Gå til innhold

Hvorfor må kvinner alltid igle seg på menns områder?


FreeLife

Anbefalte innlegg

Sarkeesian (som forøvrig ikke er svensk) er et uvitende fjols. Hun er mindre feminist enn hun er en postmoderne Jack Thompson. Ikke noe man trenger å ta hensyn til.

 

Ellers hadde jeg satt pris på om flere kvinner hadde iglet seg innpå X-Wing-turneringen jeg arrangerte i formiddag. Dårlig med pupper der az.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er få ting som er mer patetisk enn kvinner på byen.  Du kunne tenke deg selv om menn oppførte seg som kvinner på byen. Være desperat etter oppmerksomhet og ikke kunne spille på annet enn å vise mest mulig kropp.

Jeg kjenner da flere menn som er slik. Helt typisk er veltrente, gjerne ganske pene, men noe klysete og litt muskuløse typer med tatovering som går i bryterskjorte på div utesteder og blir gretne når andre menn får mer oppmerksomhet fra deg.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv i denne tråden skal kvinner gjøre så mye ut av seg og kjempe om menns gunst. "Jeg er kvinne og jeg liker gaming og fisking". Greit det, men dere trenger ikke briefe med det og i hvert fall ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du at kun menn skulle bruke internett også???

 

Anonymous poster hash: a849e...968

 

Nei, kvinner kan bruke internett om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi nivået på kommentarene fra kvinner...

 

Om dere skal være med i samfunnsdebatten og forvente å bli tatt seriøst og delta i diskusjon med menn, så må dere nesten komme dere opp av barnehagesandkassa og komme med noe - ikke bare spre gørr, møkk, hat, personangrep og nedrakking. 

 

Noe å huske på til neste gang dere blir invitert til å delta i en debatt? Hmm? 

 

OK? :)

 

Du har laget en tråd som er alt annet enn konstruktiv.

Hva forventer du?

 

Jeg kjenner mange menn som er oppegående og tenkende individer.

De fleste menn jeg møter på er helt ok. Jeg har ingenting imot menn.

Men, du derimot har laget en tråd som ikke er i samsvar med fornuft eller logikk.

Jeg velger å ikke stemple menn som idioter basert på ditt innlegg.

 

På tide å komme over kompleksene dine snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvinner kan bruke internett om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra menn.

 

Du må bite i deg dine egne ord.

Provokasjon er bare mellomnavnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv i denne tråden skal kvinner gjøre så mye ut av seg og kjempe om menns gunst. "Jeg er kvinne og jeg liker gaming og fisking". Greit det, men dere trenger ikke briefe med det og i hvert fall ikke i denne tråden.

 

Hvorfor er du her da på et forum for KVINNER?

Anonymous poster hash: a4ec4...6cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvinner kan bruke internett om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra menn.

 

Jammen uten oppmerksomheten og anerkjennelsen jeg får fra fremmede menn på internett har jeg jo ikke noe å leve for! Hvorfor skal jeg gidde å game om jeg ikke får lov til å sole meg i glansen av å være kul "guttejente"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK!

 

Igjen..om du leser HI (hovedinnlegget) så ser du at jeg bruker generaliseringer for å få til en debatt. Det er derfor KLINGENDE likegyldig at DU, ene personen, likte å fiske siden du var barn.

 

Det har ingenting med debatten å gjøre. Har kvinner et problem med å forstå hvorfor man generaliserer? Herregud altså. "Men JEG likte å fiske uten å ri på en dildo samtidig!" Ja..flott for deg. Men MAJORITETEN av kvinner rir dildo når de fisker..

Tror du virkelig flertallet av kvinner som fisker gjør det for å imponere menn? For å igle seg inn på de? Helt ærlig, tror du ikke en kvinne kommer på litt mer effektive metode for å få oppmerksomheten til en mann enn fisking(!!) ?

Forøvrig tror jeg dette bare er en tulletråd...

Anonymous poster hash: 81d8c...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Gjøre fisking sexy? Hahaha dummeste jeg har hørt! Fisking er en hobby for både menn og kvinner. Det skal ikke være sexy. Det skal være gøy. Så denne dama vil at damer som fisker skal gå i bare undertøyet å by seg fram til menn? Siden de skal gjøre det så sexy? De kan ta en selfie med fisken og lage bildet skikkelig sexy, vise mye utringning og lage trutmunn.  :laugh:  :laugh:  :laugh: Så legger de det ut på sosiale medier og skriver under. Kom å ha trekant med meg og min nye venn (fisken). Omg we need you. <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! 

