Gå til innhold

Hvor kommer alt hatet fra, mot uattraktive og dårligere stilte menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det finnes absolutt kvinner som har innsikt i hvordan det er å være kvinne og aldri oppleve å være spesielt tiltrekkende for det motsatte kjønn. Så jo, noen kvinner har absolutt anelse om hvordan dette er/føles.

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

 

 

Ikke i samme størrelsesorden som antallet menn.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den stereotypen som sier at kvinner bare er interesserte i menn med penger er stort sett ikke riktig. Kan ikke si at jeg har sett mye til det hatet du snakker om. Uattraktive kvinner er jo heller ikke de mest populære på dating-markedet, sånn er det jo bare når de fleste har ganske høye standarder når det kommer til akkurat det. I tillegg er det jo ikke særlig attraktiv hvis en person ikke har noen ambisjon, enten man er mann eller kvinne.

 

Mye generalisering mot begge kjønn i denne tråden, kan vi ikke heve oss over det? Folk er forskjellige, går ikke an å si at "kvinner gjør sånn... "og "menn gjør sånn...". :plystre:



Anonymous poster hash: 4244e...c0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den stereotypen som sier at kvinner bare er interesserte i menn med penger er stort sett ikke riktig. Kan ikke si at jeg har sett mye til det hatet du snakker om. Uattraktive kvinner er jo heller ikke de mest populære på dating-markedet, sånn er det jo bare når de fleste har ganske høye standarder når det kommer til akkurat det. I tillegg er det jo ikke særlig attraktiv hvis en person ikke har noen ambisjon, enten man er mann eller kvinne.

 

Mye generalisering mot begge kjønn i denne tråden, kan vi ikke heve oss over det? Folk er forskjellige, går ikke an å si at "kvinner gjør sånn... "og "menn gjør sånn...". :plystre:

Anonymous poster hash: 4244e...c0f

 

 

Det er ingen stereotypi. Selvfølgelig vil kvinner ha menn med "ambisjoner" og klarer seg selv økonomisk. Det er vesentlig når man ønsker å bringe et barn til verden. Menn er bidragsytere til kvinner. Sånn er det. Fact.

 

MEN, så blir man fortalt at man vil finne seg en bedre halvdel bare man er snill og grei, uten å egentlig lære hvordan det egentlig funker. Fordi mange folker lever en utopisk drøm hvor alt er perfekt. Det er politisk ukorrekt å mene noe annet. Det er en utopi at livet er enkelt og at hver og enmann vil finne seg en kjæreste. Veldig få blir oppdratt til at livet faktisk krever litt innsats for å få til noe. Hvertfall hvis man har ønsker om å finne seg en dame.

 

Jeg tror mye av det kommer ut av teknologi. Teknologi har automatisert mye av arbeidet som menn gjorde før. Arbeid som gjorde menn økonomisk uavhengige og attraktive for kvinner. Nå er disse mennene overflødige og ubrukelige. Det gir mening at ingen kvinner vil ha noe slikt, da det ikke er noe sikkerhet i det, med tanke på barn og det der. Hvorfor ikke bare si det som det er? Enn heller å leve den utopiske drømmen at alt bare er fint og flott

Anonymous poster hash: e5abd...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så imot at han skal sjekke ut MGTOW da? Siden du syns det er ikke så rart disse mennene finner seg noen kjæreste.

Det er en dynamikk i hvordan menn og kvinner parer seg. Kvinner ser etter en menn som har visse kvaliteter. Samme gjør menn. Legger ikke skyld på kvinner, det gjør i hvertfall ikke jeg. Det er bare sånn verden er. Den er urettferdig. Jeg forakter meg selv i det at jeg definerer min verdi utifra hvordan det går på damefronten. Sånn situasjonen er nå, er ikke jeg noe kvinner vil ha spesielt mye med å gjøre, og jeg vet det bare er min feil. Det er bare jeg som kan jobbe for å gjøre endringer i livet mitt. Spørsmålet er bare om jeg gidder å gå igjennom så mye slit, bare for å bli akseptert av det motsatte kjønn som verdifull. Det er slik jeg _føler_ det er. Det ideelle hadde vært å være aromantisk/aseksuell, men nå er det slik at jeg fortsatt er tiltrukket av kvinner. For min del er altså MGTOW en slags hjelp i å jobbe mot det, og evt. kanskje finne glede i livet igjen.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Det var ikke meg du siterte altså,så jeg driter i om han sjekker det ut eller ikke :) Vet ikke helt hva det er engang.

Jeg ser i hvert fall mange som skylder på kvinner,men endel av det handler om hvordan samfunnet er i dag. Det har jo ikke noe med at kvinner er helt jævlige sånn generelt.

Flott at du har selvinnsikt da,og hvis du ikke ønsker å gjøre de endringene som må til så skjønner jeg jo at du velger å gjøre det sånn.

