Gå til innhold

Ungdommene på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som om de som er her på KG bare blir yngre og yngre. Dette medfører også mer mobbing, personhets og usakligheter.

Hva er egentlig greia med disse fjortissene som kommer her og rakker ned på alle, vet absolutt alt, dømmer folk for absolutt alt, mener de har løsningen på alt og mobber, hetser og fordømmer?

Akkurat de samme sitter og klager over at verden er så kald(?!?!) JA! DE GJØR DET!!! Og det er så synd på de for de må gå på skole og få seg en utdannelse (!!!!!???) Tenke seg til noe så slitsomt! For det er jo liksom noe nytt for ungdommen i dag!?

De sitter og skriver side opp og ned om at de er deprimerte og ikke ser noe positivt i livet. (Om de prøver å være litt hyggelige, litt mindre dømmende og slutte å mobbe andre, så kanskje de hadde følt seg litt bedre de også?)

De sitter der og rakker ned på andre, hauser hverandre opp og slenger dritt, og det eneste de ønsker seg er en ME-diagnose. Da kan de ligge i senga, syntes synd på seg selv og fortsette med personhetsen sin på nettet.



Anonymous poster hash: 5f277...3ba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er et finfint eksempel på dømmende, generaliserende og ufin selv også da.

Anonymous poster hash: dc96d...4f3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mobberne finnes i alle aldersgrupper.



Anonymous poster hash: 332d7...cd8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et finfint eksempel på dømmende, generaliserende og ufin selv også da.

Anonymous poster hash: dc96d...4f3

Ja, etter en viss tid får man bare nok!

Anonymous poster hash: 5f277...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer du å skille ut hvem som er unge og hvem som ikke er fullt så unge her?

De skriver ofte alderen sin.

Har vært borti flere tråder nå, med personhets og mobbing. Der har det kommet frem alder. De samme skriver også om hvor trist de har det, hvor stort press de har på seg fordi de må gå ferdig videregående osv.

Kanskje alt hadde vært litt lettere for de dersom de hadde prøvd å være litt hyggeligere, ikke fråtset i hat og mobbing? For jeg vil tro at dersom man tyller seg inn i mobbing og hetsing av andre, så må det da gå inn på en selv også?

Anonymous poster hash: 5f277...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg tror vi kan si ganske sikkert at de fleste av de som driver på sånn er ikke ungdommer men godt voksne mennesker.

Det er også en helt feil tankegang å tro at det bare er ungdommer som driver på slikt. Siden det er nok av eksempler på voksne og godt voksne mennesker som driver på slikt både på internet og i det virkelige liv.

For å være helt ærlig har jeg større tro på at de som driver på slikt på KG mest sannsynligvis ikke er ungdommer men voksne eller godt voksne mennesker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det virker som om de som er her på KG bare blir yngre og yngre. Dette medfører også mer mobbing, personhets og usakligheter.

Hva er egentlig greia med disse fjortissene som kommer her og rakker ned på alle, vet absolutt alt, dømmer folk for absolutt alt, mener de har løsningen på alt og mobber, hetser og fordømmer?

Akkurat de samme sitter og klager over at verden er så kald(?!?!) JA! DE GJØR DET!!! Og det er så synd på de for de må gå på skole og få seg en utdannelse (!!!!!???) Tenke seg til noe så slitsomt! For det er jo liksom noe nytt for ungdommen i dag!?

De sitter og skriver side opp og ned om at de er deprimerte og ikke ser noe positivt i livet. (Om de prøver å være litt hyggelige, litt mindre dømmende og slutte å mobbe andre, så kanskje de hadde følt seg litt bedre de også?)

De sitter der og rakker ned på andre, hauser hverandre opp og slenger dritt, og det eneste de ønsker seg er en ME-diagnose. Da kan de ligge i senga, syntes synd på seg selv og fortsette med personhetsen sin på nettet.

Anonymous poster hash: 5f277...3ba

Altså man er ikke fjortiss fordi man føler seg negativ og at livet ikke er verdt noe osv. Alle har en dårlig dag :) Det er dager med hvor jeg syns verden er kald og kjedelig og jeg er ikke en fjortiss men 23 :) Jeg tror du egentlig bare overtenker dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å skille ut hvem som er unge og hvem som ikke er fullt så unge her?

Unges skrivemåte som består av: LOL, Klemzzz, Kozzz, Suzzz, ass, lizom, Brf, Mah osv.

Eldres skrivemåte som består av: Herr og Fru Internett, jeg vet sannelig ikke hvordan jeg skal skru Dem av, ei heller vet jeg hvordan jeg skal klare å sende inn dette innlegget jeg har strevd med å forfatte.

Anonymous poster hash: 85185...699

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Unges skrivemåte som består av: LOL, Klemzzz, Kozzz, Suzzz, ass, lizom, Brf, Mah osv.

Eldres skrivemåte som består av: Herr og Fru Internett, jeg vet sannelig ikke hvordan jeg skal skru Dem av, ei heller vet jeg hvordan jeg skal klare å sende inn dette innlegget jeg har strevd med å forfatte.

Anonymous poster hash: 85185...699

Den var dagens :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unges skrivemåte som består av: LOL, Klemzzz, Kozzz, Suzzz, ass, lizom, Brf, Mah osv.

Eldres skrivemåte som består av: Herr og Fru Internett, jeg vet sannelig ikke hvordan jeg skal skru Dem av, ei heller vet jeg hvordan jeg skal klare å sende inn dette innlegget jeg har strevd med å forfatte.

Anonymous poster hash: 85185...699

Du tuller nå vel?

Anonymous poster hash: 569d1...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Det er ikke brukerene som blir yngre, men vi som blir eldre. Når jeg var her som 18åring synes jeg alle her virket så modne og reflekterte. Nå som jeg har rukket å bli 26, not so mutch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke brukerene som blir yngre, men vi som blir eldre. Når jeg var her som 18åring synes jeg alle her virket så modne og reflekterte. Nå som jeg har rukket å bli 26, not so mutch :P

Det er ikke så mye forskjell på å være 18 og 26, begge er ungt ;)

Anonymous poster hash: 33163...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Det er ikke så mye forskjell på å være 18 og 26, begge er ungt ;)Anonymous poster hash: 33163...219

Jeg håper og tror at jeg har blitt litt mere voksen i tankegangen på disse årene allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man er ungdom til man er 30



Anonymous poster hash: 33163...219
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noen flere ungdommer her enn tidligere. De andre på forumet er enten småbarnsmødre, gravide, vorende bruder, uføre eller eldre mennesker som har passert førti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen flere ungdommer her enn tidligere. De andre på forumet er enten småbarnsmødre, gravide, vorende bruder, uføre eller eldre mennesker som har passert førti.

Hæ? :klo:

Anonymous poster hash: 569d1...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...