Både trådstater og Summers har selv valgt å igle seg inn på et kvinnedominert forum.

Gutter: Slutt å igle etter oppmerksomhet på et nettsamfunn hvor vi kvinner ferdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvinner kan bruke internett om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra menn.

"Menn kan bruke kvinneguiden om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra kvinner."

Du ber kvinner holde en lav profil på Internett, men du oppsøker et forum _for_ kvinner?!

Anonymous poster hash: 81d8c...642

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; Dette gjelder ikke absolutt ALLE kvinner i hele verden. Man bruker generaliseringer for å diskutere noe som er en generell trend eller større ting. Om jeg f.eks sier at alle som heter Gerd i Skedsmo kommune strikker, så ville det blitt en for snever generalisering. Men om jeg sa at alle kvinner har større pupper enn menn, så ville det vært en OK generalisering, selv om det sikkert finnes enkelte menn med større pupper enn enkelte kvinner.

 

OK?

OK.

 

Så, over til temaet, slik at Tabris og enkelte andre ikke trenger komme med sine "nå synes jeg du generaliserer, derfor gidder jeg ikke delta i diskusjonen".

 

Fra naturen sin side så er vi slik at menn tar størst sjanser. Kvinner måtte være mer stabile fordi de holdt seg i større grad stasjonære (nær huler, hytter, camps, hus osv) Menn fyller med andre ord ut hele spekteret. Det er flere dumme menn, flere smarte menn, flere crazy menn og flere late menn. Kvinner er mer balanserte, stabile. 

 

Derfor er det også naturlig at menn er mer ekstreme når det kommer til hobbier. Menn mekker biler, menn spiller data, menn fisker, osv. 

 

I dag leste jeg om gamergate. Ei eller anna feministkjerring fra Sverige (Anita Sarkesian) synes det var for mye kvinnehat i dataspill. Så hun vil forandre gamingindustrien. Snork. Så var det bilde av ei dame i Dagbladet som ville gjøre fisking sexy..snork. 

 

Altså, kan dere ikke bare akseptere at vi er mer dypt interessert i ting, og at dere IKKE er det? Eller er det så utrolig vanskelig å takle at andre har dypere interesser enn dere selv? 

 

Nå har jeg lagt grunnrammen for en trivelig debatt, så nå er det bare å tut tut! Kjør debatt! 

 

;)

 

Jeg har litt problemer med premissene du legger. Å spille dataspill foregår som regel hjemme. Etter din logikk burde det passe bedre for kvinner enn for menn. Jeg kan heller ikke se hva som er så ekstremt med å spille data, fiske og mekke bil. Helt vanlige aktiviteter som på ingen måte krever mot eller styrke. Jeg savner også en lenke til saken om denne kvinnen du omtaler. For jeg regner med du har lest dette et sted?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan selvsagt ikke bare sette opp et kvinneforum på menns internett. Det blir som da de hvite kom til Amerika og ba indianerne holde kjeft. Har dere lyst på et forum forbeholdt kvinner så lag det på et annet sted enn internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

"Menn kan bruke kvinneguiden om de klarer å holde en lav profil og ikke bare er her for å få oppmerksomhet fra kvinner."

Du ber kvinner holde en lav profil på Internett, men du oppsøker et forum _for_ kvinner?!

Anonymous poster hash: 81d8c...642

Det står jo ingen steder at forumet kun er for kvinner ;) Jeg er her for det er moro og koselig å diskutere med kvinner ^^

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ingen steder at forumet kun er for kvinner ;) Jeg er her for det er moro og koselig å diskutere med kvinner ^^

 

Ja, men det er ikke brukeren som ble sitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Ja, det er få ting som er mer patetisk enn kvinner på byen.  Du kunne tenke deg selv om menn oppførte seg som kvinner på byen. Være desperat etter oppmerksomhet og ikke kunne spille på annet enn å vise mest mulig kropp.

Syns dette var et ufint utsang,og det er jo så feil som det kan bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv i denne tråden skal kvinner gjøre så mye ut av seg og kjempe om menns gunst. "Jeg er kvinne og jeg liker gaming og fisking". Greit det, men dere trenger ikke briefe med det og i hvert fall ikke i denne tråden.

 

Hvordan skulle det gå med dere menn hvis det ikke var kvinner i sikte noe sted?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...