Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Dagens treningsøkt unnagjort :) 60 minutt på tredemølla, 5,1 km og ca 370 kcal (appen på tlf seier 450, ganske stor forskjell). Jogga 22 minutt i dag, stadig forbetring :P Eg tek også 10 bicepscurl, 10 tricepscurl, 10 knebøy, 10 Arnoldpress og 10 Shrugs etter kvar økt. Med ganske lette vekter, kanskje berre sånn 5-6 kg. Trur eg må auke litt ;)

Viss veret held seg blir det 6 km sykling etterpå, til/frå bhg (viss det ikkje held seg, blir det 3 km gåing og buss tilbake ;) ).

Satsar på trening i morgon også, då har eg seinvakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vegedag i dag, og minus 500 gram :tommelsmil: Godt fornøgd med det :) Har gått ned ca 2,5 kg på ein månad, fint tempo! No må vi berre halde på vidare, men det trur ikkje eg blir noko problem, for vi er veldig motiverte :) Har til og med klart oss i heile 3 veker utan sjokolade, godteri og potetgull! :fnise:

Sykla 6 km til/frå bhg i dag, og trena på tredemølle. Tok berre 1 episode SATC, så det vart 30 minutt (15 min jogg tilsaman), 2,6 km og 190 kcal.

Skal på jobb no straks, så det blir vel ein del trasking i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har eg endeleg manna meg opp til å ringe og bestille legetime ang. sekundær infertilitet. Men eg veit kva ho kjem til å seie... "Sorry mac, du må ta av deg minst 500 kg før vi kan hjelpe deg med å få fleire barn. Neste! " :P Jaja..eg er så smått på veg..berre 497,5 kg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg gått 3 km (255 kcal) og vore på tredemølla i 30 min (2,6 km og 190 kcal). I tillegg til løfting av manualar.

I morgon blir det nok også 3 km gåing, pluss 60 min på tredemølla. Og kanskje plenklipping, viss veret held seg tørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vart ikkje det trening i så måte, for eg hadde gulligull heime med koooosedag! Så vi gjekk oss ein trilletur i det nydelege veret, opp til eit vatn der han fekk bade og vasse :) Det vart ca 5 km tilsaman, så det var jo ikkje heilt utan kaloriforbruk da :)

I dag har eg gått 3 km, og klipt plenen. Tungt nok arbeid det, når graset er så høgt :P

Hadde også vegedag i dag, og vekta viste minus 600 gram :tommelsmil: No har vi holdt på i ein månad, og vekta viser minus 3,1 kg. Det er eg godt fornøgd med :) Tek eg av meg 3 kg kvar månad i 100 månader, så blir det minus 300 kg ;) Neida.. Men finfint tempo, treng ikkje å gå noko fortare :) Mannen min har gått ned 3,5 kg, så vi er kjempemotiverte for vidare innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening i dag, er dritstøl etter i går :P I går gjekk vi nemleg på fjelltur :tommelsmil: Ikkje ein driiithøg topp altså, ca 800 m, men meir enn nok for ikkje-fjellvante meg :) Satte app'en på "hiking", og den viste til slutt over 2500 kcal! Anar ikkje om det stemmer, men det er ny rekord :fnise:

Så i dag vart det berre ein liten gåtur på 3 km, heim frå bhg :) Seinvakt i dag, så det blir jo litt trasking der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framleis ganske støl, går som ei gammal dame :P I dag vart det 3 km gåtur, ikkje så mykje å skryte av. I morgon skal eg til legen, og håper på ei treningsøkt etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag, og vekta viste heile HUNDRE gram ned! :hoppendeglad::tommelsmil::klappe::fnise: Skikkeleg bra innsats denne veka :P Bortsett frå fjellturen og nokre gåturar her og der, så har det blitt lite med trening. Men fekk trena i dag :jepp: 30 minutt, 2,5 km og 180 kcal :) Pluss 3 km gåtur.

Var på legen på onsdag, og ho skal sende henvisning til ein gynekolog for vidare testing. Det er veldig bra at vi allereie har barn frå før, då er det forhåpentlegvis ingenting galt, berre systemet mitt som treng ein kickstart :) Har eggløysing no dei nærmaste dagane, så vi får legge inn litt ekstra innsats :) Og så får eg berre prøve å slanke meg enda litt til, tipper at alle kilo ned hjelper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje vore så mykje trening hittil i veka, pga reising og besøk :) Men i dag fekk eg trena :tommelsmil: Gjekk først 3 km frå bhg, og så trena eg 1 episode på tredemølla. Det vart 30 minutt, 2,6 km og 185 kcal :) Så blir det 3 km gåing etterpå også når eg skal hente i bhg (har av og til SKIKKELEG dårleg samvittighet for å ha M i bhg når eg har fridag...Men han hadde kosedag både mandag og tirsdag, så eg veit ikkje..). Det blir i alle fall ca 230 kcal kvar veg, når eg går. Det hjelper på det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 900 gram denne veka, ikkje så mykje å skryte av.. håper det ikkje er 900 gram reint feitt, for då har eg ete ca 8000 ekstra kcal på ei veke! Då må eg seriøst revurdere kostholdet!

Skal prøve å få til ei treningsøkt i helga, og vere flink i veka :-)

Og så har eg fått innkalling til gynekolog i oktober :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vel godt gjøres at det bare er fett. :)

Spennende med innkalling! Håper dere får noen vettuge svar. :)

Ja, det kan umogleg vere berre feitt, SÅ gale et ikkje eg :fnise:

Håper på svar vi også, uansett i kva retning det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur i dag :tommelsmil: Eg er inga fjellgeit, så det er ein stor siger for meg :) Ikkje så høgt fjell, ca 260 moh, men bra nok med ein snart 3-åring som går sjølv :) Appen seier 1799 kcal, men eg veit ikkje, eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vart ein fjelltur i staden for tredemølle i dag, men det er ei god erstatning, det! :jepp: Ikkje sånn megahøgt fjell, trur det er ca 350 moh. Og eg går skikkeleg treigt, så eg brukte ein time til toppen :) Men gjekk ca 6 km tilsaman, og appen (som var stilt inn på walking, ikkje hiking) seier 567 kcal :tommelsmil: Neste gong skal eg prøve hiking, og sjå om det er stor forskjell. Eg anar ikkje kva som er rett..

I dag blir det potetball til middag, så det lover ikkje godt for vegedagen i morgon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag, og minus 100 gram! Fantastisk! Hurra! Ny rekord! Gratulerer! ..... Det har stagnert veldig, og det er min eigen feil! Eg er relativt flink mtp aktivitet, eg går mykje, trenar 2-3 gongar i veka, og har jevnt over ca 15-17000 skritt på skritteljaren dei dagane eg er på jobb. Men kostholdet mitt er ikkje bra. Vi har klart å halde oss unna sjokolade, potetgull og godteri sidan slutten av juli, men det blir for mykje anna god mat og kos. Det er mykje kcal å spare på der! Er berre NØDT til å skjerpe meg, altså!

Syns det er veldig dumt at mannen min ikkje likar frukt og grønt, for det hadde vore kjekkare å laga sunt snack med grønnsaker, frukt eller bær som han også hadde ete. Men eg må berre bli flinkare å ete slikt sjølv :) Lillegull elsker heldigvis slikt! :jepp:

Neste veke håper eg på MINST ein fjelltur til, pluss vanleg tredemølletrening! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...