Gå til innhold

Har menn bryster? Splittet fra Greit å gå toppløs rett ved stranda?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Hva med menn med mannepupper? Burde de dekke seg til i kiosken? Jeg synes det er svært mange menn /småbarnsfedre med hengepupper om dagen. 

 

 

Menn har ikke pupper. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seajewel

Menn har ikke pupper. 

Å, joda

http://i.huffpost.com/gen/1806586/images/o-MAN-BOOBS-facebook.jpg

 

Menn og kvinner bør ta på seg noe på overkroppen når de går innom en kiosk/butikk, selv om den er ved stranda. I noen land får man bot om man ikke gjør det, fordi lokalbefolkingen har sett seg lei på folk som ikke kler/ter seg tekkelig.

Endret av Seajewel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, joda

http://i.huffpost.com/gen/1806586/images/o-MAN-BOOBS-facebook.jpg

 

Menn og kvinner bør ta på seg noe på overkroppen når de går innom en kiosk/butikk, selv om den er ved stranda. I noen land får man bot om man ikke gjør det, fordi lokalbefolkingen har sett seg lei på folk som ikke kler/ter seg tekkelig.

 

Mannfolk kan ha løshud, være overvekitge, ha et hormonproblem.  De har fremdeles ikke bryster. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ulovlig for kvinner i dette landet å gå toppløs. Veldig synd med forskjellsbehandlingen mellom kjønnene.

Urettferdig at det er jeg som vil få bot mens kjæresten får gå når vi går like toppløse begge to.

Nå har ikke menn pupper...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke menn pupper...

 

Men de har brystvorter. Det er jo vortene vi skal skjule. Flatbrystede kvinner har like lite lov til å gå toppløs som menn, og menn med store bryster har like mye lov som flatbrystede menn til å gå toppløs.

 

Og hvorfor skal det være skammelig å ha pupper? :O

 

Hvorfor er det urettferdig :vetikke: skjønner ikke hvorfor det skal være en kamp. Vi er laget forskjellig, for menn er det vanlig å dekke penis og rumpe, og for kvinner er det vanlig å dekke pupper og underlivet+rumpe(kan diskuteres hvor mye rumpa dekkes hos kvinner.

Hvorfor er dette en sak om likestilling og rettigheter for kvinner, latterlig. Sol deg med en bikinitopp i parken da, tror ikke det gjør deg så mye varmere akkurat. Stakkars deg slm får litt skille, men er det ikke urettferdig at menn ikke kan gå med mini bikinitruser da? Ja, de kan jo, men ikke uten blikk, folk som ler av dem og peker, tar bilder eller kommenterer dem. Vi får litt ekstra skille på puppene (å nei!! Forferdelig) og menn får litt mer skille på låret enn oss.

Syntes denne kjønnskampen er så latterlig...

Anonymous poster hash: c033f...bbc

Fordi det er snakk om prinsipper! Ingen "dør" av å måtte kle på seg, men at menn og kvinner skal behandles forskjellig er ikke greit. Dette er en kjønnskamp, og jeg blir ikke fornøyd før det er likestilling - også når det kommer til småting som dette.

 

Forstår du ikke at dette ikke handler om solskille? Det handler om at menn har flere rettigheter og at kvinnekroppen skammeliggjøres.

 

Statlige kvinneyrker er svært mye lavere betalt enn statlige herreyrker. Jeg har ikke et typisk kvinneyrke, og disse kvinnene havner ikke på gata av den grunn. Betyr dette at jeg ikke skal bry meg? Bare fordi det ikke angår meg og at ingen dør av det? Likestilling er en kamp som må kjempes og vinnes.

#FreeTheNipple

Husker du hun jenta som fikk slettet et bilde av seg selv på Instagram fordi hun var toppløs?

Hun tok så det samme bildet og limte inn kjærestens brystvorter over hennes. Det gikk fint.

Hva tenker du om det?

 

 

Hvordan kan det være likt for begge kjønn når vi er forskjellig utstyrt?  

Luxusproblemer!!

 

At vi er forskjellig utstyrt? Vi kvinner har større hofter, smalere midje og mindre føtter enn menn. Hvorfor skal vi ikke måtte skjule dette? Vi er jo forskjellig utstyrt, så det skulle jo bare mangle at det er kvinnen som må skjule det som er annerledes sammenlignet med mannen.

