Gå til innhold

Tolv nye damer inn i kontorlandskapet, sykt skuffa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt ledige plasser i kontorlandskapet, ble så satt inn noen nye pulter, og fikk beskjed at det skulle komme tolv nye kvinnelige ansiktet fra en annen avdeling inn hit.

Dette så jeg fram til, men hva skjedde? Alle sammen er i alderen 45-65 år og virkelig ikke noe særlig til damer! Sykt skuffa, kunne da hatt minst et par babes i alderen 25-40?

Feil å bli skuffa over dette? For dere damer, om dere fikk beskjed om å få inn tolv menn, og alle hadde vært uattraktive gamlinger, hadde ikke det vært nokså skuffende?

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt ledige plasser i kontorlandskapet, ble så satt inn noen nye pulter, og fikk beskjed at det skulle komme tolv nye kvinnelige ansiktet fra en annen avdeling inn hit.

Dette så jeg fram til, men hva skjedde? Alle sammen er i alderen 45-65 år og virkelig ikke noe særlig til damer! Sykt skuffa, kunne da hatt minst et par babes i alderen 25-40?

Feil å bli skuffa over dette? For dere damer, om dere fikk beskjed om å få inn tolv menn, og alle hadde vært uattraktive gamlinger, hadde ikke det vært nokså skuffende?

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Niks, ville gitt fanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Om det er alder og utseende på kolleger du deler landskap med som er ditt hovedfokus i arbeidstiden så hører jeg det blir en ledig plass i det landskapet snart.

Du får klage til din leder og fortelle at du ikke blir opphisset av de nye kollegene, og du må ha stå for å klare å gjøre jobben din :Hehe:

Tråden forøvrig rapportert som tolleinnlegg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn FYI (i tilfelle du ikke hadde fått det med deg) så er dette arbeidsplassen din. Der du skal jobbe. IKKE en datingarena!

Anonymous poster hash: 2f48a...9a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er alder og utseende på kolleger du deler landskap med som er ditt hovedfokus i arbeidstiden så hører jeg det blir en ledig plass i det landskapet snart.

Du får klage til din leder og fortelle at du ikke blir opphisset av de nye kollegene, og du må ha stå for å klare å gjøre jobben din :Hehe:

Tråden forøvrig rapportert som tolleinnlegg.

Synd at du som leker forumpoliti tar feil. Dette er fakta på alle måter. Hvilken glede du har av å lese tråder og rapportere tråderkan man jo lure på. Kanskje du skulle lage deg ditt eget forum, når duxhar så mye tid til overs?

Klarer fint å gjøre jobben min for det, men irriterer meg litt over hvor få attraktive det er i landskapet, det er vel færre av dem jo viktigere jobber det er snakk om, virker det som.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn FYI (i tilfelle du ikke hadde fått det med deg) så er dette arbeidsplassen din. Der du skal jobbe. IKKE en datingarena!

Anonymous poster hash: 2f48a...9a3

Det er mange som finner tonen på arbeidsplassen, ikke noe galt i det. Men akkurat her i lokalet kommer det neppe til å skje, med denne forsamlingen.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som finner tonen på arbeidsplassen, ikke noe galt i det. Men akkurat her i lokalet kommer det neppe til å skje, med denne forsamlingen.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Du kan trøste deg med at du ikke hadde hatt noen garanti på at de babsene hadde falt som fluer for deg...

Anonymous poster hash: 2f48a...9a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Litt ledige plasser i kontorlandskapet, ble så satt inn noen nye pulter, og fikk beskjed at det skulle komme tolv nye kvinnelige ansiktet fra en annen avdeling inn hit.

Dette så jeg fram til, men hva skjedde? Alle sammen er i alderen 45-65 år og virkelig ikke noe særlig til damer! Sykt skuffa, kunne da hatt minst et par babes i alderen 25-40?

Feil å bli skuffa over dette? For dere damer, om dere fikk beskjed om å få inn tolv menn, og alle hadde vært uattraktive gamlinger, hadde ikke det vært nokså skuffende?

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Nei, jeg hadde ikke blitt skuffa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så hadde jeg nok innerst inne blitt litt snurt, ja.

Men heller en gjeng gubber som kan jobben sin enn å måtte gjøre jobben for en gjeng dumme og deilige. Så det hadde nok gått fort over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at med tolv damer er det rimelig å anta at i hvert fall én eller to burde være ålreite å se til - så ja, jeg ville nok blitt litt skuffa :laugh: Ikke for at jeg ville lagt meg etter dem, men det er jo alltid fint å ha noe pent å se på :) Dessuten er det mangt et par som har møtt hverandre på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først trodde jeg du mente at du var skuffa over damer som var på din alder. Da tenkte jeg bare: teit.

Men når du skriver at det bare er middelaldrende damer og du er (relativt?) ung så skjønner jeg deg, hadde blitt litt skuffa selv. Med tanke på forventningene jeg antageligvis ville fått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at du ikke hadde hatt noen garanti på at de babsene hadde falt som fluer for deg...

Anonymous poster hash: 2f48a...9a3

Det kan man selvsagt aldri vite, skader uansett ikke å ha noe pent å studere i nærheten. Er heldigvis mange ellers på huset, som man støter på i heisen eller i lunsjen, så er ikke helt krise.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klassisk, du har nok en kvinnelig sjef som ikke ønsker å ansette attraktive damer.

Nei, disse er ikke i samme avdeling som meg, deler bare landskap. Men lederen deres er nok kvinne, og ønsker ingen unge inn, tydeligvis.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først trodde jeg du mente at du var skuffa over damer som var på din alder. Da tenkte jeg bare: teit.

Men når du skriver at det bare er middelaldrende damer og du er (relativt?) ung så skjønner jeg deg, hadde blitt litt skuffa selv. Med tanke på forventningene jeg antageligvis ville fått.

Nettopp, jeg er rundt 30, og når man hører at det skal komme tolv damer inn til oss, hvor det for det meste er menn, så er det klart at det er skuffende at det ikke var noen bra damer blant dem.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så hadde jeg nok innerst inne blitt litt snurt, ja.

Men heller en gjeng gubber som kan jobben sin enn å måtte gjøre jobben for en gjeng dumme og deilige. Så det hadde nok gått fort over.

De jobber ikke i samme avdeling, så hvor flinke de er betyr absolutt ingenting for meg.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, jeg er rundt 30, og når man hører at det skal komme tolv damer inn til oss, hvor det for det meste er menn, så er det klart at det er skuffende at det ikke var noen bra damer blant dem.

Anonymous poster hash: 3252f...2f8

Virker som du egentlig vet at dette ikke var feil tenkt av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...