Gå til innhold

Jeg ønsker å bli kjendis. Hvordan gå frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mulig jeg gjentar det noen andre har skrevet:

1) Instagramkjendis: Her bør du aller helst dokumentere et luksuriøst liv med litt avslørende bilder, eller så bør du satse på fitness eller matlaging (stikkord: masse nutella). Førstnevnte kan du forsøke å finansiere gjennom å jobbe litt som eskorte (ikke prostituert, bare eskortegreier)

2) Blogger

3) Reality-kjendis

4) Eksentrisk kunstner. Vulgær performance art vil få pressen til å gå bananas.

5) Samfunnsdebattant som stikker nesen sin overalt

6) Du kan jo forsøke deg som modell, sanger eller skuespiller, men her er det vanskelig å slå gjennom.

7) Youtube-kjendis

8) Vine-kjendis

9) Politiker

10) Sextape

Det finnes mange muligheter. Det kommer an på hva du er flink til, hva du vil assosieres med, osv. I Norge trenger du ikke gjøre stort for å bli kjendis. Her holder det med trash-TV, rosablogging eller politikk. Det holder egentlig å åpne kjeften din og provosere littegranne. Internasjonalt er det mer vanskelig.

Du kan jo bli en blogger med stil? Det som jeg blir frustrert av er at blogging ofte assosieres med rosablogging og bimbonykker. Du kan jo bidra til å skape en mer dynamisk bloggingverden. Ta for eksempel the Sartorialist. Riktignok jobbet han som motefotograf tidligere. Jeg vet ikke om han regnes som kjendis, men i moteverdenen er han veldig kjent, tror jeg.

Hva mener du egentlig med kjendis med stil? Kan du komme med eksempler?

Anonymous poster hash: ddf22...44c

En kjendis med stil i klasse med Audrey Hepburn, her snakker vi skikkelig klasse! Og da passer ikke blogg, kunst og sånt inn i bildet. Og absolutt ikke som samfunnsdebattant, som gjerne er veldig ubehøvlet i sin omgang med å slå ned folk verbalt.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å skyte en masse tilfeldige mennesker er alltid en sikker vinner.

Nei, fengselstilværelsen er ikke noe for en sart sjel som meg.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise hotel...

Du vil aldri kunne få deg en jobb igjen men tv vil tilby deg din egen reality tv serie fordi du ble så populær og så vil den vare i 2 til 3 sesonger før den er over og det går mot brudd på deg og kjæresten pågrunn av alt styret og media styret i de seriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du et talent? Kan du synge? Har du skuespillertalent? Kan du sy? Designe noe? Er du eksepsjonelt god i f.eks sjakk? Du blir som sagt ikke en a kjendis om du ikke kan noe spesielt du kan vise fram og bli kjent for

Jeg har masse talent i stil, det burde da være grunn nok til å bli kjendis. Jeg vil helst gjøre så lite som mulig. Men et sted må jeg jo starte, så det er der jeg ber om deres forslag om hvor jeg kan begynne og så vil ting gli helt av seg selv. Det blir veldig slitsomt hvis jeg skal gjøre mye for å bli kjendis.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise hotel...

Du vil aldri kunne få deg en jobb igjen men tv vil tilby deg din egen reality tv serie fordi du ble så populær og så vil den vare i 2 til 3 sesonger før den er over og det går mot brudd på deg og kjæresten pågrunn av alt styret og media styret i de seriene

Dette var en kopi av petter sitt liv etter paradise hotel hvis det var noen som ikke skjønte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise hotel...

Du vil aldri kunne få deg en jobb igjen men tv vil tilby deg din egen reality tv serie fordi du ble så populær og så vil den vare i 2 til 3 sesonger før den er over og det går mot brudd på deg og kjæresten pågrunn av alt styret og media styret i de seriene

Så hvis jeg tar silikon i brystene, soler meg i hjel og er dum som et brød, da kvalifiserer jeg meg vel som Paradise Hotel-deltager? Og bli blottet for all stil og klasse? Nei, ikke hvis jeg sikter mot å bli kjedis med stil. Paradise Hotel utgår derfor.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse talent i stil, det burde da være grunn nok til å bli kjendis. Jeg vil helst gjøre så lite som mulig. Men et sted må jeg jo starte, så det er der jeg ber om deres forslag om hvor jeg kan begynne og så vil ting gli helt av seg selv. Det blir veldig slitsomt hvis jeg skal gjøre mye for å bli kjendis.

Anonymous poster hash: 45161...044

Men om du vil bli a class kjendis MÅ du gjøre noe. Eller så er det forslagene som gjør at du blir trashkjendis din eneste mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg tar silikon i brystene, soler meg i hjel og er dum som et brød, da kvalifiserer jeg meg vel som Paradise Hotel-deltager? Og bli blottet for all stil og klasse? Nei, ikke hvis jeg sikter mot å bli kjedis med stil. Paradise Hotel utgår derfor.

Anonymous poster hash: 45161...044

Eller lag en populær youtube video og bli like populær som svenske felix aka pewdiepie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å skriv innlegg på KG som anonymbruker. Da blir du kjent. Skikkelig kjent. Var noen på jobben forleden dag som snakket om anonymebrukere på nettforum, så innsatsen din har allerede begynt å vekke oppmerksomheten og fantasien til det norske folk.

