Gå til innhold

Jobb i asylmottak.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HeI!

Vil gjerne høre fra andre her som jobber i asylmottak. Hva slags mottak jobber du i? Bor de i "egne" boliger, eller i felles bygg? Hva slags kompetanse har du? Hva slags oppgaver består din hverdag av? Hvordan er lønnsvilkårene?

De søker etter en person med pedagogisk utdanning til 100% stilling i mottaket i nabo kommunen. Dette er mottak hvor asylantene blir plassert ut i boliger kommunen drifter. Vurderer å søke denne jobben da den virker veldig spennende og givende. Jeg har pedagogisk utdannelse, er veldig bereist og har jobbet frivillig i mange land.

Vil kun ha relevante og skikkelige svar.



Anonymous poster hash: e71f2...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber på Norges nest største transittmottak. Ikke vært der så lenge, så det er ikke sikkert jeg kan svare på alt.

Mottaket jeg jobber på er et tidligere militært område, så det er i hvert fall 3 store bygg med rom. Jeg er litt usikker på hvor mange rom det er i hvert bygg desverre, men det er en del. I tillegg er det 3-4 andre hus, hvor det ofte bor familier med barn.

Jeg har ingen spesiell kompetanse. Jeg jobber stort sett med å skrive attester og er litt ute i miljøet, sammen med andre ansatte :)

Lønnsvilkår vet jeg desverre ikke så mye om, da jeg ikke er fast ansatt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...