Gå til innhold

noen som har hatt festeblødning?


ulvemamma

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har hatt festeblødning og evnt hvor mange dpo du var?

Er 12 dpo og hadde en blødning i går kveld (11 dpo). Ble overasket for ikm er ikke før mandag og pleier ikke å være så tidlig ute med mensen. Trodde jo at nå kom Tanta, men det kom kun det lille i går ingenting i dag. Hmmm kan man ha feste blødning så sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke, men kan jo hende at EL har vært senere enn antatt? Jeg hadde en liten blødning i dag 8dpo, som jeg håper er festeblødning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen her har hatt festeblødning og evnt hvor mange dpo du var?

Er 12 dpo og hadde en blødning i går kveld (11 dpo). Ble overasket for ikm er ikke før mandag og pleier ikke å være så tidlig ute med mensen. Trodde jo at nå kom Tanta, men det kom kun det lille i går ingenting i dag. Hmmm kan man ha feste blødning så sent?

Har du forresten endret EL-dag fra det du skrev på den andre tråden: "IKM i desember"? Jeg bare la merke til det siden du står to dager før meg der, og oppga 17.11 som EL. Da vil det jo si at du er 10dpo i dag og 9 i går. Da virker festeblødning enda mer sannsynlig. Du vet selvfølgelig best, ikke meningen å rote med tallene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten endret EL-dag fra det du skrev på den andre tråden: "IKM i desember"? Jeg bare la merke til det siden du står to dager før meg der, og oppga 17.11 som EL. Da vil det jo si at du er 10dpo i dag og 9 i går. Da virker festeblødning enda mer sannsynlig. Du vet selvfølgelig best, ikke meningen å rote med tallene dine!

Takk for svar:) stemmer at jeg skrev 17.11 ble veldig usikker nå for bruker to apper woman log og fertilityfriend. Woman log ville ha meg til el dato 17 og fertilityfriend på dato 15 med temperatur måling for hadde el slim 14 og 15 nov så kan jo være at jeg bare er 10 dpo i dag! Er første mnd jeg bruker fertilityfriend for leste mye bra om den. Woman log har forsovet vært riktig pluss minus en dag. Håper det er feste blødning jeg hadde!:) blir helt rar i hodet av all prøvingen og man håper alltid at den sitter hver mnd! Håper på to streker denne måneden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men kan jo hende at EL har vært senere enn antatt? Jeg hadde en liten blødning i dag 8dpo, som jeg håper er festeblødning...

Krysser fingrene for deg! Håper det klaffet for deg denne perioden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det den dagen jeg egentlig skulle ha mensen. Føltes som jeg skylle få mensen hene tiden. Kom helt rødt blid og litt slim på papiret, kom ikke mer.

Anonymous poster hash: 7e859...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...