Gå til innhold

Burde Norge bli USA sin 51 stat ?


Gjest Jolyon

  

45 stemmer

  1. 1. 51th State

    • Ja
      7
    • Nei
      38


Anbefalte innlegg

Da burde du vise den samme takknemligheten overfor russland. Uten russisk innsats på østfronten hadde vi aldri vunnet krigen. Spør folk i finnmark hvem som befridde norge! Spør innbyggerne i østeuropa hvem som drev tyskerne tilbake. Hvor var amerikanerne på den europeiske østfronten? Hvem var det som nesten alene drev tyskerne helt tilbake til berlin fra den kanten?

Har russland (sovjet) gjort dumme ting politisk etter dette, sier du? Har usa oppførst seg eksemplarisk siden den gang?

Det går faktisk an å ktritisere hva usa er blitt til uten å glemme krigsinnsatsen deres. Det er skjedd ganske mye på 70 år. Det er et land som fortsatt krever at man har mye penger for at det skal være godt å leve der. Det har ingen ting med hat å gjøre, men om å se realiteter. Jeg hater ikke usa, men ville ikke for alt i verden bodd der.

Anonymous poster hash: f0b36...9df

 

 

Kommunistisk propaganda,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tull. Mye mer nærliggende og naturlig hadde det vært om Norge, Sverige og Danmark slo seg sammen til ett land, meldte seg ut av EU og Schengen. Landet skulle hete Skandinavia. For dumt når 3 land med så lik kultur og språk ikke kan være ett land. Skandinavia ville kunne blitt et maktsentrum i Europa.



Anonymous poster hash: 8385c...c66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunistisk propaganda,

Jeg skrev ikke et ord om sympatier for hverken russland eller kommunisme - jeg påpekte helt enkelt at om man skal snakke om takknemlighet for krigsinnsats, så fortjener russerne like mye som amerikanerne.

Forøvrig er jeg like lite begeistret for russland som for USA. Å legge politiske hendelser som er 70 år gamle til grunn for hva man skal mene om en stat er en dårlig idé. Det var DET som var mitt poeng.

At du velger å lese kommunistpropaganda ut av det sier mer om dine småparanoide oppfatninger.

Anonymous poster hash: f0b36...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er USA et bra LAND? Haha.

 

Så bra vet jeg ikke. Men land er det.

Anonymous poster hash: 67dfe...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne vite hva som er bedre i USA enn her til lands.

 

Mer vind og mer og sterkere tordenvær. Mange vil kanskje ikke se på det som en god ting (materielt sett er det jo helt riktig), men jeg føler meg litt snytt for skikkelig tordenvær i år (bor på vestlandet, "slapp unna" når østlandet fikk sin tur tidligere i år). :snurt:

 

 

Er USA et bra LAND? Haha.

 

 

 

Så bra vet jeg ikke. Men land er det.

Anonymous poster hash: 67dfe...bde

 

 

 

Nei,det er det ikke.

 

 

 

Hva er det da?

Anonymous poster hash: 67dfe...bde

 

 

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er USA et bra LAND? Haha.

Ja, USA er et bra land på mange måter. Hvis vi skal sammenligne det med Norge, topper det langt høyere. Folk får mene hva de vil, men om en mener at Norge er så mye bedre bør en virkelig komme seg ut av den naive bobla mange til lands her lever inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ja, USA er et bra land på mange måter. Hvis vi skal sammenligne det med Norge, topper det langt høyere. Folk får mene hva de vil, men om en mener at Norge er så mye bedre bør en virkelig komme seg ut av den naive bobla mange til lands her lever inni.

Nei,ikke enig gitt!USA er skrekkens eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei.

 

USA er kanskje verdens beste land, men de som stiller slike spørsmål ser ikke forskjellene som finnes i det amerikanske samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

 

USA er kanskje verdens beste land, men de som stiller slike spørsmål ser ikke forskjellene som finnes i det amerikanske samfunnet.

Norge er verdens neste land

Anonymous poster hash: 6c79f...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...