Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå i eksamenstider tenker jeg mange er stresset, ligger etter på lesingen og/eller mangler motivasjon. Jeg tenkte å starte en tråd her på KG hvor vi kan skrive hva vi har gjort av faglig relevans i løpet av dagen. Det vil nok både gi mestringsfølelse og motivasjon.

Jeg er litt usikker på om det finnes en slik tråd fra før av. Jeg håper hvertfall mange vil være med. :)



Anonymous poster hash: f080a...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg må skrive ca 40 sider på masteroppgaven til torsdag, skal rapportere tilbake i kveld hvordan dagens "workshop" har gitt resultater :fnise:



Anonymous poster hash: 8713c...a25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en dritt :( hadde store planer om å jobbe med økonomi og virksomhetsstyring...meeen det har ikke skjedd ennå...#fail

Anonymous poster hash: 91ec1...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest ferdig et kapittel, og holder på med noe oppgaver/notatskriving. Beveger meg nok over på statistikk ganske snart. Det har gått treigt i dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet med tidligere eksamensoppgaver i statistikk m eksamen om 3 uker!! Grøss og gru , litt regnskapsanalyse... Skulle også jobbet litt med organisasjon men jeg tok en tur på treningssenteret heller, dagen er heldigvis ikke over enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det har ikke bare gått tregt hos meg. Jeg lagde en altfor optimistisk leseplan for helgen, så jeg har alltid ligget litt etter ifølge leseplanen. I natt var jeg oppe til kl 5 for å bli ferdig med halvparten av det jeg skulle gå gjennom i går. I dag har jeg enda ikke blitt ferdig med gårsdagens gjøremål, så jeg tror ikke jeg kommer til å klare å starte på dagens gjøremål. Ahh... Dette skaper så mye stress. Jeg ligger konstant på etterskudd.

Jaja, nå skal jeg spise middag og se på litt film, så skal jeg samle litt styrke til å jobbe igjen etterpå. Jeg skal prøve å ikke legge meg så veldig sent i dag. Forelesning i morgen kl 8!



Anonymous poster hash: f080a...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittil i dag har jeg:

Lest mail fra potensielle intervjuobjekter og fundert på hva jeg skal svare dem, lest litt i stortingsmeldinger, begynt på to nye kapitler uten å komme noen vei, og nå har jeg bestemt meg for å jobbe med intervjuguiden. Holder på med masteroppgave og skal ikke levere nå til sommeren, men alikevel. Forrige uke gikk bra, nå går det trått..



Anonymous poster hash: d6ba1...863
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå har jeg fullført en labrapport som har ligget og ventet på meg i noen uker. Nå skal jeg hive meg over statistikken... tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self: Legge litt mer realistiske leseplaner.

Jeg ligger en del etter, men leseplanen min er veldig hektisk nå på grunn av en nettbasert prøve som lukkes i morgen kveld. Jeg kommer antakeligvis ikke til å klare å gå gjennom alt innen den tid, men håper den åpnes igjen senere. Heldigvis har jeg vært litt snillere med meg selv i neste uke, da klarer jeg forhåpentligvis å ta igjen det jeg ikke har fått gjort til nå.

Håper deres dag har vært mer produktiv enn min. I morgen har jeg bare to forelesningstimer fra kl 8 til kl 10, så da skal jeg prøve å jobbe fra 11-12-tiden og utover.



Anonymous poster hash: f080a...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort noe som helst. Nå går det jammen tregt. Jeg har også sett på timeplanen nå fremover, og det er så mye nytt at jeg tror jeg dåner. Jeg er nødt til å repetere pensum fra i fjor, og det er så kjedelig at det det er så mange forelesninger og obligatoriske aktiviteter i det siste delemne før eksamen.

Plan for kvelden:

- Skrive notater fra gårsdagens forelesning samt en forelesning for et par uker siden

- Forhåpentligvis rekke å gå gjennom et par forelesninger fra forrige delemne



Anonymous poster hash: f080a...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg velfortjent fri i morgen (fri fra både skole og jobb - jippi!!!!)

Synes dere alle bør unne dere avslapning i morgen.... Gjør noe for å koble av, spis god mat, eller ligg i senga og se på film etc.

God "frihelg"!!



Anonymous poster hash: f29d2...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk hatt ca 4 effektive timer i to forskjellige fag. Hadde også litt framgang i forståelse, føles bra :)

Orker ikke sitte mer nå, det er jo fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...