Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positiv EL-test i dag... tripper rundt her og venter på at min kjære skal komme hjem fra jobb. Så kommer den uendelige ventetiden frem til ikm (forhåpentligvis....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Plass til flere? Jeg prøver å overtale mannen til å begynne å prøve på nr. 3. Hvis han er med, blir det prøving i desember, må vente på tr først. Klaffet på første forsøk de to første gangene, men tør ikke helt håpe på det samme nå :) Lykke til dere som tester i disse dager. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner ca. fire dager før jeg skal ha eggløsning, men det varierer i forhold til hvilke ukedager det er, hvor mye vi jobber, reise osv. Bruker Fertility friend appen for å holde styr, og den har matchet godt i forhold til å finne ut når neste EL er i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynner ca. fire dager før jeg skal ha eggløsning, men det varierer i forhold til hvilke ukedager det er, hvor mye vi jobber, reise osv. Bruker Fertility friend appen for å holde styr, og den har matchet godt i forhold til å finne ut når neste EL er i vente.

Men hvis man ikke er helt sikker på EL. Hva burde vi gjøre det? Har hatt sex hver dag di siste fem dagene men tror ikke EL er før om to dager til. Føler det blir et slit å ha sex hver dag så lenge. Haha! Men hva gjør man vel ikke for å bli gravid 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke vet, er det nok lurt å helgardere seg, ja! Enig at det kan bli slitsomt! Prøv å få en oversikt over EL, så går det letter.! Sikkert ikke lett om man har uregelmessig EL. Det tok tid før jeg fikk oversikt over syklusen min etter jeg sluttet på p-pillen. Fikk positiv EL-test for første gang denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har brukt en app i mange mnd og i følge den så har jeg EL i dag. Kjøpte en EL test som jeg tok tidligere i dag men den var negativ. 😟 Daaa er jeg helt blank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg nok å kjøpe flere tester så du kan teste jevnlig rundt tiden du forventer EL. Èn test kan bli litt lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har brukt en app i mange mnd og i følge den så har jeg EL i dag. Kjøpte en EL test som jeg tok tidligere i dag men den var negativ. Daaa er jeg helt blank!

Det er vanskelig med EL hvis man ikke har TR regelmessig! Men det er jo noen tegn kroppen gir fra seg selv. F.eks så er utfloden gjennomsiktig og seig. Hvis du tar litt mellom fingrene og tar de fra hverandre så blir det en "line" mellom så er d tegn på eggeløsning. Vonde pupper, økt sex lyst og hormon svingninger er noe du kan se etter f.eks.

Men det er bare å ha sex i massevis så kan det hende du treffer :) Vi har hatt masse sex rundt og på EL , men fortsatt ingenting så jeg tror det er bare å kjøre på og håpe på det beste. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg nok å kjøpe flere tester så du kan teste jevnlig rundt tiden du forventer EL. Èn test kan bli litt lite...

Jeg har ti tester. Testet i dag også men fortsatt ingen tegn til EL😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken cd dag er du på? Jeg er cd9 og begynner å klø etter å teste etter EL(har aldri brukt det før) :)

Ja det er bar å kjøre på da i noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 8dpo og hadde utflod med brunt blod tidligere i dag. (ett tørk) Beklager detaljene.... Noen erfaringer rundt dette? Kan det være festeblødning når det er brunt? Har tenkt at det er friskt blod i så fall. Er det sannsynlig at det er spotting før mens? Kanskje litt tidlig? Jeg blir gal av å ikke vite noen ting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg 8dpo og hadde utflod med brunt blod tidligere i dag. (ett tørk) Beklager detaljene.... Noen erfaringer rundt dette? Kan det være festeblødning når det er brunt? Har tenkt at det er friskt blod i så fall. Er det sannsynlig at det er spotting før mens? Kanskje litt tidlig? Jeg blir gal av å ikke vite noen ting! :P

Pleier du å spotte før mensen? Det kan være festeblødning når det er mørkt ja, og 8 DPO er jo typisk tidspunkt for det!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å spotte før mensen? Det kan være festeblødning når det er mørkt ja, og 8 DPO er jo typisk tidspunkt for det!! :danse:

Ja, det hender jeg spotter noen dager før, men ikke så tidlig! Har lest litt rundt på nettet nå, og virker som det er ganske vanlig med brunt også. Prøver å ikke bli for optimistisk bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender jeg spotter noen dager før, men ikke så tidlig! Har lest litt rundt på nettet nå, og virker som det er ganske vanlig med brunt også. Prøver å ikke bli for optimistisk bare...

Spennende tider! Du får være litt forsiktig optimist, om et par dager har du jo fasitsvaret :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag. Mye utflod de siste dagene. Pleier ikke ha det. Har trodd mensen har kommet mange ganger. Hmm. Men bortsett fra det har jeg ingen symptomer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...