Gå til innhold

Hvor mye klær befinner seg i ditt klesskap?


Gjest Yellowrose

Anbefalte innlegg

Tør ikke telle, men har nok mer enn normalt.. av alt. Sikkert nærmere 50 jakker om tar med blazere også.

Elsker klær og sko! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmel. Tør ikke å telle, men grovt regnet:

20 jakker

4 jeansjakker

6 vester

10 dressjakker

20 jeans

20 skjørt

20 bukser

100(?!) gensere

10 skjorter

100 par sko

6 cardigans(lange, tykke)

40 kjoler

Damn! Haha! Drøyt. Ryddet akkurat bort 3 esker med klær jeg ikke bruker(bruker "hva har jeg ikke brukt på 1 år logikken) og har en del mer esker med klær og sko i kjelleren.

Har kjøpestopp nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden fylte jeg 3 klesskap. De siste årene har jeg solgt unna og gitt bort en del til Fretex, og har heller færre, dyrere plagg. Føler det ikke er noen vits å ha overflod med klær slik at jeg glemmer hva jeg faktisk har, men heller ha kvalitetsplagg som jeg kan mikse og matche og som jeg bruker år etter år.

Endret av Siyha
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg :) Og planen er at sånn skal det fortsette :) Nå har vi bare hatt en eneste bryllupsdag så langt, men om et halvt års tid har vi bryllupsdag nummer to og da skal Petalouda ut og ha seg ny brudekjole, og kjæresten skal ha seg ny dress med tilbehør :) Vi gjør likevel et poeng ut av å bruke enkelte ting opp igjen, som for eksempel er planen å bruke de samme skoene hvert år. Og litt andre småting, detaljer som er viktige for oss. Og så drar vi på det samme hotellet som vi hadde bryllupsnatten på, får servert den samme champagnen og den samme nattmat-tallerkenen, og bare nyyyyter :)

Brudebukett hadde jeg også, og det skal jeg ha i år og :)

Jeg må bare spørre:

Går du rundt i den kjolen i restaurant osv? Det må vel isåfall skape noen reaksjoner når det viser seg at du ikke er brud?

Spesielt opplegg i mine øyne, men hver sin smak! :)

Anonymous poster hash: cf7cb...d27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre:

Går du rundt i den kjolen i restaurant osv? Det må vel isåfall skape noen reaksjoner når det viser seg at du ikke er brud?

Spesielt opplegg i mine øyne, men hver sin smak! :)

Anonymous poster hash: cf7cb...d27

Vi går rundt i finstasen hele dagen og alle steder ja :) Folk pleier å smile veldig, og noen sier gratulerer, noe vi enkelt svarer tusen takk til. Ingen har noensinne spurt oss direkte om vi har giftet oss den dagen.

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle hva folk eventuelt måtte tro, vi ser tydelig at folk smiler når de ser oss, og det virkelig fine er at vi ser at folk får litt romantikk i blikket og gjerne tar litt bedre tak i den de går ved siden av selv.

No harm done, vel .. ? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi går rundt i finstasen hele dagen og alle steder ja :) Folk pleier å smile veldig, og noen sier gratulerer, noe vi enkelt svarer tusen takk til. Ingen har noensinne spurt oss direkte om vi har giftet oss den dagen.

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle hva folk eventuelt måtte tro, vi ser tydelig at folk smiler når de ser oss, og det virkelig fine er at vi ser at folk får litt romantikk i blikket og gjerne tar litt bedre tak i den de går ved siden av selv.

No harm done, vel .. ? :)

Jeg syns dere høres herlige ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går rundt i finstasen hele dagen og alle steder ja :) Folk pleier å smile veldig, og noen sier gratulerer, noe vi enkelt svarer tusen takk til. Ingen har noensinne spurt oss direkte om vi har giftet oss den dagen.

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle hva folk eventuelt måtte tro, vi ser tydelig at folk smiler når de ser oss, og det virkelig fine er at vi ser at folk får litt romantikk i blikket og gjerne tar litt bedre tak i den de går ved siden av selv.

