Gå til innhold

Hvor mye klær befinner seg i ditt klesskap?


Gjest Yellowrose

Anbefalte innlegg

Gjest Yellowrose

Jeg telte jakkene mine i stad, da jeg har en forkjærlighet for jakker og kåper. jeg kjøper (ubevisst) nye jakker hele tiden, sånn istedet for sko. jeg har til sammen 12 jakker, er dette unormalt mye? det tar ihvertfall mye plass så nå skal det ryddes og selges unna!

hvor mye har du av hvert plagg og hva har du mest av? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør ikke å telle, men jeg slår deg en lang marsj :ler:.

Har et rom på 24m2 som kun rommer mine klær (ikke sko, de står i et annet rom) og nå har jeg så mye klær så jeg begynner å bekymre meg for at noen skal gå inn der. ;)

Anonymous poster hash: ba825...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 jakker

15 bukser

10 gensere

15 par sokker

15 underbukser

20 t-skjorter

sånn cirka. Ingen av klærne er kjøpt nye i år, så selv om det ser slik ut, bidrar jeg ikke i særlig stor grad til unødvendig klesproduksjon under umenneskelige vilkår.



Anonymous poster hash: 97d61...0c6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 ytterjakker har jeg i gangen + ca10 blazere og andre tynne jakker oppe i garderoben.

Tror ikke jeg tørr å telle resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakker har jeg lite av. En vinterjakke, to skijakker (den ene kan brukes til hverdags), en regnjakke, to høst/vår jakker. Liker egentlig ikke å bruke jakker, så det prioriterer jeg aldri å bruke penger på, med mindre jeg må.

Sko har jeg en del av, men likevel ikke sånn veldig mye. Det er uansett bare to par jeg vanligvis bytter på å bruke, et par støvletter og et par converse. Resten står egentlig bare og støver ned.

Bukser har jeg 8-9 par av, men det er kun tre av de jeg oftest bruker.

Det skapet mitt virkelig bugner over av er t-skjorter, topper og gensere. Fordi jeg trives best med å bruke sorte skinnyjeans, er det her jeg føler jeg kan variere i form og farge. Så når jeg er på shopping, er det x antall poser med overdeler jeg kommer hjem med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har lite av er kjoler, alt annet har jeg i overflod.



Anonymous poster hash: 0028f...bd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vinterjakke.

En regnjakke.

En skinnjakke.

En trenchcoat.

En tynn jakke til vår/sommer.

6 bukser.

14 topper/gensere.

3 kjoler.

2 blazere.

2 skjørt (ett sort blyantskjørt, ett sommerlig).

Badedrakt.

Bikini.

Treningsshorts

2 t-skjorter som brukes til trening

2 sett ullundertøy (longs + genser)

1 tykk ullgenser

2 pakker tykke ullsokker

Skibukse

20 truser

10 BHer

Trenings-BH

20 par sokker

3 tykke skjerf

7 tynne skjerf

3 par vanter/hansker

Tynn lue

Tykk lue

3 pysjamaser

Sko:

2 par pensko

1 par sandaler

2 par joggesko

Støvler

Støvletter

Fjellsko

Vintersko

Latterlig mye tøy egentlig.

Anonymous poster hash: 22b7f...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye klær her hos meg også, men prøver å være flink til å gi bort det jeg ikke bruker.

Over 100 kjoler og tilsvarende sko, sikkert like mye topper og gensere... det tyter ut av skapene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flunka

2 jeans

4 tights

2 mysbukser

2 pysjamasbukser

1 penbukse

3 gensere

en haug med t-shirts/linner/topper

1 penskjorte

2 par hverdagssko

1 par skikkelige vinterstövler

5 bh'er

en haug med truser og sokker

11 par tykke sokker og raggsokker

1 kåpe

1 regnjakke

1 hverdagsjakke

Tror ikke jeg har glemt noe nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å telle, men jeg slår deg en lang marsj :ler:.

Har et rom på 24m2 som kun rommer mine klær (ikke sko, de står i et annet rom) og nå har jeg så mye klær så jeg begynner å bekymre meg for at noen skal gå inn der. ;)Anonymous poster hash: ba825...270

Du bør begynne å bekymre deg for om innboforsikringen din dekker alt du har og om du kan sannsynligjøre alt du har om alt brenner opp.

Forøvrig er mitt kleskap nå fullt, overfullt, til tross for at jeg for en tid tilbake stod uten en tråd, på gaten.

Anonymous poster hash: 8b096...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 34 kjoler,noen skjørt og 10 topper. 2 ytterjakker noen genser. I tillegg har jeg manneklærne mine , men det lite, fordet meste jobbklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3-4 halvfulle skuffer med klær så er ikke myeXD Eneste jeg har respektabelt mengde av er jakker, mangler 2-3 basic-jakker eneste. Sko.... *pistre* Har så små føtter at jeg ikke får noe til å sitte fast:P Tror jeg må reise til Japan eller Kina eller noe:P



Anonymous poster hash: cc5af...42f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye klær ... blant annet fem brudekjoler, trettiseks par stiletthælsko, elleve ulike dressjakker, femten gallakjoler, over hundre hverdags/halvpene kjoler og to og en halv hyllemeter med ulike skjorter/tunikaer og sånt. Jeg elsker klær. Jeg har klær på fire ulike rom, blant annet står det to (sånne helt vanlige) klesskap som inneholder kun sko på det ene rommet. Hverdagsklærne mine har jeg i fem skap inne på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig mye klær ... blant annet fem brudekjoler, trettiseks par stiletthælsko, elleve ulike dressjakker, femten gallakjoler, over hundre hverdags/halvpene kjoler og to og en halv hyllemeter med ulike skjorter/tunikaer og sånt. Jeg elsker klær. Jeg har klær på fire ulike rom, blant annet står det to (sånne helt vanlige) klesskap som inneholder kun sko på det ene rommet. Hverdagsklærne mine har jeg i fem skap inne på soverommet.

