Gå til innhold

Buffalo sko - ikke så verst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste at Buffalo sko var på vei inn igjen og jeg må faktisk si at det gleder meg litt. Jeg syntes det var litt kult med Buffalo en gang i tiden. Nå snakker jeg ikke om de som er 20 cm høye som ble brukt av emo folk, men de litt mer lave kanskje hvite eller svarte.

Det var liksom litt røft. Jeg synes alt av antrekk i dag skal være så ULTRA feminint! Buffalo sko var også behagelig å gå i :)

http://images.esellerpro.com/2308/I/663/804/47598112_z1.jpg

Hva synes du?

Hilsen feminin jente.



Anonymous poster hash: bd922...ea2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei takk

tumblr_m8q3ndGhXG1rdh1u9o1_500.jpg

Syntes heller ikke at det er røft eller tøft i det hele tatt. Det ser bare dumt og tilgjort ut på en feil måte. Ellers OK sko (ikke spes fine) med ALT for høye såler.

Får dessuten kun assiasjoner til feks Goth eller Emo-stil.



Anonymous poster hash: 6cccf...3a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk

tumblr_m8q3ndGhXG1rdh1u9o1_500.jpg

Syntes heller ikke at det er røft eller tøft i det hele tatt. Det ser bare dumt og tilgjort ut på en feil måte. Ellers OK sko (ikke spes fine) med ALT for høye såler.

Får dessuten kun assiasjoner til feks Goth eller Emo-stil.

Anonymous poster hash: 6cccf...3a1

Nå var jo disse skoene akkurat hva jeg sa hørte til emo miljøet, og ikke den stilen jeg tenkte på overhodet.

ts

Anonymous poster hash: bd922...ea2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men skal aldri si aldri. Hvem vet, kanskje stilen "vokser på meg". Men her og nå? NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

Aldri i verden om jeg vil ha Buffalosko tilbake. De skal holde seg i fortiden sammen med Spice Girls, Miss Sixty bukser, tattoo halskjeder og hårmascara.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk tumblr_m8q3ndGhXG1rdh1u9o1_500.jpgSyntes heller ikke at det er røft eller tøft i det hele tatt. Det ser bare dumt og tilgjort ut på en feil måte. Ellers OK sko (ikke spes fine) med ALT for høye såler. Får dessuten kun assiasjoner til feks Goth eller Emo-stil. Anonymous poster hash: 6cccf...3a1

Anonymous poster hash: a782e...c4d

Nå var det vel heller denne typen ts tenkte på. Synes også de er kule, og bar ikke skjønt hvorfor dersom forhatte.post-37809-0-98393100-1377897154_thumb.j

Anonymous poster hash: a782e...c4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at Buffalo sko var på vei inn igjen og jeg må faktisk si at det gleder meg litt. Jeg syntes det var litt kult med Buffalo en gang i tiden. Nå snakker jeg ikke om de som er 20 cm høye som ble brukt av emo folk, men de litt mer lave kanskje hvite eller svarte.

Det var liksom litt røft. Jeg synes alt av antrekk i dag skal være så ULTRA feminint! Buffalo sko var også behagelig å gå i :)

http://images.esellerpro.com/2308/I/663/804/47598112_z1.jpg

Hva synes du?

Hilsen feminin jente.

Anonymous poster hash: bd922...ea2

Jeg syns de er det mest blodharry og minst feminine jeg ser på en jente. Når jenter går i slikt ræl er de langt fra feminine. Sorry

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Elska buffalo skoa mine, og miss sixty buksene, ahhh. Det var tider det.

Og kort genser fra Bikbok med hette og lomme. Oh all those memories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen kule sko (skoetter/boots eller noe) fra Buffalo på dnasko idag!!! :)

Anonymous poster hash: 1ef61...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klumpete greiene som var populært blant rånegutter her i landet til langt utpå 2000-tallet er jo forferdelige. Men kan like disse for eksempel: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZ5BOLKHzAV7hz4mLaOloxlhsN07BGYduIyYx_xMBds6x6m10B

Fortsatt litt kraftig såle, men ikke like ekstremt. Også liker jeg selve formen på skoa.


Anonymous poster hash: eb3ca...35a



Anonymous poster hash: eb3ca...35a



Anonymous poster hash: eb3ca...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noen nydelig lyseblå som jeg lette Oslorundt etter! :wow: Hadde de på hver eneste dag i sikkert et halvt år, før jeg forelsket meg i noen mindre og sorte fra Roots. Etter å ha gått med andre sko noen mnder hadde jeg på meg Buffaloene en dag på skolen igjen, og leggene mine var helt utslitt da jeg kom hjem! Blytunge! :fnise: Har dem ennå i kjelleren.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns de er det mest blodharry og minst feminine jeg ser på en jente. Når jenter går i slikt ræl er de langt fra feminine. Sorry

Klarer du ikke å kombinere røft og feminint som andre? Ett røft plagg utgjør ikke at man ikke er feminin. Hva med alle som går med militærfarga topp, jakke etc?

Man kan ha hvite buffalo sko, en fin slank dongeribukse eller shorts, og en lekker feminin topp på overkroppen. Tror det kunne blitt flott jeg :laugh:

ts

Anonymous poster hash: bd922...ea2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah buffalo skoene mine var de beste skoa jeg har hatt, så behagelig å gå i. Desverre tror jeg at jeg er litt for gammel nå til å "pull it off" :P

Anonymous poster hash: ceff7...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på med; good times! :-) vet ikke helt om jeg hadde hoppet på bølgen nå, men gode "stil-minner" hehe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om jeg vil ha Buffalosko tilbake. De skal holde seg i fortiden sammen med Spice Girls, Miss Sixty bukser, tattoo halskjeder og hårmascara.

Skriver under på den! Men for noen minner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...