Gå til innhold

Oscarkjolene, hva synes du?


Gjest Mythic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, hver sin smak. Stilig var det ikke, men sikkert spennende for mannfolka å se på.

Nei, det er ikke spennende.

Damene er i praksis kliss nakne, med untak av at det ser ut som de holder på å miste hånkleet de holder foran kroppen.

Det er ikke spennende å være i nærheten av sånne antrekk. Det er pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulgært kaller jeg det

Begge de to damene på blidet ser på fotografen som om de er på vei inn på soverommet og vil ha han med for en omgang sex.

Lite classy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke spennende.

Damene er i praksis kliss nakne, med untak av at det ser ut som de holder på å miste hånkleet de holder foran kroppen.

Det er ikke spennende å være i nærheten av sånne antrekk. Det er pinlig.

Sorry, glemte sarkasmeflagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Oprah Winfrey så smashing ut. Flatterende snitt, flatterende farge, og med et litt "romantisk" preg. Kledelig!

404x512x2015-oscars_9.jpg.pagespeed.ic.4

Etter min mening går hun i ett med kjolen sin. Hun kunne med fordel hatt en annen farge på kreasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Etter min mening går hun i ett med kjolen sin. Hun kunne med fordel hatt en annen farge på kreasjonen.

Syns fargen på kjolen passet veldig godt med hudfargen. Veldig elegant, både dama og kjolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fargen på kjolen passet veldig godt med hudfargen. Veldig elegant, både dama og kjolen.

Elegant ja. Men hadde hun valgt smaragdgrønt, feks, hadde hun slått folket i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Hudson var utroolig flott. Hun var flott når hun var litt større og hun er flott nå når hun har blitt så slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Stone så fantastisk ut! Den, og noen andre kjoler, viser tydelig Downton Abbey sin påvirkning av moten. Elegant 1920-tallsstil.

Scarlett Johansson var rålekker, synes jeg.

Gwyneth Paltrow, ren, enkel, nydelig farge.

Meryl Streep var utrolig elegant!

Lady Gaga, vel. Ingenting forbauser. Nå vet vi at hun ikke har oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JLo. Hvor skal jeg begynne? Først: du kan rett og slett ikke gå med en kjole som er i akkurat samme farge som hudtonen din, det går ikke. Neste: jeg er lei av titsa dine. Og så: denne kjolen er jo lik ca. halvparten av alle kjoler fra Elie Saab, kunne i det miste valgt en av de andre fargene. zzzzzz.Og forresten, pinlig:

http://www.etonline.com/awards/oscars/160105_jennifer_lopez_and_robert_duvall_wife_show_up_the_same_oscars_dress/

Til sist: hva skjer med ansiktsutrykket? Lært deg å "smize" av Tyra Banks og tror at det ser bedre ut enn et naturlig smil?

Endret av funginger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma Stone er den eneste jeg likte og faktisk husker enda, noen minutter etter å ha lukket fanen. Jo da, var flere som for så vidt var fine - men få som både var kledelige og skilte seg litt ut synes jeg.

Masse stygt da, men det er det jo alltid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicole Kidman! Hun kan gå i hva som helst, men ser alltid classy ut! Kult med de røde beltet.

Hun har en filmstjerne aura få har.

Jared Leto er en veldig vakker mann. Får assosiasjoner til Jesus. Noe overjordisk med han ( Kidman og )

Noen har det. Synes Bonnevie har det og.



Anonymous poster hash: f95f2...a71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Eg skjønar ikkje greia med Jared Leto - han er jo heilt nedgrodd av hår, jo!

Noen liker hår. Jeg syns han kler det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Noen liker hår. Jeg syns han kler det godt.

Eg har ein pose ein stad, utgitt av rådet for psykisk helse eller noko slikt, der det står 10 råd for å minske stress, eitt av råda er "klapp eit loddent dyr" - vil tru Leto er veldig stressdempande i så høve. Eg likar også hår, altså, men eg får assosiasjonar til den Asterix-historia der Miraculix mistar minnet og lagar ein del styrkedråper med interessante biverknadar, ein av dei er at håret gror veldig snøgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein pose ein stad, utgitt av rådet for psykisk helse eller noko slikt, der det står 10 råd for å minske stress, eitt av råda er "klapp eit loddent dyr" - vil tru Leto er veldig stressdempande i så høve. Eg likar også hår, altså, men eg får assosiasjonar til den Asterix-historia der Miraculix mistar minnet og lagar ein del styrkedråper med interessante biverknadar, ein av dei er at håret gror veldig snøgt...

:ler:

Jared Leto er kjekk, synes jeg, men enig med deg i at det ble for mye hår nå. Kanskje det er til en rolle? Han er uansett kjekkere med kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

:ler:

Jared Leto er kjekk, synes jeg, men enig med deg i at det ble for mye hår nå. Kanskje det er til en rolle? Han er uansett kjekkere med kort hår.

Eg googla han i stad, og fann bilde av han utan så mykje hår - mykje betre! Men eg må berre vedgå at eg ikkje ser to gonger på ein mann med langt hår - dukkar han så opp med kort hår, får eg jo ei openbaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...