Gå til innhold

Oscarkjolene, hva synes du?


Gjest Mythic

Anbefalte innlegg

Eg kan verkeleg ikkje skjønne det, altså. Kjolen hadde alt: praktfullt snitt, perfekt tilpassa, nydeleg farge. Ho fekk jo verkeleg den perfekte figuren i den kjolen. Eg skjønar at ein kan vere usamd i smykkevalet, men eg synest det løfta antrekket frå berre råelegant til å også ha litt edge, og det passa bra til håret hennar.

Kva synest du var feil med kjolen?

Ja, smaket er som baken. Har absolutt forståelse for at andre synes den var fin, men smykket......

Jeg likte ingenting ved kjolen, synes smykket ødela helhetsinntrykket totalt og alt ble harry, Klarer liksom ikke se for meg kjolen uten, siden jeg synes smykket var så forferdelig. Fargen var jo fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Jeg likte ingenting ved kjolen

Kan du forklare meir konkret kva du ikkje likte? Likar du ikkje fasongen, snittet? Kva var det du ikkje likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare meir konkret kva du ikkje likte? Likar du ikkje fasongen, snittet? Kva var det du ikkje likte?

Jeg har allerede forklart så kanskje du kan lese kommentaren min over din.

Synes smykket var forferdelig, og dermed ble det slakt!!! Var jo ikke akkurat ett lite kjede...så nesten ut som en del av kjolen, og dermed blir helhetsinntrykket/inntrykket i det hele tatt bare det, for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fargen på kjolen passet veldig godt med hudfargen. Veldig elegant, både dama og kjolen.

Enig. Jeg synes ikke hun går i ett med kjolen. Hun så fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JLo. Hvor skal jeg begynne? Først: du kan rett og slett ikke gå med en kjole som er i akkurat samme farge som hudtonen din, det går ikke. Neste: jeg er lei av titsa dine. Og så: denne kjolen er jo lik ca. halvparten av alle kjoler fra Elie Saab, kunne i det miste valgt en av de andre fargene. zzzzzz.Og forresten, pinlig:

http://www.etonline.com/awards/oscars/160105_jennifer_lopez_and_robert_duvall_wife_show_up_the_same_oscars_dress/

Til sist: hva skjer med ansiktsutrykket? Lært deg å "smize" av Tyra Banks og tror at det ser bedre ut enn et naturlig smil?

Hvorfor har ikke kjendiser lov til å gå i kjoler som andre kjendiser har gått i? :klo: Er det en regel mot dette?

Jeg synes J.Lo ser smashing ut. Greit, hun kunne gått for en annen farge, men ellers så hun flott ut. Som alltid.

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Jeg har allerede forklart så kanskje du kan lese kommentaren min over din.

Synes smykket var forferdelig, og dermed ble det slakt!!! Var jo ikke akkurat ett lite kjede...så nesten ut som en del av kjolen, og dermed blir helhetsinntrykket/inntrykket i det hele tatt bare det, for min del.

Du skreiv at du ikkje likte noko ved kjolen, og det seier jo ingenting! Det var derfor eg spurte opp att, om du kunne forklare kva som er gale. Men du veit kan hende ikkje. Greitt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skreiv at du ikkje likte noko ved kjolen, og det seier jo ingenting! Det var derfor eg spurte opp att, om du kunne forklare kva som er gale. Men du veit kan hende ikkje. Greitt nok.

Ja, riktig. Jeg skrev at det var vanskelig å se for seg kjolen uten den store saken rundt halsen. Den ble jo nesten en del av kjolen, eller den ble jo det for min del. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...