Gå til innhold

Interessant...


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann

Her om dagen kom jeg til å lure på hva som skjer med en mann dersom han begynner å gå på p-piller, og svaret viste seg å være både interessant og ikke så rent lite belysende. Det viser seg nemlig at når en mann får i seg for mye av de kvinnelige kjønnshormonene østrogen og progesteron, vil han ikke bare utvikle pupper og den slags, men også en hel rekke med "kjerringaktige" personlighetstrekk.

 

Her er noen av de personlighetsmessige forandringene som kan oppstå dersom en mann går på p-piller over lengre perioder:

 

- Mindre sexlyst

 

- Mindre intellektuelt oppvakt

 

- Mindre interesse for alt som er gøy

 

- Usikkerhet og lavere selvtillit

 

- Tåkete tankemønstre

 

- Økt aldringshastighet (strengt tatt ikke et personlighetstrekk, men veldig interessant allikevel)

 

- Påståelighet, vondbrotenhet og bitterhet

 

http://www.livestrong.com/article/99796-side-effects-men-taking-female/

 

 

Personlig må jeg si det var veldig interessant (men strengt tatt ikke så overraskende) å lære at disse personlighetstrekkende primært er forbundet med de kvinnelige kjønnsshormonene. Eller hva sier dere? Var ikke dette utrolig interessant?

Endret av Hofmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønner vi hva som gikk galt med Lance Armstrong. Kreftbehandlinga gjorde ham til kvinne! George og Tyler er neppe enige, så det hadde vært greit om du hadde flere kilder som bekreftet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe nytt dette, kanskje hvis du fortsetter å spre denne infoen til kamerater, at de ikke lenger er så bombesikre og krever at damen dems skal gå på p-piller eller hormonspiral/stav som påvirker både hjernefunksjon og kropp (veldig mange blir deprimerte, følelsesløse, aggressive, føler seg disconnecta fra seg selv, hodepine, kvalme, slør på hjernen, og andre metabolistiske bivirkninger rammer også ofte) kun for at han skal slippe å bruke kondom, som ikke medfører noen mentale og fysiske forandringer i kroppen!



Anonymous poster hash: d4b84...7e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Her om dagen kom jeg til å lure på hva som skjer med en mann dersom han begynner å gå på p-piller, og svaret viste seg å være både interessant og ikke så rent lite belysende. Det viser seg nemlig at når en mann får i seg for mye av de kvinnelige kjønnshormonene østrogen og progesteron, vil han ikke bare utvikle pupper og den slags, men også en hel rekke med "kjerringaktige" personlighetstrekk.

Her er noen av de personlighetsmessige forandringene som kan oppstå dersom en mann går på p-piller over lengre perioder:

- Mindre sexlyst

- Mindre intellektuelt oppvakt

- Mindre interesse for alt som er gøy

- Usikkerhet og lavere selvtillit

- Tåkete tankemønstre

- Økt aldringshastighet (strengt tatt ikke et personlighetstrekk, men veldig interessant allikevel)

- Påståelighet, vondbrotenhet og bitterhet

http://www.livestrong.com/article/99796-side-effects-men-taking-female/

Personlig må jeg si det var veldig interessant (men strengt tatt ikke så overraskende) å lære at disse personlighetstrekkende primært er forbundet med de kvinnelige kjønnsshormonene. Eller hva sier dere? Var ikke dette utrolig interessant?

Hvordan får du sånne tanker? ?

Haha,så utrolig mye rart folk lurer på.Menn på p-piller? Eh,men jo ok,det var jo litt interessant.Mer at du tenkte på det egentlig: -D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Bivirkninger oppstår når man forandrer på hormonbalansen i kroppen, kvinner opplever også ofte dette. Mer komplisert enn det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lakrispia

Her om dagen kom jeg til å lure på hva som skjer med en mann dersom han begynner å gå på p-piller, og svaret viste seg å være både interessant og ikke så rent lite belysende. Det viser seg nemlig at når en mann får i seg for mye av de kvinnelige kjønnshormonene østrogen og progesteron, vil han ikke bare utvikle pupper og den slags, men også en hel rekke med "kjerringaktige" personlighetstrekk.

