Gå til innhold

Lene Orvik sine bein..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg en regel mot meningsløse innlegg på kvinneguiden. Hva syns du om beina til et kvinnemenneske som etter et kjapt google-søk viser seg å være blogger? Innlegget er overkvalifisert for søplebøtta. Og måtte jeg lese dette? Neida, jeg må ikke se på søppel som ligger henslengt i veikanten heller, men jeg kan likevel være motstander av det.



Anonymous poster hash: af00d...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et diskusjonsforum. At du ikke anerkjenner andres interesser eller hva de har lyst til å diskutere er ditt problem. Jeg selv kommenterte i denne tråden fordi jeg kjedet meg, har ingen interesse for temaet utover det. Vår oppriktige mening om hennes ben sier ikke nødvendigvis noe om at vi mener alle skal se ut på en måte, at idealet vi sammenligner med er modelltynne retusjerte ben.

Anonymous poster hash: 49099...817

Er det en interesse å si at andre mennesker har stygge bein? Er det en base for en diskusjon? Isåfall, hvilken?

Den siste meningen din gir jo ingen mening. Hvorfor skal man sammenligne naturlige bein mot photoshoppa tynne modeller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Og folk skylder på bloggerene for å skape slankepress. Det er jo alle andre som skal grave etter meninger, slenge ut at de var "aaaaaaltfoooor tynne" og "tjukke dama".

Slutt å kommenter andres kropp så blir vi faktisk kvitt mye av slankepreset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De når helt ned til bakken og det er jo praktisk.

:hoho:

Anonymous poster hash: 9457d...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev at hun veier ca. 53 kilo. Det kan umulig stemme. Jeg veier det samme, og hadde jeg stått ved siden av henne, kunne en sett markant forskjell. Jeg er like høy som henne også.



Anonymous poster hash: 7de19...c02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo lagt ut haugevis av bikinibilder fra feriene sine og hun ser aldeles smashing ut i bikini. Ser ingen grunn til å snakke negativt om beina til en sunn og slank blogger.

Tykkelsen på ankler er genetisk, bare søk på cankles! Mange slanke kjendiser som har dette også. Selv har jeg så smale ankler at tykkleggen og føttene ser større ut, ikke spesielt attraktivt det helle.



Anonymous poster hash: d959b...98d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel vanlige bein som alle andre.



Anonymous poster hash: 4dc30...31b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne tråden er en parodi på alle de andre bloggertrådene her inne. Noen gikk på limpinnen og blir faktisk provoserte. Jeg ser humoren og humrer litt for meg selv. :)

Anonymous poster hash: 111d1...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både hun og beina er råflott :)

Kanskje hun har litt tykkere ankler enn hva noen andre har, men det ser jeg på som bare praktisk når hun går i de høye skoene sine :wink:

Veldig, veldig søt jente, med en veldig, veldig fin kropp.



Anonymous poster hash: 11ab1...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev at hun veier ca. 53 kilo. Det kan umulig stemme. Jeg veier det samme, og hadde jeg stått ved siden av henne, kunne en sett markant forskjell. Jeg er like høy som henne også.

Anonymous poster hash: 7de19...c02

Muskler veier mer enn fett, kanskje hun har mer fett enn deg på kroppen :)

Anonymous poster hash: f1e20...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om beina til Lene Orvik?

Anonymous poster hash: 086bc...7f1

Er mer interessert hva hun har mellom beina..

Anonymous poster hash: c34d9...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina hennes ligner på mine.
Jeg syns hennes bein så veldig fine ut, samtidig som jeg misliker mine egne, så det var en fin påminnelse om at man kritiserer seg selv hardere enn nødvendig.

Men så ødela alle her som skriver at beina hennes er tykke dagen min! Kjerringer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har flotte bein og en fin kropp! Ikke for tynn og beinete som mange av bloggerne synes er fint. Men med flotte former! Sånn bør ei frisk og sunn ung jente se ut.

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvask/stutt.



Anonymous poster hash: 29925...0c2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bein! Ligner på mine og jeg har alltid fått massevis av komplimenter for de, så! De fleste liker myke kvinnelige bein og ikke harde muskel/ fitnessbein. :opplyser:

Skulle også likt å se beina til de som krititserer her. :ball:



Anonymous poster hash: a5bca...a3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine de, de viktigste er tross alt at de er der og kan brukes til å gå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...