Gå til innhold

Frp'ere ser ut som predikanter.


Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

En venninne av meg stemmer Frp.

Hennes venner er er ihuga Frp-politikere.

Det er noe som går igjen der:de ser ut som predikanter hele gjengen.Sånn falsk autoritetaktig.Ingen stil,bare dresser seg opp for å virke seriøse.Jeg plukket ut Frp'ere fra bilder av div politikere,jeg hadde rett i samtlige jeg pekte ut.Hun ble irritert,men også litt skeptisk da jeg glatt så det på dem.Vi har aldri kranglet om dette,men jeg virkelig ser litt ned på folk som stemmer på dette partiet.De nører kun opp under fordommer,de er så sykt enkle i tankegangen!De smisker og tyr til grums i folkesjelen.

Anundsen er et godt eksempel,for en tulling.Bevæpnet norsk politi,og etter det har det skjedd 17(!)underskudd!Det er så drøyt at det blir totalt latterlig!Billige poeng og billig retorikk.Frp'ere er så lite intelligente!De ser ut som pappfigurer,uten ekte innhold.

De ser ut som predikanter som lurer folk,og kun appellerer til enkle folk.Æsj altså: -D

Jeg vil ikke se ned på noen,men jeg skjønner at jeg gjør det.De får ikke snev av respekt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha!

Enig. Det er morsomt å se hvordan politikere og folk egentlig stemmer. Man kan nesten se det på folk.

 

FRP ser ut som du sier som predikanter. De er ofte like fulle av dritt også.

SV`ere ser ut som degenererte apemennesker

AP`ere ser ut som psykopater

Høyrefolk ser ut som folk som hadde solgt oldemorra si for ei neve dollars

og de i rødt ser bare ut som om de burde legges inn på isolat. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Haha!

Enig. Det er morsomt å se hvordan politikere og folk egentlig stemmer. Man kan nesten se det på folk.

FRP ser ut som du sier som predikanter. De er ofte like fulle av dritt også.

SV`ere ser ut som degenererte apemennesker

AP`ere ser ut som psykopater

Høyrefolk ser ut som folk som hadde solgt oldemorra si for ei neve dollars

og de i rødt ser bare ut som om de burde legges inn på isolat.

Oj: -D ganske artig perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Haha!

Enig. Det er morsomt å se hvordan politikere og folk egentlig stemmer. Man kan nesten se det på folk.

FRP ser ut som du sier som predikanter. De er ofte like fulle av dritt også.

SV`ere ser ut som degenererte apemennesker

AP`ere ser ut som psykopater

Høyrefolk ser ut som folk som hadde solgt oldemorra si for ei neve dollars

og de i rødt ser bare ut som om de burde legges inn på isolat.

Når du er inne på det.Har du sett Jens Stoltenberg sitt blikk?? Fyfader,det er skremmende.Legg hånda over ansiktet forøvrig,sånn at bare øynene syns,det er scary! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er inne på det.Har du sett Jens Stoltenberg sitt blikk?? Fyfader,det er skremmende.Legg hånda over ansiktet forøvrig,sånn at bare øynene syns,det er scary! :-D

 

Enig. Samme med Støre. De har virkelig en psykopats blikk. Jeg er redd politikere, og med god grunn. Dette er mennesker som gladlig sender deg og meg i døden for sin sinnsyke sak - hva enn den måtte være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Enig. Samme med Støre. De har virkelig en psykopats blikk. Jeg er redd politikere, og med god grunn. Dette er mennesker som gladlig sender deg og meg i døden for sin sinnsyke sak - hva enn den måtte være.

Politikere er verdens beste skuespillere.Faktisk.De lever av å juge: -) og selge. Sånn er det bare.Og folk går på. Ja,se alltid på blikk.Det er utrolig viktig,og like avslørende: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikere er verdens beste skuespillere.Faktisk.De lever av å juge: -) og selge. Sånn er det bare.Og folk går på. Ja,se alltid på blikk.Det er utrolig viktig,og like avslørende: -)

 

Hmm, tja, tjo ja. Vi er nok litt enige der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg! :D

Tør jeg spørre hva du stemmer da? Siden du ser normal ut mener jeg...

Anonymous poster hash: ec8be...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør jeg spørre hva du stemmer da? Siden du ser normal ut mener jeg...

Anonymous poster hash: ec8be...083

 

Stemmer ikke..om man stemmer har man ikke rett til å klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett at FRP-politikere faktisk blunker mindre enn andre politikere når de  er på tv? Det er bare å telle :P   

 

Det er ikke vanskelig å anta at politikere med mange "psykopatiske trekk" velger å bli med i de største og mest populistiske partiene der det er kort vei til en viktig posisjon, fremfor "nisjepartier" som KRF og MDG. De fleste av dem er nok derfor samlet i Høyre, AP og FRP.

 

Det stemmer at det ofte er veldig lett å se på en person om hen stemmer FRP, men en av de største grunnene til det er at det er et ytterliggående parti, sett ut fra norsk politisk målestokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser alle skrivefeilene dine kunne jeg godt trodd du var en FrP'er selv. De er grum på det der  :fnise:

 

Men joda, jeg er absolutt enig! Man kan lett se på mange hvilket parti det stemmer. Spesielt de som stemmer FrP, Høyre eller Rødt. Jeg var hard core Rødt-tilhenger før, og så absolutt ut som en. Nå er jeg SV'er og klesstilen har sakte forandret seg (thank God) på samme vis som mine politiske meninger  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du tror det kun er politikere fra Frp som bruker billig retorikk, billige poeng og smisker tror jeg kanskje du tilhører det lettlurte "korte" segmentet som du angriper Frpere for å være ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre folk mener jeg er de mest høflige og best kledd og smartest.

 

FrP folk er litt crazy, men har fortsatt klasse.

 

AP folk tror de har reddet Norge engang ( Schizofreni ).

 

SV folk bryr seg ikke om fakta og hater statistikk.

 

MDG folk har lav utdanning og har null peiling på Økonomi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ser ut som en predikant? 

Nei, dette var da hyggelig. 

 

Ikke liker jeg danseband, ikke røyker jeg rullings, jeg har en bachelor og jeg foretrekker Bob Kane over Picasso. Tja, to av fire uten å bli stremplet som en typisk Frp'er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Enig. Samme med Støre. De har virkelig en psykopats blikk. Jeg er redd politikere, og med god grunn. Dette er mennesker som gladlig sender deg og meg i døden for sin sinnsyke sak - hva enn den måtte være.

Sant.Han har et merkelig blikk!

Greit å notere seg sånt.

Studerer ofte blikket til folk,det kan avsløre mer enn annet! Det er egentlig interessant: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...