truffet ganske mange nye, pluss at man får ENDELIG en unnskyldning for å køjpe fin ballkjole og faktisk en anledning til å bruke denne!

Hvem hadde blitt med om noe slikt hadde blitt arrangert?

Kjempebra ide ! :) Jeg hadde gjerne blitt med på noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg et dusinvis antall tråder "10 kilo ned før KG-ball!" om det skulle skje.

Hadde blitt med.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pysete på slikt selv, men jeg er så ekstremt nysgjerrig av meg at jeg sikkert hadde blitt med. Så lenge det hadde vært en del deltakere da. Og det ikke er ballkjole-krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pysete på slikt selv, men jeg er så ekstremt nysgjerrig av meg at jeg sikkert hadde blitt med. Så lenge det hadde vært en del deltakere da. Og det ikke er ballkjole-krav.

Vi er visst mange som er pysete på slikt her...bra en ikke er alene om det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Med tanke på forumets åpenbare kjønns-ubalanse tror jeg det hadde blitt en del veggpryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro.

Men jeg som gjest har da noen krav:

* Mat og drikke er gratis.

* Jeg kan ha på meg hva jeg vil.

* Selskapet er for alle, så jeg regner med at vertskapet, det blir deg som drar i gang dette,passer på at alle har det hyggelig. Så om du ser at jeg står der litt alene, så kommer du til unnsetning.

*Du har musikk som alle liker.

Også forventer jeg egentlig at om noen melder avbud, så forklarer de hvorfor og legger med legeattest i en egen tråd her på KG.

(Sorry, ble litt inspirert, eller smågal av en annen tråd her på KG, ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde elsket det! :biggrin:

Og lovet å holde meg strengt til kleskoden ned til minste paljett :regler::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ. Det høres litt for formelt ut for 'my liking'. Hadde sikkert kommet i skade for å tråkke dere alle på tærne og søle rødvin på hun som bar KG-ballets dyreste kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ. Det høres litt for formelt ut for 'my liking'. Hadde sikkert kommet i skade for å tråkke dere alle på tærne og søle rødvin på hun som bar KG-ballets dyreste kjole.

Haha! Men det finnes jo mange "korte" ballkjoler (som er i knelengde). Selv hadde jeg nok tatt det heeeelt ut og komt i skikkelig gallakjole, i og med at jeg har SÅ lyst å ha en anledning til å bruke en slik kjole på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det hadde vært vært rått! Jeg tenker umiddelbart type 500-600,- inkluderer åpen bar, fest måltid, kaker osv DJ(kanskje noen fra siden som har interesse for det?)

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert slossing og krangling om noen av "hat" brukerne dukker opp.

Jeg syntes jeg ser 40-50 oppdressede bløtkaker som står i ring rundt feks Gjest eller Silfen og skal ta dem for et utsagn de hadde på KG for 3 år siden.

Lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert slossing og krangling om noen av "hat" brukerne dukker opp.

Jeg syntes jeg ser 40-50 oppdressede bløtkaker som står i ring rundt feks Gjest eller Silfen og skal ta dem for et utsagn de hadde på KG for 3 år siden.

Lykke til.

Neida, alle elsker alle her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...