Hvorfor kan det ikke være mannen som er uvanlig, og derfor må skjule sine brystvorter? Hvorfor er det vi som er "unormal"?

Det med luksusproblemer svarer jeg med å henvise deg til svaret jeg ga den anonyme brukeren over deg. At man ikke har råd til en større tv er et luksusproblem. Kjønnsdiskriminering er ikke et luksusproblem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de har brystvorter. Det er jo vortene vi skal skjule. Flatbrystede kvinner har like lite lov til å gå toppløs som menn, og menn med store bryster har like mye lov som flatbrystede menn til å gå toppløs.

Og hvorfor skal det være skammelig å ha pupper? :O

Fordi det er snakk om prinsipper! Ingen "dør" av å måtte kle på seg, men at menn og kvinner skal behandles forskjellig er ikke greit. Dette er en kjønnskamp, og jeg blir ikke fornøyd før det er likestilling - også når det kommer til småting som dette.

Forstår du ikke at dette ikke handler om solskille? Det handler om at menn har flere rettigheter og at kvinnekroppen skammeliggjøres.

Statlige kvinneyrker er svært mye lavere betalt enn statlige herreyrker. Jeg har ikke et typisk kvinneyrke, og disse kvinnene havner ikke på gata av den grunn. Betyr dette at jeg ikke skal bry meg? Bare fordi det ikke angår meg og at ingen dør av det? Likestilling er en kamp som må kjempes og vinnes.

#FreeTheNipple

Husker du hun jenta som fikk slettet et bilde av seg selv på Instagram fordi hun var toppløs?

Hun tok så det samme bildet og limte inn kjærestens brystvorter over hennes. Det gikk fint.

Hva tenker du om det?

At vi er forskjellig utstyrt? Vi kvinner har større hofter, smalere midje og mindre føtter enn menn. Hvorfor skal vi ikke måtte skjule dette? Vi er jo forskjellig utstyrt, så det skulle jo bare mangle at det er kvinnen som må skjule det som er annerledes sammenlignet med mannen.

Hvorfor kan det ikke være mannen som er uvanlig, og derfor må skjule sine brystvorter? Hvorfor er det vi som er "unormal"?

Det med luksusproblemer svarer jeg med å henvise deg til svaret jeg ga den anonyme brukeren over deg. At man ikke har råd til en større tv er et luksusproblem. Kjønnsdiskriminering er ikke et luksusproblem.

Poenget er at bryster er ansett som en seksuell kroppsdel i feil setting. Og dessuten kan jenter gå i stringbikinitruse og vise rumpa mens menn blir forventet å dekke seg til helt ned fra livet og ned til knærne. Er ikke det like urettferdig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke menn pupper...

Menn har brystmuskler, brystvorter, brysthår, men ikke bryster?

Anonymous poster hash: 006da...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har brystmuskler, brystvorter, brysthår, men ikke bryster?

Anonymous poster hash: 006da...b41

Nei de har ikke bryster. Menn midter fokus når de ser pupper. Farlig om kvinner går toppløse i nærheten av der menn kjører
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at bryster er ansett som en seksuell kroppsdel i feil setting. Og dessuten kan jenter gå i stringbikinitruse og vise rumpa mens menn blir forventet å dekke seg til helt ned fra livet og ned til knærne. Er ikke det like urettferdig?

Menn blir ikke arrestert hvis de går i stringtruse.

 

En tunge kan også være ansett som en seksuell kroppsdel i feil setting. Skal det dermed være greit å forby slikking av softis fordi noen muligens kan bli seksuelt opphisset av å se en fremmed kvinner sitte sammen med venninner og sleike i seg en softis?

Anonymous poster hash: 006da...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at bryster er ansett som en seksuell kroppsdel i feil setting. Og dessuten kan jenter gå i stringbikinitruse og vise rumpa mens menn blir forventet å dekke seg til helt ned fra livet og ned til knærne. Er ikke det like urettferdig?

 

Ja, men det er gjort til en seksuell kroppsdel fordi vi har gjort det til det. Du ser ikke sånt hos andre dyr, og du ser det heller ikke i stammer eller "historibøkene". Menn gjorde det slik for mange, mange år siden. At menn har flere rettigheter enn kvinner. Dette er noe som henger igjen, og vi må hviske ut alt av det som ennå er.

