Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal starte prøvingen til høsten?

Vi skal prøve på nr 2 fra juli/august av :)

Er veldig spent.

Førstemann brukte vi 1,5 år før spira satt.. Så er forberedt på at det kan ta like lang tid denne gangen :rolleyes:

Anonymous poster hash: f933f...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA endelig :D
Har to pillebrett igjen før vi starter prøvingen, og jeg gru gleder meg..
Jeg prøvde i 5 år med han jeg var sammen med tidligere uten at det klaffet, men jeg tror det skylles overvekt, angst og etter hvert depresjoner og røyking fra min side og overvekt fra han sin side..
Jeg tok en rekke tester og gikk på pergotime mange ganger uten hell, så jeg er litt nervøs for at jeg ikke kan bli gravid, men jeg krysser fingrene og tar meg en tur til gu rett etter prøvingen har startet uansett (må ta celle prøve :) )så da ser jeg jo hvordan tilstanden er der nede også :)

Lykke til, til dere :)

Jeg har forresten to bonusbarn fra før, en på 7 og en på 9 så det blir litt aldersforskjell på barna :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve fom august:) Må vente litt fordi jeg må detoxineres før jeg får klarsignal og sånt, pluss at p-staven må ut. Men snart blir det! Gleder meg sykt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi snakker om å prøve fom september. Vi har ikke sakt høyt at vi har bestemt oss ennå, men jeg kjenner oss så godt at noe annet vil overaske meg :fnise:

Det betyr at jeg har tre pillebrett igjen. Veldig rart å tenke på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve fra oktober, dette blir vår første. Vi gleder oss veldig, men vi er ganske sikker på at det ikke klaffer med en gang, da jeg har gått på p-piller over lengre tid. :rolleyes:



Anonymous poster hash: c6c27...b65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Så spennende :) vi skal også prøve igjen, så snart tr melder sin ankomst.

Koselig å følge hverandre på veien da :jepp:

Vi brukte 1,5 år før første spira satt, derfor vi ønsker å prøve igjen med en gang. Så gjenstår det å se om det blir to tett, en aldersforskjell på 2år, eller om vi i det heletatt er så heldige å kunne bli gravide på ny :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vår første også. Jeg har gått på p-piller i alle år, så jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta. Nå skal liksom kroppen testes for første gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi snakker om å prøve fom september. Vi har ikke sakt høyt at vi har bestemt oss ennå, men jeg kjenner oss så godt at noe annet vil overaske meg :fnise:

Det betyr at jeg har tre pillebrett igjen. Veldig rart å tenke på!

Da er vi i ganske samme båt! :goodbye: Tre brett igjen her også, og går til innkjøp av folat i dag :ball: Spennende og rart på en gang! :bolledeig: Dette blir nr to her, er det deres første? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også begynne å prøve på nr.2 snart! Vi begynner for fult i juli/august tenker jeg. Vi har ubeskyttet sex nå og, så kan jo egentlig skje når som helst.

Blir spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i ganske samme båt! :goodbye: Tre brett igjen her også, og går til innkjøp av folat i dag :ball: Spennende og rart på en gang! :bolledeig: Dette blir nr to her, er det deres første? :)

Ja, det blir første☺️ Begynner du på folat allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir første☺️ Begynner du på folat allerede nå?

Ja, hvis jeg ikke husker HELT feil så skal man ta det tre mnd før man blir gravid. Så jeg begynner likegodt nå :fnise: Klaffet rimelig raskt sist gang! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også begynne å prøve på nr.2 snart! Vi begynner for fult i juli/august tenker jeg. Vi har ubeskyttet sex nå og, så kan jo egentlig skje når som helst.

Blir spennende :jepp:

Hva er forskjellen pr idag og "begynne for fullt"?

Anonymous poster hash: 3d568...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen pr idag og "begynne for fullt"?

Anonymous poster hash: 3d568...46f

Altså siden du ikke bruker prevensjon nå, så er dere jo prøvere nå, om du skjønner :)

Anonymous poster hash: 3d568...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ta meg en tur ut å kjøpe folat en dag jeg også. Hoho. Da blir det litt mer virkelig :bolledeig: Er det andre gode råd nå i forkant, fra dere som har vært gjennom dette før? Det finnes jo fryktelig mye informasjon "der ute", men det er artig å høre andres erfaringer også. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Da får jeg ta meg en tur ut å kjøpe folat en dag jeg også. Hoho. Da blir det litt mer virkelig :bolledeig: Er det andre gode råd nå i forkant, fra dere som har vært gjennom dette før? Det finnes jo fryktelig mye informasjon "der ute", men det er artig å høre andres erfaringer også. :rolleyes:

Leve som normalt, og ikke bli for opphengt i eggløsningstester, symptomjakt underveis og graviditetstesting før ikm :ler:

Lettere sagt enn gjort kan du si, for jeg var ganske ekstrem :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leve som normalt, og ikke bli for opphengt i eggløsningstester, symptomjakt underveis og graviditetstesting før ikm :ler:

Lettere sagt enn gjort kan du si, for jeg var ganske ekstrem :P

I know, men lurer på hvordan kommer til å gå. Tenker MYE på det nå, og det er ennå flere mnd igjen😆 Nå er vi selvsagt inne i en periode hvor vi snakker mye om det, men jeg spent på om jeg klarer å koble det litt ut når vi kommer i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen pr idag og "begynne for fullt"?

Anonymous poster hash: 3d568...46f

Haha :laugh:

Det er godt spørsmål! Nå prøver vi ikke aktivt, vi timer ikke sexen etter EL, og har bare sex når vi føler for det. Men vi er vell allerede prøvere, det er vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

I know, men lurer på hvordan kommer til å gå. Tenker MYE på det nå, og det er ennå flere mnd igjen😆 Nå er vi selvsagt inne i en periode hvor vi snakker mye om det, men jeg spent på om jeg klarer å koble det litt ut når vi kommer i gang.

Jeg klarte det hvertfall ikke :P var for spent og utålmodig. Så det ble noen lange 15 mnd :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som skal begynne med prøving om et par-tre måneder: jeg anbefaler dere å slutte p åp-piller etter det brettet dere er på nå, sånn at dere har litt tid på å fikse syklusen deres og kvitte dere med pillehormonene. For mange går det tilbake til normalen igjen med én gang, men for meg har det vært rare og lange sykluser helt siden jeg sluttet på pillene i slutten av januar. Jeg sier ikke dette for å skremme noen, bare som en anbefaling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...