Gå til innhold

Oscarkjolene, hva synes du?


Gjest Mythic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Scarlett Johanson. Fabelaktig!

Der er jeg veldig uenig. Hva har skjedd!?!? Helt forferdelig kjole...og det hun hadde i halsen. HUFF... tacky og usmakelig i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg veldig uenig. Hva har skjedd!?!? Helt forferdelig kjole...og det hun hadde i halsen. HUFF... tacky og usmakelig i mine øyne.

Hvem likte du, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cate Blanchett, helt fantastisk. Så enkel, med det lekre kjedet.

Er enig med Tigress, Scarlett Johanson var lekker.

America Ferrara er en annen favoritt, nydelig kjole som kledde henne skikkelig godt.

Meryl Streep var superelegant.

Rosamund Pike, woooow. Bombshell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cate Blanchett, helt fantastisk. Så enkel, med det lekre kjedet.

Er enig med Tigress, Scarlett Johanson var lekker.

America Ferrara er en annen favoritt, nydelig kjole som kledde henne skikkelig godt.

Meryl Streep var superelegant.

Rosamund Pike, woooow. Bombshell.

:)

Synes egentlig de aller fleste var veldig fine. Kan styre meg for Lady Ga-ga, men jeg har aldri hatt sansen for henne, uansett.

Edit: Forresten litt skuffet over Jennifer Aniston, synes den kjolen var kjedelig til henne, og fargen gjorde veldig lite for henne, som er så nydelig.

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Synes egentlig de aller fleste var veldig fine. Kan styre meg for Lady Ga-ga, men jeg har aldri hatt sansen for henne, uansett.

Edit: Forresten litt skuffet over Jennifer Aniston, synes den kjolen var kjedelig til henne, og fargen gjorde veldig lite for henne, som er så nydelig.

Synes Jennifer Aniston var nydelig! Veldig classy kjole som kledde henne!

Anonymous poster hash: f95f2...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Jennifer Anniston var litt kjedelig. Rettere sagt, kjolen var nydelig, men hun manglet litt farge! Hadde vært fint om hun hadde noen smykker, sko eller sminke med litt mer farge på. Samme følte jeg om JLo.

Nicole Kidman, som jeg vanligvis ELSKER stilen til, syntes jeg rett og slett var forferdelig. Så ut som en superbillig kjole man kjøper til karneval :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jennifer Aniston var nydelig! Veldig classy kjole som kledde henne!

Anonymous poster hash: f95f2...a71

Classy, men litt kjedelig farge, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Jennifer Anniston var litt kjedelig. Rettere sagt, kjolen var nydelig, men hun manglet litt farge! Hadde vært fint om hun hadde noen smykker, sko eller sminke med litt mer farge på. Samme følte jeg om JLo.

Nicole Kidman, som jeg vanligvis ELSKER stilen til, syntes jeg rett og slett var forferdelig. Så ut som en superbillig kjole man kjøper til karneval :(

Enig med deg om alle :) Nicole Kidman så veldig ukonfortabel ut på det klippet, og kjolen var ikke det helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader så slitsomt det høres ut med 50 fotografer som står å roper til deg mens de knipser!!!



Anonymous poster hash: 6b276...b8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Gaga: Ikke noe sjokkerende kjole, men veldig merkelig. Ser ut som hun har på seg oppvaskhansker

Jennifer Aniston sin kjole syns jeg ikke var noe særlig kledelig. Noe rart med overdelen over puppene, og den ene store folden som går fra hofta og ned på låret.

Emma Stone sin kjole syns jeg var kjempefin! Fargen på kjolen var nydelig til det røde håret!

Scarlett Johansson syns jeg også så nydelig ut! Litt for stort smykke etter min mening, men kjolen var kjempefin på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så slitsomt det høres ut med 50 fotografer som står å roper til deg mens de knipser!!!

Anonymous poster hash: 6b276...b8b

Ikke det minste rart de ser litt ukomfortable ut, men det er jo en del av gamet :)

Lady Gaga: Ikke noe sjokkerende kjole, men veldig merkelig. Ser ut som hun har på seg oppvaskhansker

Jennifer Aniston sin kjole syns jeg ikke var noe særlig kledelig. Noe rart med overdelen over puppene, og den ene store folden som går fra hofta og ned på låret.

Emma Stone sin kjole syns jeg var kjempefin! Fargen på kjolen var nydelig til det røde håret!

Scarlett Johansson syns jeg også så nydelig ut! Litt for stort smykke etter min mening, men kjolen var kjempefin på henne!

Helt enig med deg :)

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte:

Rosamund Pike, Emma Stone, chrissy teigen, Gigi Hadid(vanityfair festen)

Mindre likte:

Reese W- kjedelig kjole til Oscar, men ok.'

Jlo- fin bak...men vil ikke se puppene hennes HVER GANG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrissy Teigen, Dakota Johnson, Emma Stone var lekre.

Lady Gaga, Scarlet Johanson(!!!!), Marion Cotillard, J-lo(too much) likte jeg mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kjoler, men syns det var synd for Gaga som ikke rakk å ta av oppvaskhandskene, før hun måtte ut på løperen. Det var jo sikkert pinlig.

Ellers så var det en som hadde tatt på dusjforhenget sitt og to som gikk i gardinene sine.

Men jeg vet ikke hva de heter.

Noen så jo helt slutty ut.

Også var det en havfrue. Den var litt kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Der er jeg veldig uenig. Hva har skjedd!?!? Helt forferdelig kjole...og det hun hadde i halsen. HUFF... tacky og usmakelig i mine øyne.

Eg kan verkeleg ikkje skjønne det, altså. Kjolen hadde alt: praktfullt snitt, perfekt tilpassa, nydeleg farge. Ho fekk jo verkeleg den perfekte figuren i den kjolen. Eg skjønar at ein kan vere usamd i smykkevalet, men eg synest det løfta antrekket frå berre råelegant til å også ha litt edge, og det passa bra til håret hennar.

Kva synest du var feil med kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...