No harm done, vel .. ? :)

Mens jeg syntes det var "flaut nok" å gå med brudekjole den dagen jeg giftet meg. Liker ikke å få den type oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 504cc...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 jakker

8 gensere

5 bukser

21 singletter og flere topper

32 truser

7 BHER

Masse enøyde sokker...

6 par sko

12 kjoler

Jente 24.

Anonymous poster hash: 8aaee...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Tresifra tal sko.

Truleg om lag 20 kåper.

52 skjerf (og berre ein hals!)

10 jakker?

Om lag 40 kjolar, tenkjer eg, kan hende nærmare 50

12-15 skjørt?

10 bomullstrøyer

10-15 ulltopper

2 silkebluser

10 ulljakker?

Ganske mykje klede. Alt er i bruk. I år skal eg gjere som Jenny Skavlan, ta bilete av dagens og lagre til inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fort at jeg er en av de mer moderate her, men samtidig gir det meg en følelse av at jeg ikke er så ille :)

Jeg synes jeg har mye klær til alle anledninger, men når jeg ser på dere andre, er jeg beskjeden:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg skjønner fort at jeg er en av de mer moderate her, men samtidig gir det meg en følelse av at jeg ikke er så ille :)

Jeg synes jeg har mye klær til alle anledninger, men når jeg ser på dere andre, er jeg beskjeden:)

Eg synest sjølv eg har vilt mykje klede. Så skal det seiest at eg mest ikkje har kasta noko som ikkje har vore reine kvardagsklede sidan eg var i puberteten også! Eg får dessutan inntrykk av at eg mest ikkje har klede når eg ser kor mange som ofte legg inn innlegg i tråden om kva ein nett har kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har så mye klær at det er flaut. har ikke full oversikt, men har vel nærmere 30 jakker. 50 kjoler. 40 bher. 30 bikinier. 30 bukser/jeans. bikinier og ytterjakker er vel det jeg er "kjent" for å kjøpe mye av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flunka

30 bikinier???

Får du i det hele tatt brukt noen av dem?

Har 1 bikini selv. Når jeg kommer hjem fra stranden så vasker jeg den så den er ren til neste dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 bikinier???

Får du i det hele tatt brukt noen av dem?

Har 1 bikini selv. Når jeg kommer hjem fra stranden så vasker jeg den så den er ren til neste dag

jeg har sju bikinier. i fjor brukte jeg ikke bikini en eneste gang ... i år blir det sydenferie, da tar jeg med tre fire stykker tror jeg - må jo passe dagsformen :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens jeg syntes det var "flaut nok" å gå med brudekjole den dagen jeg giftet meg. Liker ikke å få den type oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 504cc...65a

åh, vi storkoser oss vi :)

Syns for eksempel det var kjempestas da vi gikk ombord i flyet på vei til bryllupsreise (den dagen vi faktisk hadde giftet oss altså) og kapteinen kom inn til oss i kabinen og ga oss en flaske champagne .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye! Nesten så klær og sko bare ramler ut av skapet når jeg åpner det :fnise: Det er gnu fult. Jeg tror jeg har minst 30 kjoler.

Jeg skal ta en skikkelig opprensking i skapet snart og kvitte meg med en del. Det trengs.

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 par stilettheler...... herregud. vil IKKE regne på hva den samlingen koster. Tror de billigste kostet 2000 på salg. HJELP.

17 BHer heh javel?

6 designervesker.

Tørr ikke telle mer.

Anonymous poster hash: edfef...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Vi går rundt i finstasen hele dagen og alle steder ja :) Folk pleier å smile veldig, og noen sier gratulerer, noe vi enkelt svarer tusen takk til. Ingen har noensinne spurt oss direkte om vi har giftet oss den dagen.

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle hva folk eventuelt måtte tro, vi ser tydelig at folk smiler når de ser oss, og det virkelig fine er at vi ser at folk får litt romantikk i blikket og gjerne tar litt bedre tak i den de går ved siden av selv.

No harm done, vel .. ? :)

Kanskje det var dykk eg såg på McDonalds før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...