Gå til innhold

Mørkhudede på bibliotekets pc-er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

et finnes nordmenn som har omtrentlig like lite som disse men samtidig må klare seg selv uten å kunne unne seg luksusen av å surfe dagen lang på biblioteket, og de må få lov til å uttrykke sin misnøye med at de ikke slipper til, pga feige holdninger om at vi liksom ikke kan eller skal kunne forvente at asylsøkere følger regler.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Luksusen? Hva snakker du om??

Hvilken luksus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en gang en jente som satt på kvinneguiden på biblioteket

Anonymous poster hash: 9b8e4...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gang en jente som satt på kvinneguiden på biblioteket

Anonymous poster hash: 9b8e4...206

Var hun mørkhuda siden du nevner dette?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun mørkhuda siden du nevner dette?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Hun var hvit som sneen

Anonymous poster hash: 9b8e4...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg printer ut dokumenter på bibliotekets datarom en formiddag i uka og da er det alltid en haug somaliere der. De har alltid med seg hele familien og tar opp alle pc'ene enten de bruker dem eller ikke, snakker høyt og lar ungene springe rundt og bråke. Forrige gang jeg var der kastet en av to-treåringene deres opp på gulvet mens faren diskuterte svært høylytt i telefonen. Han overså det og brydde seg ikke veldig mye om bibliotekaren som ba dem roe seg ned. Blir litt oppgitt - barnehageungene i lesesalen ved siden av greide fint å være stille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ikke PC hjemme da. Eller bare i hjel litt tid.

tydeligvis ikke. ;)

Anonymous poster hash: d1926...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg printer ut dokumenter på bibliotekets datarom en formiddag i uka og da er det alltid en haug somaliere der. De har alltid med seg hele familien og tar opp alle pc'ene enten de bruker dem eller ikke, snakker høyt og lar ungene springe rundt og bråke. Forrige gang jeg var der kastet en av to-treåringene deres opp på gulvet mens faren diskuterte svært høylytt i telefonen. Han overså det og brydde seg ikke veldig mye om bibliotekaren som ba dem roe seg ned. Blir litt oppgitt - barnehageungene i lesesalen ved siden av greide fint å være stille.

De kan ikke sende ungene i barnehage. Da får de ikke kontantstøtte .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg printer ut dokumenter på bibliotekets datarom en formiddag i uka og da er det alltid en haug somaliere der. De har alltid med seg hele familien og tar opp alle pc'ene enten de bruker dem eller ikke, snakker høyt og lar ungene springe rundt og bråke. Forrige gang jeg var der kastet en av to-treåringene deres opp på gulvet mens faren diskuterte svært høylytt i telefonen. Han overså det og brydde seg ikke veldig mye om bibliotekaren som ba dem roe seg ned. Blir litt oppgitt - barnehageungene i lesesalen ved siden av greide fint å være stille.

Dette har vel ikke noe med hvor foreldrene kommer fra. Vestlige foreldre kan oppføre seg like ens. Jeg var i et middagsbesøk der datteren i huset kastet opp over middagsbordet, uten at foreldrene brydde seg og hvis det er så viktig med nasjonalitet, så var disse NORSKE

Anonymous poster hash: 8560a...297

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg printer ut dokumenter på bibliotekets datarom en formiddag i uka og da er det alltid en haug somaliere der. De har alltid med seg hele familien og tar opp alle pc'ene enten de bruker dem eller ikke, snakker høyt og lar ungene springe rundt og bråke. Forrige gang jeg var der kastet en av to-treåringene deres opp på gulvet mens faren diskuterte svært høylytt i telefonen. Han overså det og brydde seg ikke veldig mye om bibliotekaren som ba dem roe seg ned. Blir litt oppgitt - barnehageungene i lesesalen ved siden av greide fint å være stille.

Jeg var på biblioteket for å stemme her om dagen. På vei til stemmerommet er en svær sal med sofaer og småbord der det ligger aviser fra hele verden. Det er alltid fullt av afrikanske menn der. Da jeg kom inn å stinket det så stramt av mannesvette at jeg måtte holde pusten. De prater også høylytt der inne, på et rom som egentlig er en slags lesesal. Det henger også lapper over alt om at man må se opp for tyver. Jeg skjønner ikke at disse mennene ikke prøver hardere å oppføre seg. De setter jo seg selv og alle andre afrikanske menn i et elendig lys. 

