Gå til innhold

Finnes det feminine allværsjakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på. Syns alt jeg ser, ser altfor maskulint og kjedelig ut.

hilsen meg som like å være feminin....



Anonymous poster hash: 0b648...6cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingenting maskulint ved en helt normal allværsjakke fra bergans eller stormberg?



Anonymous poster hash: 047ca...bbe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilse Jacobsen har mye fint?

Synes i hvert fall jeg :)



Anonymous poster hash: 8949a...c6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Heilt ærleg: nei, du finn ikkje feminie allværsjakker. Men, du finn ein god del allværsjakker som er heilt nøytrale, og til dels figurnære. Både Norwegian Rain, Swims, Bergans, The North Face og Über lagar jakker som i alle fall er like nøytrale som ei ganske rett ullkåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er lilla og har fasong som en kåpe med innsving. Synes den er både feminin og pen :)

Anonymous poster hash: b4d21...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er -20 grader og stiv kuling vil ts forbanne den slim fit alleværsjakken. Skal du ut i fjellet og naturen må du ha rom i klærne. Luft gir isolasjon og mulighet for mer klær innapå.



Anonymous poster hash: 7d39f...4ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er -20 grader og stiv kuling vil ts forbanne den slim fit alleværsjakken. Skal du ut i fjellet og naturen må du ha rom i klærne. Luft gir isolasjon og mulighet for mer klær innapå.

Anonymous poster hash: 7d39f...4ea

Hvem i alle dager bruker en allværsjakke midt på vinteren? Jeg bruker min på høst og vår. På vinteren bruker jeg selvfølgelig klær tilpasset sesongen (dvs ullkåpe i byen og anorakk med ulltøy under på fjellet)

Anonymous poster hash: b4d21...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i alle dager bruker en allværsjakke midt på vinteren? Jeg bruker min på høst og vår. På vinteren bruker jeg selvfølgelig klær tilpasset sesongen (dvs ullkåpe i byen og anorakk med ulltøy under på fjellet)

Anonymous poster hash: b4d21...384

Slik kler også jeg meg.....og jeg er TS ;) men takk for alle flotte innspill!

Anonymous poster hash: 0b648...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange merker lager litt feminine allværsjakker om dagen! Det er jo ofte inndelt etter kjønn i butikken, og de i dameavdelingen kan gjerne være litt smalere i passformen og ha litt mer lengde, da blir de mer feminine synes jeg. En venninne av meg har en slik i mørk lilla, den brukes sammen med kjoler uten problem!

Endret av peppermyntete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans har også mer feminine modeller, og så har Ilse Jacobsen mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Kjøpte meg nettopp en veldig fin en fra Ilse Jacobsen.

Heter riktig nok regnjakke, men funker vel i annet vær også = allværsjakke ;-)

http://www.stylepit.no/ilse-jacobsen-svart-rain07-150412-4?source=BrandPage

 

Den var veldig fin ! Hvordan er den i størrelsen ? 

Anonymous poster hash: bcbcf...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at Didriksons har noen ganske fine allværsjakker til kvinner. Godt utvalg av farger på flere modeller, og innsvingt fasong.

Signerer denne. Didriksons har veldig gode og fine jakker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Tja, allværsjakke og allværsjakke, eg kvier meg litt for å kalle ho det, men eg har ei "Noir Femme" i bordeaux frå Norwegian Rain, og den er rålekker. Trenchcoat-aktig i fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Tja, allværsjakke og allværsjakke, eg kvier meg litt for å kalle ho det, men eg har ei "Noir Femme" i bordeaux frå Norwegian Rain, og den er rålekker. Trenchcoat-aktig i fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søs Jensen! Norsk,kul og fiiine. Laget av søstre fra Bergen. Elsker min, jeg liker å ikke snøre den inn og ha den hengend rett men det er likevel jentete detaljer som er langt unna de tradisjonelle sportsmerkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...