Gå til innhold

Kan gutter gå i tights, uten å trene?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Bare å bruke det. Noen må få dradd denne "trenden" ordentlig i gang. Kvinnet har allerede godt i gang med å bruke dette som et hverdagsplagg. Menn tar alltid etter kvinnene motemessig. Så det er bare et tidsspørsmål før det er like vanlig hos menn. Men det går tregt, og vi trenger noen pionerer som får litt fart på dette. Du er med på å gjøre det vanlig og at man venner seg til å se det.

Anonymous poster hash: 36559...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 100%naturlig

Gutter bør ikke gå i tights uansett om de trener eller ikke. Det går i nøden om de skal sykle.

Ser virkelig ikke bra ut :fnise:

1700743-p-MULTIVIEW.jpg

Dette er for menn:

http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/9/optimized/685489_fpx.tif?wid=1320&hei=1616&fit=fit,1&$filterlrg$

Anonymous poster hash: ab3fa...c57

Syns tights er like fint på gutter som jenter! Syns personlig at hel lengde er finere enn 3/4 lengde, lik den på bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tights er like fint på gutter som jenter! Syns personlig at hel lengde er finere enn 3/4 lengde, lik den på bildet.

Ja, men nå er du mann. Jeg som kvinne synes ikke det er fint. Kan ikke menn, bare være menn? Menn har blitt så metroseksuelle den siste tiden at det er helt kvalmt.

Anonymous poster hash: ab3fa...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er mer transvesitter enn kvinner. De handler herreklær og jenteklær om hverandre, og bruker herreklær ofte. Så hvem er metroseksuelle?

Det er en god grunn til at menn bruker tights. Menn har ofte mye smalere hofte enn kvinner. Derfor så gnisser lårene mot hverandre spessielt under trening. Det gnagsåret man får der av gnissingen er veldig vondt. Dessuten har menn noe som henger mellom benene. Så for at de ikke skal dingle og komme i veien. Bør det strammes opp med en tights. Som holder alt på plass. Så med tights, slipper man gnagsår og alt er på stell der nede for en god treningsøkt.

Regner med der har sett menn i vide treningsbukser som driver å retter på utstyret hele tiden?

Jeg ser mange kvinner som er så bred mellom lårene, at det er plass til en knytteneve mellom der mens de går. Skjønner da egentlig ikke hvorfor de går med tigjhts, da de ikke har det problemet med gnissing mellom benene.

Det er merkelig at kun et kjønn skal få lov til å få trene med de beste treningsklærne, mens menn skal liksom bli nektet. Tvis jeg skal bruke lite praktiske treningsklær, blir dørstokken for å trene enda høyere. Jeg skulle også ønske at mange direkte uspiselige kvinner, ikke viste frem alt jeg ikke vil se i en tights. Man har f.eks ie lyst til å se cameltoen til den snart pensjonerte moren sin osv. Men det får bare være. De pene kler alt, og ekle folk blir stygge uansett hva de har på seg.



Anonymous poster hash: 36559...f37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Det er ingen som er mer transvesitter enn kvinner. De handler herreklær og jenteklær om hverandre, og bruker herreklær ofte. Så hvem er metroseksuelle?

Det er en god grunn til at menn bruker tights. Menn har ofte mye smalere hofte enn kvinner. Derfor så gnisser lårene mot hverandre spessielt under trening. Det gnagsåret man får der av gnissingen er veldig vondt. Dessuten har menn noe som henger mellom benene. Så for at de ikke skal dingle og komme i veien. Bør det strammes opp med en tights. Som holder alt på plass. Så med tights, slipper man gnagsår og alt er på stell der nede for en god treningsøkt.

Regner med der har sett menn i vide treningsbukser som driver å retter på utstyret hele tiden?

Jeg ser mange kvinner som er så bred mellom lårene, at det er plass til en knytteneve mellom der mens de går. Skjønner da egentlig ikke hvorfor de går med tigjhts, da de ikke har det problemet med gnissing mellom benene.

Det er merkelig at kun et kjønn skal få lov til å få trene med de beste treningsklærne, mens menn skal liksom bli nektet. Tvis jeg skal bruke lite praktiske treningsklær, blir dørstokken for å trene enda høyere. Jeg skulle også ønske at mange direkte uspiselige kvinner, ikke viste frem alt jeg ikke vil se i en tights. Man har f.eks ie lyst til å se cameltoen til den snart pensjonerte moren sin osv. Men det får bare være. De pene kler alt, og ekle folk blir stygge uansett hva de har på seg.

