Gå til innhold

Teste eller vente..


Twisted87

Anbefalte innlegg

Hei. Det finnes nok x antall tråder om dette, men er ny her inne og ikke helt kjent enda.

Jeg og samboer er i første prøvepreriode. Har en syklus på 30 dager og venter mens i morgen. Tidligere har jeg alltid hatt kraftige magesmerter i ca en ukes tid før ventet mens. Denne gangen har jeg ikke merket noe til dette bortsett fra murringer på sidene i over en uke. I tillegg til dette har jeg slitt med hodepine like lenge og de siste dagene kvalme.. Dette trenger ikke være symptomer, men ville dere ha testet eller ventet en stund for å se om mens dukker opp?

Endret av Twisted87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om du har billige strimmeltester liggende, eller om du skal ut og kjøpe overprisede tester på apoteket.

Uansett har du jo kanskje mens i morgen og testen er da overflødig. Jeg har vært spent og har testet etpar dager før IKM vanligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville testet i morgen eller onsdag om menseb ikke kom:) men det er meg med min manglende tolmodighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Er nokså utålmodig selv.. Skulle hatt tr i dag, men fortsatt ingen tegn til det. Har så lyst til å ta en test i dag, men er redd for at den vil vise negativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nok gjøre det :) prøver du eller er du gravid?

Jeg er gravid!:) 20+0 i dag!

Håper du får positiv test i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :)Når testet du?

Jeg testet 10 dpo, da var den negativ. Testet positiv på kvelden 13 dpo. ikm var dagen etterpå:)

Men jeg hadde billigstrimler da.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Med min flaks er det nok bare en forskinkelse, men man vet jo aldri ;) Hadde du noen "symptomer" før du testet?

Hvor kjøper dere forresten disse billige testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Med min flaks er det nok bare en forskinkelse, men man vet jo aldri ;) Hadde du noen "symptomer" før du testet?

Hvor kjøper dere forresten disse billige testene?

Jeg var veldig trøtt og hadde ømme tunge bryster:) som jeg kommer på i hvertfall!

Mener det var en siden som het billigtester.no eller noe slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å se der :) Har fortsatt ikke testet, har bestemt meg for å vente å se an noen dager til! Jeg hadde før vi begynte å prøve nå slått fra meg tanken på å få barn da det aldri har vært noe tema her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har du tenkt å vente så kan du få kjøpt billigtester:) tok vel 2 dager her så var de i postkassen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg få inn å bestille de nå :) Har dere brukt el tester når dere har prøvd eller har dere bare kjørt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi brukte ikke el tester:) satt på første forsøk og hadde sldri hørt om det :P mulig vi hadde brukt det om det tok lengre tid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner :) Lest en del tråder hvor enkelte bruker det, virket som det var helt vanlig.. For meg høres det ut som mye styr ;)

Set er hvertfall en spennende periode, men regner med det blir mer nerver den dagen testen viser gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...