Dette er ett av dem.

Tenk, vi skal ikke mange år tilbake for å se kvinner som fikk straff for å vise anklene sine. Menn fikk lov, men ikke kvinner. Dette ble også ansett som en privat kroppsdel på kvinner, men ikke på menn.

Når det kommer til stringtruse... Jepp, det er ikke helt rettferdig det heller. Men en mann får ikke straff for å gå med det. Det er bare tabu. Andre menn og kvinner som dømmer.

Flere og flere menn sminker seg. Jeg mener det skal være greit, for vi jenter kan jo gjøre det uten å bli dømt. Men mange mener at dette ikke er greit. "Menn skal ikke bruke sminke".

Det er urettferdig, mener jeg. Heldigvis ikke ulovlig, men menn og kvinner skal ha like rettigheter i samfunnet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de har ikke bryster. Menn midter fokus når de ser pupper. Farlig om kvinner går toppløse i nærheten av der menn kjører

 

Ja, og hvorfor er det? Fordi de ikke er vant med det synet. Og hvorfor er de ikke vant med det synet? Fordi kvinner har ikke lov til å ikke holde brystene skjulte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Mannfolk kan ha løshud, være overvekitge, ha et hormonproblem.  De har fremdeles ikke bryster. 

Ok, så hvis kvinner som har manglende/meget små pupper går i bar overkropp, så kan de jo bare kalle det et hormonproblem, da. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg kjører ikke av veien når jeg ser menn toppløse, og jeg er likevel ikke likegyldig til dem. U see? ;) Det er bare brystvorter, eller patter om du vil.

Hvordor skulle du det? Menn har ikke pupper samt menn og kvinner har forskjellige tenningsmønstre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordor skulle du det? Menn har ikke pupper samt menn og kvinner har forskjellige tenningsmønstre.

 

Men hvaaa definerer pupper?

Størrelse? Hva med kvinner som er flatbrystet og kun har brystvorter? Hva med menn som har bryster i størrelse 75a?

Det ser jo HELT likt ut (om du ser bort fra menn med hår rundt brystvortene).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordor skulle du det? Menn har ikke pupper samt menn og kvinner har forskjellige tenningsmønstre.

Betyr det at du mener at en homofil mann som kjører bil og får se en kjekk kar i bar overkropp vil miste kontrollen over bilen?

Anonymous poster hash: 006da...b41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg kjører ikke av veien når jeg ser menn toppløse, og jeg er likevel ikke likegyldig til dem. U see? ;) Det er bare brystvorter, eller patter om du vil.

Nå må du gi deg. Pupper til menn og kvinner kan ikke sammenlignes en gang. Blir for dumt. 

Anonymous poster hash: f7148...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvaaa definerer pupper?

Størrelse? Hva med kvinner som er flatbrystet og kun har brystvorter? Hva med menn som har bryster i størrelse 75a?

Det ser jo HELT likt ut (om du ser bort fra menn med hår rundt brystvortene).

Flate eller ikke flate. Kvinner har bryster menn har ikke. Og nei. Det ser ikke likt ut

Dessuten. Kvinner tenner ikke på såkalte manboobs

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flate eller ikke flate. Kvinner har bryster menn har ikke. Og nei. Det ser ikke likt ut

Dessuten. Kvinner tenner ikke på såkalte manboobs

 

Menn har jo bryst?

 

Men menn tenner jo også på menn og deres brystkasse og mage. Skal alle menn som er fine nok til å tiltrekke seg andre menn skjule kroppen sin kanskje? Dette er jo snakk om menn som også kan "kjøre av veien" fordi de ser noe de liker.

Du ser at det jeg skriver virker helt på trynet? Jeg bare snur situasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå må du gi deg. Pupper til menn og kvinner kan ikke sammenlignes en gang. Blir for dumt. 

Anonymous poster hash: f7148...8ab

 

 

Hvorfor, hvorfor, hvorfor kan det ikke sammenlignes? Fordi våre har en funksjon en brøkdelen av livet vi ammer?

Prøv å tenk litt rundt normene nå. Vær litt filosofisk. Hvorfor er det slik? Hvorfor er våre bryster noe å skamme seg over, mens menns er helt ok?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...