Anonymous poster hash: f79da...277

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette har vel ikke noe med hvor foreldrene kommer fra. Vestlige foreldre kan oppføre seg like ens. Jeg var i et middagsbesøk der datteren i huset kastet opp over middagsbordet, uten at foreldrene brydde seg og hvis det er så viktig med nasjonalitet, så var disse NORSKE

Anonymous poster hash: 8560a...297

 

Forskjellen er kanskje at hadde noen norske gjort det så hadde betjeningen vært streng og fått dem til å rydde/kastet dem ut/ kontaktet barneværnet/ krevd erstatning. Når det er ikke-norske så lar de dem holde på i frykt for å virke rasistisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sitter de så lenge der? de gjør ingenting nyttig, leser bare aviser og hører på musikk som hører godt gjennom øreproppene

Anonymous poster hash: f7f7b...892

Hvorfor driver du med stupide, rasistiske, fordumsfulle, fiendtlige oppgulp???

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du med stupide, rasistiske, fordumsfulle, fiendtlige oppgulp???

tommel opp

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Matronella

 

Jeg var på biblioteket for å stemme her om dagen. På vei til stemmerommet er en svær sal med sofaer og småbord der det ligger aviser fra hele verden. Det er alltid fullt av afrikanske menn der. Da jeg kom inn å stinket det så stramt av mannesvette at jeg måtte holde pusten. De prater også høylytt der inne, på et rom som egentlig er en slags lesesal. Det henger også lapper over alt om at man må se opp for tyver. Jeg skjønner ikke at disse mennene ikke prøver hardere å oppføre seg. De setter jo seg selv og alle andre afrikanske menn i et elendig lys. 

Anonymous poster hash: f79da...277

 

De prater høyt og leser aviser.. skjønner godt at du er rystet .. eller NOT

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg var på biblioteket for å stemme her om dagen. På vei til stemmerommet er en svær sal med sofaer og småbord der det ligger aviser fra hele verden. Det er alltid fullt av afrikanske menn der. Da jeg kom inn å stinket det så stramt av mannesvette at jeg måtte holde pusten. De prater også høylytt der inne, på et rom som egentlig er en slags lesesal. Det henger også lapper over alt om at man må se opp for tyver. Jeg skjønner ikke at disse mennene ikke prøver hardere å oppføre seg. De setter jo seg selv og alle andre afrikanske menn i et elendig lys. 

Anonymous poster hash: f79da...277

 

Hva har disse mennene med tyveri å gjøre? At det står at man skal se opp for tyver, betyr ikke at tyvene nødvendigvis må være afrikanske.

Anonymous poster hash: 8560a...297

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enkle folk er her inne, en tråd fra 2014 om innvandrere blir tatt opp igjen til diskusjon. Som om vi ikke har 50 andre tråder som omhandler enten muslimer eller innvandrere.

Er dere så ensporet at det eneste som opptar dere er hudfarge og nasjonalitet?

Anonymous poster hash: 3633f...82e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så enkle folk er her inne, en tråd fra 2014 om innvandrere blir tatt opp igjen til diskusjon. Som om vi ikke har 50 andre tråder som omhandler enten muslimer eller innvandrere.

Er dere så ensporet at det eneste som opptar dere er hudfarge og nasjonalitet?

Anonymous poster hash: 3633f...82e

Du bidrar ikke noe selv...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vet, det er helt motbydelig. Her kommer de inn i landet vårt- Nei, rettelse: Her inviterer vi de inn i landet vårt, og de orker ikke jobbe nok til å engang tjene penger til sin egen PC! Istedenfor sitter de med hendene sine som har tatt i mange ukjente og farlige bakterier og virus på tastaturet! Dessuten har jeg mange ganger observert muslimer som sitter på PC-en på bibliotek og ser på videoer med arabskrift på. Det er en god nok grunn til å mistenke at de holder på med noe som sikkert ikke er lovlig:angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...