Gå til innhold

Lene Orvik sine bein..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud kan man synke lavere. Flott dame fin kropp og ben. Stakkars dere ungdommer idag som føler alle må se ut som fitness modeller, ellers er man "dvask"..det er dere jeg synes synd på, ikke henne. Skjerp dere...virkelig.

Det sier mere om dere som må finne noe negativt med kroppen til andre. Dere har ikke så god selvtillit tydeligvis. Folk som er fornøyde med seg selv har ikke behov for å snakke om andre på denne måten

Når noen spør hva man synes om bena til noen, så må man få lov til å kommentere ærlig om hva man synes - uten at noen skal kritisere for at man svarer ærlig på spørsmålet TS stiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen spør hva man synes om bena til noen, så må man få lov til å kommentere ærlig om hva man synes - uten at noen skal kritisere for at man svarer ærlig på spørsmålet TS stiller!

Men hva godt kommer det ut av å "kommentere ærlig" andres utseende på et nettforum?

Er merkelig hvordan det hyles opp og ned i mente om hvor stort press det er i dagens samfunn, at alt vi ser rundt oss er photoshoppet, at man må være finest/tynnest/fit, ha det perfekte hår osv. Reklame og blader, og bloggere som fremstår som perfekt lager jo dette fæle presset må forstå..

Men når ei jente med helt vanlige bein legger ut bilde, da skal man være "ærlig" å si at hun har kraftige legger og dvaske lår? Er det meningen at alle skal se like ut?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sånne som meg. Jeg liker ikke mine.



Anonymous poster hash: 865a2...bf2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva godt kommer det ut av å "kommentere ærlig" andres utseende på et nettforum?

Er merkelig hvordan det hyles opp og ned i mente om hvor stort press det er i dagens samfunn, at alt vi ser rundt oss er photoshoppet, at man må være finest/tynnest/fit, ha det perfekte hår osv. Reklame og blader, og bloggere som fremstår som perfekt lager jo dette fæle presset må forstå..

Men når ei jente med helt vanlige bein legger ut bilde, da skal man være "ærlig" å si at hun har kraftige legger og dvaske lår? Er det meningen at alle skal se like ut?

Dette er et diskusjonsforum. At du ikke anerkjenner andres interesser eller hva de har lyst til å diskutere er ditt problem. Jeg selv kommenterte i denne tråden fordi jeg kjedet meg, har ingen interesse for temaet utover det. Vår oppriktige mening om hennes ben sier ikke nødvendigvis noe om at vi mener alle skal se ut på en måte, at idealet vi sammenligner med er modelltynne retusjerte ben.

Anonymous poster hash: 49099...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina hennes er vel helt greie de :). Også er det fint at hun ikke er helt radmager. Hverken beina eller resten av kroppen :).

Anonymous poster hash: 659c8...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Men hvorfor i all verden stille et slikt spørsmål og ikke minst svare på det? Ikke kom å klag på presset samfunnet legger på oss angående kropp iallegall. Det klarer dere helt fint selv. Voks opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor i all verden stille et slikt spørsmål og ikke minst svare på det? Ikke kom å klag på presset samfunnet legger på oss angående kropp iallegall. Det klarer dere helt fint selv. Voks opp!

Selv synes jeg folk som ødelegger andres tråder ved å skulle heve seg selv over andres interesser er de som bør vokse opp :)

Anonymous poster hash: 49099...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Og en ting til. Hadde dere likt om noen kommenterte bena deres eller andre kroppsdeler? Ikke der nei? Nei da kan dere kanskje la være å kommentere andres utseende. Prøv å behandle andre slik dere ville blitt behandlet selv. Hvis dere ikke vil a t noen skal kommentere deres "flaws" så ikke kommenter andres heller!

Skulle gjerne likt å se hva salgs mennesker dere er og hvordan dere ser ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Selv synes jeg folk som ødelegger andres tråder ved å skulle heve seg selv over andres interesser er de som bør vokse opp :)

Wow andres interesser? Vurder å skaff deg nye.

Jeg bør vokse opp fordi jeg sier ifra når noen er stygg mot andre? Så om jeg ser noen mobbe noen på gata så skal jeg få i tryne "Hei dette er vår interesse, det er du som Bør vokse opp

"

Hører du ikke selv hvor dumt det blir? Du synes dette er bra oppførsel mot andre?

Anonymous poster hash: 49099...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Selv synes jeg folk som ødelegger andres tråder ved å skulle heve seg selv over andres interesser er de som bør vokse opp :)

Anonymous poster hash: 49099...817

Wow andres interesser? Vurder å skaff deg nye.

Jeg bør vokse opp fordi jeg sier ifra når noen er stygg mot andre? Så om jeg ser noen mobbe noen på gata så skal jeg få i tryne "Hei dette er vår interesse, det er du som Bør vokse opp

"

Hører du ikke selv hvor dumt det blir? Du synes dette er bra oppførsel mot andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate. Håper enkelte av dere får kuttet av fingrene med øks. Stygge kjerringer!



Anonymous poster hash: 78516...89b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å hisse seg opp over, de fleste mennesker diskuterer alt mellom himmel og jord- og det fordi de kjeder seg..bare å le av det..Synes forøvrig at bena er veldig fine :)



Anonymous poster hash: 11fde...028
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Av og til så mister en rett og slett troen på menneskeheten...

Helt enig, jeg gir faktisk opp.. Håper dette er småjenter på 16 år og at de vokser opp og blir reale folk senere. Hva skjer med oppdragelsen...., :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å hisse seg opp over, de fleste mennesker diskuterer alt mellom himmel og jord- og det fordi de kjeder seg..bare å le av det..Synes forøvrig at bena er veldig fine :)

Anonymous poster hash: 11fde...028

Selfølgelig er det det! Har ingen her lært seg at enkelte ting holder man for seg selv? Hvordan ville du likt det om noen kommenterte og diskuterte om kroppsdelene dine? Det er en syk verden vi lever i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er bare latterlig, ikke vits å hisse seg opp over engang. Lene Orvik ser ut som ei veldig flott jente, er vel ingen tvil om det.



Anonymous poster hash: 87132...ac0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keljo

Er nok bare et sjokk fordi hun har naturlige, fine og flotte lår, i motsetning til ikkeettgramfett-bloggerne. Hun ser ut som en kvinne, men det er vel feil det nå.

Endret av Keljo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan konstantere er at hun dama, hvem det nå enn er, har bein, og at TS og andre som bryr seg antagelig har en eller annen slags hjerneskade....

:scorpis: Hva feiler det dere? Diskutere en bloggers bein!? Dette er nesten like uvirkelig som å være inne på gravid- og spedbarnsforumet!



Anonymous poster hash: 6759f...915
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...