Gå til innhold

Hva heter disse høye gummistøvlene alle vestkantjenter går med?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortell oss gjerne når du finner ut av det. Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilke støvler dette er... :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Fortsatt ikke de riktige støvlene, dessverre.

Jeg antar jeg kunne luske meg etter, og passe opp et av disse skolebarna på veien hjem, og true dem til å si hvor de har fått skoa sine.

Men da blir de sikkert redde og griner.

Og dessuten så svarer de kanskje bare at mammaen deres har kjøpt dem og at de ikke vet hva butikken heter. Så da er jeg like langt. :roll:

Edit: Staveleif.

Det må du ikke gjøre! Da risikerer du at du blir sperra inne eller blir anklaget, og får ryktespredere på nakken, for å ha en sær gummistøvel fetisj. Og husk at pappaene til disse unna har mye penger, og fort kan saksøke deg for uheldig påvirkning mot denne gummistøvel fetisjen. Ta bilder av unga er også veldig skummelt.

Gå til en skobutikk på vestkanten og spør hva slags gummistøvler som er moderne i år :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du ikke gjøre! Da risikerer du at du blir sperra inne eller blir anklaget, og får ryktespredere på nakken, for å ha en sær gummistøvel fetisj. Og husk at pappaene til disse unna har mye penger, og fort kan saksøke deg for uheldig påvirkning mot denne gummistøvel fetisjen. Ta bilder av unga er også veldig skummelt.

Gå til en skobutikk på vestkanten og spør hva slags gummistøvler som er moderne i år :Nikke:

Jeg tror nok ikke de ville beskyldt meg for gummistøvelfetish. De ville nok heller buret meg inne for forsøk på ran og overfall...

Det er nok smart å spørre på en butikk. :Nikke:

Jeg kan gå på den LilleVinkel-butikken og spørre.

Hvis jeg er heldig så har de støvlene. Så kan jeg kjøpe et par. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell oss gjerne når du finner ut av det. Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilke støvler dette er... :)

Oppdatering følger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg tror nok ikke de ville beskyldt meg for gummistøvelfetish. De ville nok heller buret meg inne for forsøk på ran og overfall...

Det er nok smart å spørre på en butikk. :Nikke:

Jeg kan gå på den LilleVinkel-butikken og spørre.

Hvis jeg er heldig så har de støvlene. Så kan jeg kjøpe et par. :tommelopp:

:fnise:

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg vet ikke hvilke støvler de bruker men disse støvlene fra Søs Jensen burde de ha brukt! Jeg har et par og elsker dem (helt uten støvelfetisj-tendenser)! :nigo:

Hvorfor ikke kjøpe norsk design til madammen? Da blir hun sikkert glad, det vil hun sikkert ha... osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det står bak på hælen kan du jo "miste" noe når du står bak en av dem i køen og prøve å se hva det står? Haha at man kan bli så oppslukt i en tråd om gummistøvler, jada... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig mer på hvorfor du absolutt må vite de/ ha de :fnise::danse:

Samme her. Hva er poenget??

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hva er poenget??

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

Det er ikke veldig vanskelig å få med seg at noen han ønsker å glede ønsker seg akkurat disse støvlene ...

Anonymous poster hash: 26f9d...bb5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig vanskelig å få med seg at noen han ønsker å glede ønsker seg akkurat disse støvlene ...

Anonymous poster hash: 26f9d...bb5

Noen ønsker seg "akkurat disse støvlene" uten å en gang ha sett dem på nært hold? Ja, der synes jeg er særdeles merkelig.

Må man ikke vanligevis prøve skotøy for å vite at det er disse man vil ha?

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer egentlig mer på hvorfor du absolutt må vite de/ ha de :fnise::danse:

Samme her..

Anonymous poster hash: 3b999...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ønsker seg "akkurat disse støvlene" uten å en gang ha sett dem på nært hold? Ja, der synes jeg er særdeles merkelig.

Må man ikke vanligevis prøve skotøy for å vite at det er disse man vil ha?

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

Mottakeren vet nok godt både hva de heter og hvor de er å få tak i, men så var det dette med overraskelsen han snakker om da. Den blir fort ødelagt om mann/far plutselig blir uvanlig interessert i skomote for vestkantjenter.

Anonymous poster hash: 26f9d...bb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottakeren vet nok godt både hva de heter og hvor de er å få tak i, men så var det dette med overraskelsen han snakker om da. Den blir fort ødelagt om mann/far plutselig blir uvanlig interessert i skomote for vestkantjenter.

Anonymous poster hash: 26f9d...bb5

Har man ingen problemer, så lager man seg ett?

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har man ingen problemer, så lager man seg ett?

Anonymous poster hash: 4e738...5b7

"Problem"? Å ha lyst til å overraske noen man er glad i? Gå og legg deg nå, det er skoledag i morgen.

Anonymous poster hash: 26f9d...bb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...