Gå til innhold

Har jobba i to mnd, føler meg ny


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jobba i to mnd og føler meg fortsatt ny. Ofte ser jeg ut som et stort spørsmålstegn og lurer på hva folk synes om meg som ny. Føler meg ikke god nok for sjefene på jobb og for andre, mens jeg selv føler at jeg gjør en god jobb i noen områder... Vil så gjerne mestre hver dag, men føler meg så ny, og så dum i forhold til de andre som har jobba der lenge... Tenker å si opp, men er dette en god grunn? For jeg føler ikke det... Liker jobben, men føler at folk ser ned på meg, vet ikke hvordan, men kanskje fordi jeg ikke alltid skjønner hva de prater om.

Hva ville du gjort i min situasjon?

Anonymous poster hash: 168cf...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ER fortsatt ny. Hvis du skal slutte jobben fordi du ikke har kommet deg godt nok i den enda, så kommer du til å måtte si opp mange jobber. Gi det tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer du å si opp FORDI du er ny??? Den var ny.... For å bli mer erfaren, må du jo gi det tid. Du blir ikke noe mindre ny i neste jobb, for å si det sånn, og du kan ikke holde på å si opp hver gang du får deg en jobb "fordi du er ny".

Her er det bare å suge til seg all informasjon og lærdom som en svamp, spør kollegaene hvis du lurer på noe, og stå på for å lære deg jobben. En vakker dag om noen måneder kommer du på jobb en dag og oppdager at det er DU som svarer på spørsmål fra andre som er nyere enn deg... plutselig er du blitt mer erfaren og kan jobben din! :)

Du er uansett nødt til å gi dette mer tid. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å IKKE feige ut eller si opp av en så...merkelig grunn som det der.

Stå på, snart kan du alt i jobben!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer du å si opp FORDI du er ny??? Den var ny.... For å bli mer erfaren, må du jo gi det tid. Du blir ikke noe mindre ny i neste jobb, for å si det sånn, og du kan ikke holde på å si opp hver gang du får deg en jobb "fordi du er ny".

Her er det bare å suge til seg all informasjon og lærdom som en svamp, spør kollegaene hvis du lurer på noe, og stå på for å lære deg jobben. En vakker dag om noen måneder kommer du på jobb en dag og oppdager at det er DU som svarer på spørsmål fra andre som er nyere enn deg... plutselig er du blitt mer erfaren og kan jobben din! :)

Du er uansett nødt til å gi dette mer tid. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å IKKE feige ut eller si opp av en så...merkelig grunn som det der.

Stå på, snart kan du alt i jobben!

Problemet er at jeg ikke føler meg god nok :( føler at alle er bedre enn meg, diskuterer masse i møtene, kommer med ideer mens jeg bare blir retta på og "veiledet".

Det som plager meg mest er at jeg tror at de som jobber med meg synes at jeg ikke er god nok, så er jeg også redd å ikke få fast jobb etter prøvetiden fordi de da kommer til å innse at de har ansettet en feil person... Masse tanker som plager livet av meg.

Anonymous poster hash: 168cf...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber forresten med med regnskap og har 100 andre oppgaver som handler om helt andre ting.

TS

Anonymous poster hash: 168cf...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...