Gå til innhold

Synes du strømpebelte er harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, synes det er sexy. Jo mer gjennomført, jo bedre.



Anonymous poster hash: eab0a...3f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Nei, veit du, strømpebelter er ikkje harry. No må de slutte, "harry" er ikkje eit jævla universaladjektiv, altså. Ein kan truleg finne ein heil haug med andre nedsetjande adjektiv som passar på srømpebelter, men harry er faktisk ikkje eit av dei, og nei, det er ikkje opp til kvar og ein, det er berre feil.

Det er derimot jævla harry å bruke "harry" om alt mogleg - då er det på tide å utvide ordforrådet.

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Jeg synes det er pretensiøst OG harry.



Anonymous poster hash: 9a790...7d8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ja, det synes jeg. Jeg synes det er pretensiøst OG harry.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

Pretensiøst, faktisk. Good lord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretensiøst, faktisk. Good lord.

Kan ikke folk få synes det de vil..?

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Kan ikke folk få synes det de vil..?

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

Den måtte komme, måtte den ikkje, det dårlegaste argumentet i verda. "Folk må få meine kva dei vil!". Må dei det? Er ikkje verkeleg det at open debatt har vore ein av grunnane til at verda har gått framover, sidan folk som meiner ting som er heilt på jordet har fått korreks? Når ein ytrar seg på eit offentleg forum som dette, då må ein finne seg i at nokon synest meiningane er heilt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å synes Crocs er harry. Da er det selvfølgelig også lov å synes strømpebelte er harry. Noe annet blir helt på trynet ;)

Anonymous poster hash: c74a5...b29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måtte komme, måtte den ikkje, det dårlegaste argumentet i verda. "Folk må få meine kva dei vil!". Må dei det? Er ikkje verkeleg det at open debatt har vore ein av grunnane til at verda har gått framover, sidan folk som meiner ting som er heilt på jordet har fått korreks? Når ein ytrar seg på eit offentleg forum som dette, då må ein finne seg i at nokon synest meiningane er heilt på trynet.

Hva får deg til å tro at din mening er den absolutt riktige i denne situasjonen da? Hva man synes om kler og lignende er opp til en hver.

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De færreste vet engang hva det er, og har langt mindre hverken sett eller brukt et.

Så selvsagt er det 'harry' for dem.

Jeg kan enkelt identifisere svært mange plagg jeg kan putte innenfor det begrepet 'harry' betyr,men hvorfor skulle jeg bruke tid på å fortelle KGs brukere hvilke plagg som for meg treffer midt i begrepet harry.

Noen liker nemlig disse plaggene og jeg har ingen orgasmisk glede av å få disse menneskene til å føle seg mindreverdige.

Ikke har jeg den store tilfredsstillelse av å opphøye meg som bedre eller finere enn dem heller....selv om noen av dem så tydelig har nøyaktig det behovet selv.

Tillegg: Jeg synes ikke klassiske strømpebelter er det minste 'harry', det er praktiske plagg for å holde strømper på plass.

Og så slår plutselig tanken meg om at enkelte ikke hadde brukt begrepet 'strømpebelte', - 'harry' eller 'ikke-harry' utgave, dersom de ikke hadde lært av nettopp meg at det norske ordet for 'suspenderbelt' er nettopp 'strømpebelte'.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Er selv eier av ett strømpebelte som jeg virkelig elsker. En av mine bedre investeringer faktisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner heller ikke denne overdrevne bruken av harry, og spesielt ikke når det plutselig skal gjelde en hel kategori, uten omsvøp. Strømpebelter er vel bare et klesplagg, som alt annet. I mitt hode er det like håpløst å si at strømpebelter er harry som å gå rundt og si at skjerf er harry, eller luer. Mistenker at folk ikke klarer å skille mellom et plagg i seg selv, og en spesiell bruk av en spesiell versjon av plagget. Nei forresten, stryk det. Det er vel temmelig åpenbart at dette bare er enda en tråd hvor noen forsøker å ta den brukeren som har snakket mest om strømpebelter. Gud forby at noen skal leke seg litt med klær, liksom.

Anonymous poster hash: 45a0d...3af

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å synes Crocs er harry. Da er det selvfølgelig også lov å synes strømpebelte er harry. Noe annet blir helt på trynet ;)

Anonymous poster hash: c74a5...b29

Tuller du nå? At du i det hele tatt sammenlignet Crocs med strømpeholder sier at du ikke har peiling.

Crocs blir assosiert med små barns sommersko, hage- og hyttesko, innesko og noe smakløse folk bruker offentlig. Strømpebelter assosieres med feminimitet, eleganse og noe man ikke viser for allmennheten. Greit nok folk synes det er stygt, men det er ikke HARRY som Crocs og merkeflashing.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan dette bli sett på som harry? Det er da utrolig elegant!! Når jeg tenker på harry tenker jeg på rullings og rånere...

post-90112-90698_thumb.jpg

Endret av Salles
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, veit du, strømpebelter er ikkje harry. No må de slutte, "harry" er ikkje eit jævla universaladjektiv, altså. Ein kan truleg finne ein heil haug med andre nedsetjande adjektiv som passar på srømpebelter, men harry er faktisk ikkje eit av dei, og nei, det er ikkje opp til kvar og ein, det er berre feil.

Det er derimot jævla harry å bruke "harry" om alt mogleg - då er det på tide å utvide ordforrådet.

I love you! :D

Anonymous poster hash: 6dc57...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Hva får deg til å tro at din mening er den absolutt riktige i denne situasjonen da?

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

Fordi det er mykje som tyder på at eg, i motsetning til ein del andre her på KG, av og til tek meg bryet med å finne ut kva omgrep faktisk tyder, og så ser eg det som ei teneste for folket å melde i frå når dei brukar omgrepa feil. Heilt gratis, til og med, er det ikkje flott?

Forresten, folkens, eg skal reise vekk i helga, så ikkje ta dykk bryet med å svare attende til meg, eg kjem ikkje til å vere her uansett.

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...