 

Her er noen av de personlighetsmessige forandringene som kan oppstå dersom en mann går på p-piller over lengre perioder:

 

- Mindre sexlyst

 

- Mindre intellektuelt oppvakt

 

- Mindre interesse for alt som er gøy

 

- Usikkerhet og lavere selvtillit

 

- Tåkete tankemønstre

 

- Økt aldringshastighet (strengt tatt ikke et personlighetstrekk, men veldig interessant allikevel)

 

- Påståelighet, vondbrotenhet og bitterhet

 

http://www.livestrong.com/article/99796-side-effects-men-taking-female/

 

 

Personlig må jeg si det var veldig interessant (men strengt tatt ikke så overraskende) å lære at disse personlighetstrekkende primært er forbundet med de kvinnelige kjønnsshormonene. Eller hva sier dere? Var ikke dette utrolig interessant?

 

Provoserende. Sammenligner du menn som går på p-piller med kvinner som går på p-piller? Eller sammenligner du de med kvinner som ikke går på p-piller? Slik jeg leser innlegget ditt virker det som du sier at kvinner, som har mer østrogen i kroppen enn menn, har disse personlige egenskapene du lister opp fra naturens side. Hva med å vurdere muligheten for at menn takler østrogen på en helt annet måte enn kvinner gjør? Den kvinnelige og mannlige hjernen fungerer ikke på samme måte, og det er ikke utenkelig at p-piller påvirker mannens hjerne på en annen måte enn det naturlig østrogen påvirker kvinners hjerne. Du virker som et prakteksempel på en som søker opp informasjon som kun underbygger den virkeligheten du allerede tror på, og som ikke engang tenker kritisk eller på mulig bias. Håper jeg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du sånne tanker? ?

Haha,så utrolig mye rart folk lurer på.Menn på p-piller? Eh,men jo ok,det var jo litt interessant.Mer at du tenkte på det egentlig: -D

 

Om du seriøst lurer på det, så kan jeg svare deg seriøst.

 

Hoffmann, som jeg ikke kjenner til, er antakelig ganske glup. Derfor lurer han og funderer han på masse rare sære ting. Gjør ikke du? 

 

La meg sitere noen av symptomene ved p-pillebruk for deg igjen;

 

 Tåkete tankemønstre

 

Mindre intellektuelt oppvakt

 

Bruker DU p-piller?

Endret av FreeLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Om du seriøst lurer på det, så kan jeg svare deg seriøst.

Hoffmann, som jeg ikke kjenner til, er antakelig ganske glup. Derfor lurer han og funderer han på masse rare sære ting. Gjør ikke du?

La meg sitere noen av symptomene ved p-pillebruk for deg igjen;

Tåkete tankemønstre

Mindre intellektuelt oppvakt

Bruker DU p-piller?

Jeg bruker det ikke nei: -D

Takk for insuinering: p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man blir mer rasjonell av å ta steroider?

jeg tror ikke det. Ikke er det fint heller (avsporing).

Anonymous poster hash: cf02e...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bivirkninger oppstår når man forandrer på hormonbalansen i kroppen, kvinner opplever også ofte dette. Mer komplisert enn det er det ikke.

Ikke alltid men hvis menn bruker steroider antar jeg det vil være mye verre. Folk må få gjøre som de vil men å se noen på steroider over lang tid ... man ser og de fleste vet hvor skadelig det kan være.

Anonymous poster hash: cf02e...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle sette seg litt nærmere inn i endokrinologi og nevrofysiologi før man begynner å trekke sånne tullekonklusjoner?

Anonymous poster hash: 2f242...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...