Trist at du ikke har glede i livet ditt nå da. Håper du får det :)

Anonymous poster hash: 47df0...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er du så imot at han skal sjekke ut MGTOW da? Siden du syns det er ikke så rart disse mennene finner seg noen kjæreste.

 

Det er en dynamikk i hvordan menn og kvinner parer seg. Kvinner ser etter en menn som har visse kvaliteter. Samme gjør menn. Legger ikke skyld på kvinner, det gjør i hvertfall ikke jeg. Det er bare sånn verden er. Den er urettferdig. Jeg forakter meg selv i det at jeg definerer min verdi utifra hvordan det går på damefronten. Sånn situasjonen er nå, er ikke jeg noe kvinner vil ha spesielt mye med å gjøre, og jeg vet det bare er min feil. Det er bare jeg som kan jobbe for å gjøre endringer i livet mitt. Spørsmålet er bare om jeg gidder å gå igjennom så mye slit, bare for å bli akseptert av det motsatte kjønn som verdifull. Det er slik jeg _føler_ det er. Det ideelle hadde vært å være aromantisk/aseksuell, men nå er det slik at jeg fortsatt er tiltrukket av kvinner. For min del er altså MGTOW en slags hjelp i å jobbe mot det, og evt. kanskje finne glede i livet igjen.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

Verden er jo sånn joda.  Men så finnes det jo såpass mange inviduelle untak at jeg velger å beholde troen på at en dag. Og selv om jeg som kvinne i en kanskje lignende situasjon så velger jeg å se det litt anderledes. Prøver å være blid å vennlig mot de fleste. Sikkert mange som ikke liker meg men det finnes også de som gjør det. Og jeg synes faktisk det er verdt og gjøre noen små forandringer på meg selv, så lenge det ikke går fullstendig på tvers av mine verdier. Selv om jeg går på trynet i prosjektet gang på gang. :fnise: Kunne aldri vært aromantisk/aseksuell nei. Det er med på å gjøre livet levende. Selv om en er tragisk upopulær og langtids singel. Man må da gjøre rom for fantasier.  :lur: 

Anonymous poster hash: 411ae...c94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Verden er jo sånn joda.  Men så finnes det jo såpass mange inviduelle untak at jeg velger å beholde troen på at en dag. Og selv om jeg som kvinne i en kanskje lignende situasjon så velger jeg å se det litt anderledes. Prøver å være blid å vennlig mot de fleste. Sikkert mange som ikke liker meg men det finnes også de som gjør det. Og jeg synes faktisk det er verdt og gjøre noen små forandringer på meg selv, så lenge det ikke går fullstendig på tvers av mine verdier. Selv om jeg går på trynet i prosjektet gang på gang. :fnise: Kunne aldri vært aromantisk/aseksuell nei. Det er med på å gjøre livet levende. Selv om en er tragisk upopulær og langtids singel. Man må da gjøre rom for fantasier.  :lur:

Anonymous poster hash: 411ae...c94

 

 

Ja, verden er sånn. Men likevel gir mange inntrykk for at den ikke er det. Når man har vokst opp på en falsk forestilling av hvordan verden egentlig er, ryker man på en smell. Hvorfor villede slik?

 

Selv ønsker jeg å være blid, og klarer det fint i sosiale settinger. Hvorfor skal man ikke være hyggelig mot andre mennesker? Som mann kan du være hyggelig og alt det der, men fortsatt være helt uinteressant for kvinner. Menn må skape seg verdi, kvinner har det iboende i seg av den enkle grunn at de føder barn.

 

Shit, jeg ønsker bare å finne glede i livet igjen uten at en kvinne skal måtte være løsningen på det. Jeg er helt elendig når det kommer til jenter. Føler meg kjedelig og uinteressant. Hvis ei jente skulle vise interesse ville jo tro det var noe galt med hun. Derfor følger jeg litt etter mgtow-prinsipper, da jeg tror det vil hjelpe meg mer, enn å bli fortalt at "du kommer til å finne deg en, en gang, bare vær snill og grei." Har null tro på det der, og velger heller da å prøve å akseptere tingene slik de er og finne gnist til å gjøre ting igjen. Er ikke helt der ennå, men en dag (håper jeg, heh)

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, personangrep, og svar til dette.

 

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen ting som er så fryktelig som uattraktive og dårligere stilte menn. Altså de med lite penger og sosial status.

Ingen motar så mye hat. Hvorfor er det så viktig for dere damer, at en mann må ha så mye penger og status? Hvorfor må han være attraktiv. For å ikke bli hatet. Det må da gå ann å bli akseptert, ikke inngått forhold med, av den grunn.

Svart meg på det :)

Anonymous poster hash: c5a46...51a

 

 

 

De er late og verdiløste.

 

Derfor hater vi dem

Anonymous poster hash: 81067...edb

 

Og noen lurer kanskje (og fremdeles) på hvorfor diskusjonen om (såkalte) flyktninger har den tonen den faktisk har? :klo::vetikke:????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...