Kan du fortelle hvorfor du har fem brudekjoler? Samler du eller har du vært gift flere ganger?

Jeg er ikke hjemme så har ikke telt igjennom alle klærne mine, men er det noe jeg har mye av er det skjorter. Har vel rundt 10-15 skjorter i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle hvorfor du har fem brudekjoler? Samler du eller har du vært gift flere ganger?

Jeg er ikke hjemme så har ikke telt igjennom alle klærne mine, men er det noe jeg har mye av er det skjorter. Har vel rundt 10-15 skjorter i skapet.

Jeg har giftet meg to ganger. Så jeg har èn brudekjole fra mitt første ekteskap, og så har jeg tre brudekjoler fra da jeg giftet meg andre gangen (vi hadde tre dager til ende og jeg hadde tre ulike brudekjoler) og så hadde jeg èn brudekjole da vi feiret vår første bryllupsdag. I år kjøper jeg brudekjole nummer seks når vi skal feire bryllupsdag nummer to :)

Ja jeg har kjolefetisj, og mannen min er like glad i å pynte seg som jeg er så vi bruker nok en del mer enn gjennomsnittet på klær og sånt. Nå skal jeg snart på operaball og da skal jeg kjøpe meg gallakjole nummer seksten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har giftet meg to ganger. Så jeg har èn brudekjole fra mitt første ekteskap, og så har jeg tre brudekjoler fra da jeg giftet meg andre gangen (vi hadde tre dager til ende og jeg hadde tre ulike brudekjoler) og så hadde jeg èn brudekjole da vi feiret vår første bryllupsdag. I år kjøper jeg brudekjole nummer seks når vi skal feire bryllupsdag nummer to :)

Ja jeg har kjolefetisj, og mannen min er like glad i å pynte seg som jeg er så vi bruker nok en del mer enn gjennomsnittet på klær og sånt. Nå skal jeg snart på operaball og da skal jeg kjøpe meg gallakjole nummer seksten :)

oi, har du ny brudekjole for hver bryllupsdag? Det har jeg aldri hørt om før, og jeg tror det må stemme at du har en kjolefetisj ja :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oi, har du ny brudekjole for hver bryllupsdag? Det har jeg aldri hørt om før, og jeg tror det må stemme at du har en kjolefetisj ja :jepp: :jepp:

Jepp, det har jeg :) Og planen er at sånn skal det fortsette :) Nå har vi bare hatt en eneste bryllupsdag så langt, men om et halvt års tid har vi bryllupsdag nummer to og da skal Petalouda ut og ha seg ny brudekjole, og kjæresten skal ha seg ny dress med tilbehør :) Vi gjør likevel et poeng ut av å bruke enkelte ting opp igjen, som for eksempel er planen å bruke de samme skoene hvert år. Og litt andre småting, detaljer som er viktige for oss. Og så drar vi på det samme hotellet som vi hadde bryllupsnatten på, får servert den samme champagnen og den samme nattmat-tallerkenen, og bare nyyyyter :)

Brudebukett hadde jeg også, og det skal jeg ha i år og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det har jeg :) Og planen er at sånn skal det fortsette :) Nå har vi bare hatt en eneste bryllupsdag så langt, men om et halvt års tid har vi bryllupsdag nummer to og da skal Petalouda ut og ha seg ny brudekjole, og kjæresten skal ha seg ny dress med tilbehør :) Vi gjør likevel et poeng ut av å bruke enkelte ting opp igjen, som for eksempel er planen å bruke de samme skoene hvert år. Og litt andre småting, detaljer som er viktige for oss. Og så drar vi på det samme hotellet som vi hadde bryllupsnatten på, får servert den samme champagnen og den samme nattmat-tallerkenen, og bare nyyyyter :)

Brudebukett hadde jeg også, og det skal jeg ha i år og :)

Du må jo ha en utstilling av noe slag, skrive bok eller begynne med utleie av kjoler. Da kan du få råd til ennå flere kjoler også :Nikke:

Litt galskap etter min mening å kjøpe kjole ny kjole hvert år, men samtidig veldig koselig at dere har tenkt å dra opp til det samme stedet, drikke den samme drikken og feire en gang til hvert eneste år :)

Høres ut som du har en spennende verden i klesskapet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha en utstilling av noe slag, skrive bok eller begynne med utleie av kjoler. Da kan du få råd til ennå flere kjoler også :Nikke:

Litt galskap etter min mening å kjøpe kjole ny kjole hvert år, men samtidig veldig koselig at dere har tenkt å dra opp til det samme stedet, drikke den samme drikken og feire en gang til hvert eneste år :)

Høres ut som du har en spennende verden i klesskapet ditt :)

He he utleie ja ... nei du, jeg er for glad i kjolene mine til å leie dem ut. Det hender datteren min får låne, da, hun er 21 år gammel og vi er omtrent like store, så hun er jo veldig fornøyd :)

Det er kanskje litt galskap. Og vi er ikke spesielt mye rikere enn andre lissom, det er ikke sånn at vi sliter med å få tømt lønnskontoene hver måned. Men vi har lyst til å prioritere dette, vi syns det er moro. Og hvis det slutter å være moro - da slutter vi også :) Jeg syns det er kjempegøy at kjæresten min er like stor pådriver her som meg, og at han har like stor (nesten jaffal) klesfetisj som meg. Vi velger å prioritere dette foran andre ting, for sånn er vi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 jakker og kåper.. Det var omtrent dobbelt så mange som jeg trodde. Ikke rart gangen er full! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...