Endret av MinnisMus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du vil bli a class kjendis MÅ du gjøre noe. Eller så er det forslagene som gjør at du blir trashkjendis din eneste mulighet

OK, da får jeg ta frem bestemors symaskin og sy en gallakjole, fjerne et par ribb-bein, skaffe meg silikon i brystene og operere meg mer lik Audrey Hepurn. Det blir slitsomt, men om jeg ligner Audrey Hepburn, så vil det få media til å gå bananas, hun var jo en forgudet stil-ikon, så...det vil nok bli slitsomt, men du har overbevist meg om at jeg må *grøsse-langt-inn-i-beinmargen* jobbe litt for å oppnå kjendisstatusen. Men akk ja, du har rett. Jeg får komme meg ut og starte med kjendis-jobben.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Så hvis jeg tar silikon i brystene, soler meg i hjel og er dum som et brød, da kvalifiserer jeg meg vel som Paradise Hotel-deltager? Og bli blottet for all stil og klasse? Nei, ikke hvis jeg sikter mot å bli kjedis med stil. Paradise Hotel utgår derfor.

Anonymous poster hash: 45161...044

For å være "kjendis med stil" må du gå mot strømmen, og ikke være en billig, kommers "sell-out". Samtidig må du ha et så ubestridelig talent at du allikevel treffer massene med det du gjør. Å være "kjendis med stil" er derfor kun noen veldig få individer i historien forunt - resten får satse på å være "kjendis med spypose".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller lag en populær youtube video og bli like populær som svenske felix aka pewdiepie :)

Å bli you tube-kjendis er veldig nedverdigende for et følsomt menneske meg. Å bli eksponert på denne måten får det til å gjøre vondt langt inn i beinmargen, så nei, nei. nei....(kan noen vennligst vekke meg fra you tube-marerittet?)

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å skriv innlegg på KG som anonymbruker. Da blir du kjent. Skikkelig kjent. Var noen på jobben forleden dag som snakket om anonymebrukere på nettforum, så innsatsen din har allerede begynt å fatte oppmerksomhet.

Sarkasme er så 2000-talls. Oppdater deg, er du snill.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være "kjendis med stil" må du gå mot strømmen, og ikke være en billig, kommers "sell-out". Samtidig må du ha et så ubestridelig talent at du allikevel treffer massene med det du gjør. Å være "kjendis med stil" er derfor kun noen veldig få individer i historien forunt - resten får satse på å være "kjendis med spypose".

Jeg tilhører ikke restene.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror ikke du vil få noen nyttige kjendistips her, de aller færreste er tross alt kjendiser på et nettfora.
Men du kommer ikke til å bli kjendis om du ikke legger arbeid i det. Så du verken har lyst til å jobbe for det eller drive med enkel trash stardom så må du nok nøye deg med å ikke bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse talent i stil, det burde da være grunn nok til å bli kjendis. Jeg vil helst gjøre så lite som mulig. Men et sted må jeg jo starte, så det er der jeg ber om deres forslag om hvor jeg kan begynne og så vil ting gli helt av seg selv. Det blir veldig slitsomt hvis jeg skal gjøre mye for å bli kjendis.

Anonymous poster hash: 45161...044

Om du helst vil gjøre så lite som mulig, så blir du i beste fall en trashkjendis. Det er ingenting som kommer av seg selv. De som har et kjent navn, og har beholdt det en stund, de har jobbet for det. De har gjerne også et mål med tilværelsen, noe de brenner for. Kjendisstatusen kommer etterhvert, når de har holdt på en stund, om de er heldige. Mange folk har både talentet og arbeidsviljen, men får ikke noe gjennombrudd likevel.

Om målet ditt er få flere ting, får du heller ta utdannelse i noe du interesserer deg for. Da kan du etterhvert kjøpe de tingene du har lyst på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Salvesen

Jeg tilhører ikke restene.

Anonymous poster hash: 45161...044

Å skrive på KG at man ikke tilhører restene er som å skrive sitt største litterære verk på en toalettvegg, i bæsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to typer kjendiser; De uten talent, og Bjørn Floberg. Først må du bestemme deg for hvilken av de to du ønsker å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror ikke du vil få noen nyttige kjendistips her, de aller færreste er tross alt kjendiser på et nettfora.

Men du kommer ikke til å bli kjendis om du ikke legger arbeid i det. Så du verken har lyst til å jobbe for det eller drive med enkel trash stardom så må du nok nøye deg med å ikke bli det.

Det eneste jobben jeg kan gå med på, er trening. Bare det foregår med stil og at magen min forblir flat.

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du helst vil gjøre så lite som mulig, så blir du i beste fall en trashkjendis. Det er ingenting som kommer av seg selv. De som har et kjent navn, og har beholdt det en stund, de har jobbet for det. De har gjerne også et mål med tilværelsen, noe de brenner for. Kjendisstatusen kommer etterhvert, når de har holdt på en stund, om de er heldige. Mange folk har både talentet og arbeidsviljen, men får ikke noe gjennombrudd likevel.

Om målet ditt er få flere ting, får du heller ta utdannelse i noe du interesserer deg for. Da kan du etterhvert kjøpe de tingene du har lyst på.

Så slitsomt. Jeg trener 3 timer daglig. Er det ikke nok?

Anonymous poster hash: 45161...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...