Gå til innhold

Mørkhudede på bibliotekets pc-er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Og dere tror at asylsøkere feks har så god inntekt at de kan bla opp 3-5000 for en laptop? Det er bare bra at de bruker biblioteket, det er derfor vi har bibliotekene.

Anonymous poster hash: f5e97...5bf

Koster ikke så mye om du kjøper en brukt en på finn.no, kan kjøpe en slik stor hvit datamaskin også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HERREGUD. Jeg blir helt flau av å være "norsk" av å lese enkelte innlegg i denne tråden. Jeg er "mørkhudet" som dere så fint kaller det, ikke "hvithudet" som etniske nordmenn og jeg sitter ofte på biblioteket for å gjøre skoleoppgaver. Det hender jeg blir sittende i timesvis og da hender det faktisk at jeg hører på musikk eller går på nettaviser for å få et avbrekk. Er det rart enkelte ikke gidder å gjøre en innsats med å bli kjent med nordmenn eller? De holdningene gjør ikke akkurat at man får mer lyst å bli kjent med dere!

Anonymous poster hash: 22b94...b6f

Blir du fornærmet over å bli kalt for "mørhudet"? For det er nemlig det du (og jeg er lyshudet), og det er ikke noe vondt ment med det, men de beskriver hvordan vi ser ut.. Jeg har ingen problemer med at folk bruker PC:ene (de er jo til for å brukes), men når noen mennesker blir sittende på bibiliotekets data hele dagen for å spille og legge kabal, så irriterer det litt, og her hvor jeg bor, okkuperes alle PC:ene på biblioteket hele dagen, av mørkhudede som legger kabal og spiller nettspill.

Anonymous poster hash: 6fa77...627

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du fornærmet over å bli kalt for "mørhudet"? For det er nemlig det du (og jeg er lyshudet), og det er ikke noe vondt ment med det, men de beskriver hvordan vi ser ut.. Jeg har ingen problemer med at folk bruker PC:ene (de er jo til for å brukes), men når noen mennesker blir sittende på bibiliotekets data hele dagen for å spille og legge kabal, så irriterer det litt, og her hvor jeg bor, okkuperes alle PC:ene på biblioteket hele dagen, av mørkhudede som legger kabal og spiller nettspill.

Anonymous poster hash: 6fa77...627

Herregid dem må jo få lov til å legge kabel om dem vil, fri verden, get out din racist...

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studer hva hvite folk holder på med den gang de bruker pc'ene der

Fyren jeg nevnte tidligere som runket på skolens datarom var forresten hvit. Ekkelt, okke som.

Anonymous poster hash: 4e37d...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studer hva hvite folk holder på med den gang de bruker pc'ene der

Sikkert facebook teksting

Fyren jeg nevnte tidligere som runket på skolens datarom var forresten hvit. Ekkelt, okke som.

Anonymous poster hash: 4e37d...9fe

Æsj, eww!

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregid dem må jo få lov til å legge kabel om dem vil, fri verden, get out din racist...

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

De må få lov til å legge kabel på bibliotek-pcene? :sjokkert:

Jeg er en åpen og fordomsfri person altså, men denslags synes jeg ikke noe om.

Anonymous poster hash: 4e37d...9fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke så mye om du kjøper en brukt en på finn.no, kan kjøpe en slik stor hvit datamaskin også

Koster ikke så mye for en laptop kanskje. Billige laptoper har ofte dårlig batteri selv om det er nytt. Kanskje ubrukelig uten online strøm. Så må du finne gratis wifi, ikke alltid så vanskelig riktig nok, men det bestemmer hvor du kan sitte av og til. På biblioteket er det jo rolig og gratis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Koster ikke så mye for en laptop kanskje. Billige laptoper har ofte dårlig batteri selv om det er nytt. Kanskje ubrukelig uten online strøm. Så må du finne gratis wifi, ikke alltid så vanskelig riktig nok, men det bestemmer hvor du kan sitte av og til. På biblioteket er det jo rolig og gratis...

Internett koster ikke så mye heller, her betaler jeg 1000 hver tredje måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må få lov til å legge kabel på bibliotek-pcene? :sjokkert:

Jeg er en åpen og fordomsfri person altså, men denslags synes jeg ikke noe om.

Anonymous poster hash: 4e37d...9fe

Du vet hva jeg mente...

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett koster ikke så mye heller, her betaler jeg 1000 hver tredje måned

Og når de får kanskje en tusenlapp i måneden.. Så skal de bruke så mye på nett og pc når det finnes et gratis alternativ?

Anonymous poster hash: b5ee9...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det barn som okkuperer pcene i timesvis. Barnehagene tar med barna på bibiloteket for å få avlastning. Der sitter de på alle pcene, til og med de som er satt av til 15 min. Jeg skulle bare skrive ut et skjema før jeg gikk til en time, glemte skjema hjemme. Sto der i 40 min før jeg måtte løpe til timen. Heldigvis hadde de 1 skjema igjen på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Her er det barn som okkuperer pcene i timesvis. Barnehagene tar med barna på bibiloteket for å få avlastning. Der sitter de på alle pcene, til og med de som er satt av til 15 min. Jeg skulle bare skrive ut et skjema før jeg gikk til en time, glemte skjema hjemme. Sto der i 40 min før jeg måtte løpe til timen. Heldigvis hadde de 1 skjema igjen på kontoret.

Barn liker å spille på pc, er det så rart? om jeg fikk spille på pc når jeg var barn ble jeg kjempeglad

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de får kanskje en tusenlapp i måneden.. Så skal de bruke så mye på nett og pc når det finnes et gratis alternativ?

Anonymous poster hash: b5ee9...5dc

Får dem så lite

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dem så lite

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

De får knappe 3000 pr mnd som skal gå til mat, klær, lege etc. Dersom de har fått avslag får de 1500 pr mnd inntil de får utreisebeskjed. Dess lengre tid det tar, går beløpet helt ned til 750 pr mnd. De sultes ut av landet med andre ord.

Anonymous poster hash: 509f3...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De får knappe 3000 pr mnd som skal gå til mat, klær, lege etc. Dersom de har fått avslag får de 1500 pr mnd inntil de får utreisebeskjed. Dess lengre tid det tar, går beløpet helt ned til 750 pr mnd. De sultes ut av landet med andre ord.

Anonymous poster hash: 509f3...f94

Hvordan vet du hva dem får?

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hva dem får?

Anonymous poster hash: cd62a...f5f

Har en kompis som var asylsøker inntil nylig.

Anonymous poster hash: 509f3...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotekene var en gang et sted for kunnskap og læring, nå er det blitt et oppholdssted for sosialtilfeller. Fyfaen....



Anonymous poster hash: 6a0e0...3b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotekene var en gang et sted for kunnskap og læring, nå er det blitt et oppholdssted for sosialtilfeller. Fyfaen....

Anonymous poster hash: 6a0e0...3b9

Dette er bare tull. Det vet du.

Anonymous poster hash: 509f3...f94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...