Anonymous poster hash: 36559...f37

Det er nok endel rett i det du skriver her ja. Det er så mange fordommer og skjønner ikke helt at de vakre og kroppsfine har monopol på alt, både vanlige klær og treningsklær. Hvorfor må dem som ikke ha like forutsetninger eller riktig kjønn, måtte velge anderledes for å ikke bli møtt med nedlatende blikk og kommentarer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Min mann bruker kort tights som stopper over knærne under fotballshorts eller basketshorts når han spiller fotball, eller basket, spesielt på vinteren. Men er glad han ikke bruker tights utover det, og at den knapt synes når han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er mer transvesitter enn kvinner. De handler herreklær og jenteklær om hverandre, og bruker herreklær ofte. Så hvem er metroseksuelle?

Det er en god grunn til at menn bruker tights. Menn har ofte mye smalere hofte enn kvinner. Derfor så gnisser lårene mot hverandre spessielt under trening. Det gnagsåret man får der av gnissingen er veldig vondt. Dessuten har menn noe som henger mellom benene. Så for at de ikke skal dingle og komme i veien. Bør det strammes opp med en tights. Som holder alt på plass. Så med tights, slipper man gnagsår og alt er på stell der nede for en god treningsøkt.

Regner med der har sett menn i vide treningsbukser som driver å retter på utstyret hele tiden?

Jeg ser mange kvinner som er så bred mellom lårene, at det er plass til en knytteneve mellom der mens de går. Skjønner da egentlig ikke hvorfor de går med tigjhts, da de ikke har det problemet med gnissing mellom benene.

Det er merkelig at kun et kjønn skal få lov til å få trene med de beste treningsklærne, mens menn skal liksom bli nektet. Tvis jeg skal bruke lite praktiske treningsklær, blir dørstokken for å trene enda høyere. Jeg skulle også ønske at mange direkte uspiselige kvinner, ikke viste frem alt jeg ikke vil se i en tights. Man har f.eks ie lyst til å se cameltoen til den snart pensjonerte moren sin osv. Men det får bare være. De pene kler alt, og ekle folk blir stygge uansett hva de har på seg.

Anonymous poster hash: 36559...f37

Men kjære deg, nå handler ikke tråden om å bruke treningstights på trening, men å bruke det som hverdagsplagg! Guttene må gjerne bruke det som føles best under trening, da bryr jeg meg ikke. Men å bruke det et hverdagsplagg som om det var en bukse? No thanks! Og det synest jeg også mitt eget kjønn kan la være å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær gang jeg ser en mann i tights blir jeg litt mere lesbisk. Grøss.......



Anonymous poster hash: 700b4...93a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Der ble jeg lesbisk.

Anonymous poster hash: 700b4...93a

Syns de to nederste linkene var bra, kult å fint med stramme tights og stramt treningstøy på menn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg er absolutt av dei som synest treningstights er reiktig så lekkert på ein veltrena mann, men berre når han trener eller er på veg til og fra trening. Eg synest treningstøy utanfor ein treningssituasjon er 100% malplassert, og det gjeld båe kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan finne på å gå i en butikk i sykkeltøy. Men da er jeg på sykkel, på vei hjem fra jobb eller en lengre sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter bør ikke gå i tights uansett om de trener eller ikke. Det går i nøden om de skal sykle.

Ser virkelig ikke bra ut :fnise:

1700743-p-MULTIVIEW.jpg

Dette er for menn:

http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/9/optimized/685489_fpx.tif?wid=1320&hei=1616&fit=fit,1&$filterlrg$

Anonymous poster hash: ab3fa...c57

Ser ikke verre ut på gutter/menn enn jenter/kvinner? Eneste forskjellen er at menn har kuk og det blir en liten bul xD Men hva så? Folk må da tåle å se det :fnise:

Endret av Kili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Gutter bør ikke gå i tights uansett om de trener eller ikke. Det går i nøden om de skal sykle. Ser virkelig ikke bra ut :fnise:1700743-p-MULTIVIEW.jpgDette er for menn: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/9/optimized/685489_fpx.tif?wid=1320&hei=1616&fit=fit,1&$filterlrg$ Anonymous poster hash: ab3fa...c57

Tull hvorfor skal menn gå i slafsebukser ser mye bedre ut med tights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel av dem som bryr meg fint lite hva andre foretar seg, men når jeg ser jenter/damer på kjøpesenteret i trening-tights så tenker jeg mitt, det ser jo bare for dumt ut. På treningssenter, kjempeflott, på kjøpesenter, ser teit ut. Hadde jeg sett en mann i treningtights på kjøpesenter, vel da vet jeg ikke om jeg hadde klart å la være å flire.



Anonymous poster hash: e1bff...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull hvorfor skal menn gå i slafsebukser ser mye bedre ut med tights

Fordi tights er femi. Ekte menn går ikke i tights. Unntaket er til nød sykkeltøy, der det faktisk har en betydning. Litt dumt å hekte en bukse i kjedet i 60-70 km/t, dessuten bør man ha padding når man skal sykle langt.

Edit: en ting er at mannfolk går i tights når de trener. Det er ille nok. Verre blir det når de, ja, nettopp ikke trener.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...