Gå til innhold

Gode strømpebukser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale noen gode tynne strømpebukser? Holdbare og høye i livet, må sitte godt oppe. Jeg er så dritt lei av å kjøpe dårlige strømpebukser som ikke holder seg opp og rakner bare jeg ser på dem. Bør ikke koste flere hundre kroner.

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, nå er det ofte slik at gode strømpebukser koster flere hundre kroner. Det er kanskje det som skiller de gode fra de dårlige.

Jeg vil anbefale Oroblu, Falke og Wolford, de har jeg brukt i årevis.

Alle disse tre merkene er gode å ha på, sitter der de skal hele dagen og kvelden, varer lenge-vask etter vask. Dette gjør de kanskje billigere på sikt enn de billige strømpebuksene som rakner eller mister formen med en gang.

Enjoy,

Vantage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da finnes noen fra Lindex eller lignende som er brukendes?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre robert sine er ganske gode, men det har hold in da.

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Pierre robert sine er ganske gode, men det har hold in da.

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Synes Pierre Robert sine rakner bare man ser litt stygt på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg nå slik at man ofte må betale mer for produkter i bedre kvalitet...........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har seg nå slik at man ofte må betale mer for produkter i bedre kvalitet...........

Du trenger ikke å ta den tonen der. Jeg tror nemlig et finnes bra og rimelige strømpebukser, ellers ville de vel ikke ha solgt strømpebukser på HM, Lindex, Cubus, KappAhl osv hvis alt bare var dritt?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ta den tonen der. Jeg tror nemlig et finnes bra og rimelige strømpebukser, ellers ville de vel ikke ha solgt strømpebukser på HM, Lindex, Cubus, KappAhl osv hvis alt bare var dritt?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Var ikke menigen å ta en tone, beklager. Men jeg oppfattet det som akkurat de som selges på HM, Cubus, Lindex osv var de du syntes er dritt? Jeg skjønner bare ikke helt. 80DEN på HM koster 80-100 kr(ish), og de er jo forferdelig dårlige... Tenker da at om man ønsker bedre kvalitet så må man faktisk gå opp en eller to prisklasser...

(jeg pleier alltid å kjøpe en str for stor, for da rakner de ikke alle første gangen jeg tar de på meg....)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det ofte slik at gode strømpebukser koster flere hundre kroner. Det er kanskje det som skiller de gode fra de dårlige.

Jeg vil anbefale Oroblu, Falke og Wolford, de har jeg brukt i årevis.

Alle disse tre merkene er gode å ha på, sitter der de skal hele dagen og kvelden, varer lenge-vask etter vask. Dette gjør de kanskje billigere på sikt enn de billige strømpebuksene som rakner eller mister formen med en gang.

Enjoy,

Vantage.

Uh, jeg synes de fra Oroblu er forferdelige! De har alltid raknet i løpet av noen timer for meg. Wolford og Falke derimot, er veldig gode strømpebukser når man har råd.

Når jeg har mindre penger (eller ikke vil bruke så mye) går jeg på Lindex, men jeg synes kvaliteten der varierer veldig. For noen år siden hadde de en modell inne som var helt på høyde med Wolford og Falke, hadde et par i nærmere ett år! Modellen er dessverre utgått, men jeg anbefaler TS og ta en tur på Lindex og sjekke prøvene de har hengende fremme, ofte er det lett å bedømme kvaliteten utifra dem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, jeg synes de fra Oroblu er forferdelige! De har alltid raknet i løpet av noen timer for meg. Wolford og Falke derimot, er veldig gode strømpebukser når man har råd.

Når jeg har mindre penger (eller ikke vil bruke så mye) går jeg på Lindex, men jeg synes kvaliteten der varierer veldig. For noen år siden hadde de en modell inne som var helt på høyde med Wolford og Falke, hadde et par i nærmere ett år! Modellen er dessverre utgått, men jeg anbefaler TS og ta en tur på Lindex og sjekke prøvene de har hengende fremme, ofte er det lett å bedømme kvaliteten utifra dem. :)

Takk for det. Skulle gjerne hatt et tips om noen som sitter godt oppe også. Jeg vet ikke om oe mer irriterende enn å gå å heise opp strømpebuksa hele dagen.

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Pierre Robert sine rakner bare man ser litt stygt på dem...

Rart, jeg har brukt mine sorte med hold in ca 15 ganger nå tror jeg. Synes de er stødige og har ennå ingen planer om å rakne ser det ut til.

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, jeg har brukt mine sorte med hold in ca 15 ganger nå tror jeg. Synes de er stødige og har ennå ingen planer om å rakne ser det ut til.

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Kanskje jeg skulle prøve de? Hvor kjøper du dem?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle prøve de? Hvor kjøper du dem?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Finner de på dagligvarebutikker, men toppen på buksa kan rulle litt sammen når man sitter og slikt ellers sitter den bra.

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

toppen på buksa kan rulle litt sammen når man sitter

Anonym poster: 48c00d4c3d0c5be5897d91c0595dc374

Det liker jeg dårlig :fnise: , men jeg kan jo gi dem en sjanse hvis ingen har noen bedre forslag. .

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg prøvepakke på strømpebukser hos efi.no. Fire strømpebukser til 78 kr. Blir spennende å se om de er bra! TS

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Jeg legger også inn en stemme for Pierre Robert. Høye og gode i livet. Og enkle å få tak i.

Kvaliteten (styrken) varierer litt etter modellen da; de jeg kjøpte for 2 år siden er fortsatt hele, mens de jeg kjøpte i fjor har hull i tåa. Begge var i noen slags hullstrikkede modeller; men ulike modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker bare strømper eller stayups som jeg kjøper på nettet. Fordelen dersom du kjøper mere enn ett par av samme type, er at du bare behøver å kaste en strømpe dersom den rakner. Kan kanskje være økonomisk i lengden?

Ludmila

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare strømper eller stayups som jeg kjøper på nettet. Fordelen dersom du kjøper mere enn ett par av samme type, er at du bare behøver å kaste en strømpe dersom den rakner. Kan kanskje være økonomisk i lengden?

Ludmila

Nei takk, jeg foretrekker strømpebukser til daglig pga komforten.

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, jeg synes de fra Oroblu er forferdelige! De har alltid raknet i løpet av noen timer for meg. Wolford og Falke derimot, er veldig gode strømpebukser når man har råd.

Når jeg har mindre penger (eller ikke vil bruke så mye) går jeg på Lindex, men jeg synes kvaliteten der varierer veldig. For noen år siden hadde de en modell inne som var helt på høyde med Wolford og Falke, hadde et par i nærmere ett år! Modellen er dessverre utgått, men jeg anbefaler TS og ta en tur på Lindex og sjekke prøvene de har hengende fremme, ofte er det lett å bedømme kvaliteten utifra dem. :)

Oi, da har du vært uheldige med dine Oroblu. Jeg bruker og har brukt mengder av Oroblu i forskjellige denier og typer, og synes de er bra kvalitet. :)

Ser dere er mange her som liker Pierre Robert strømpene. De kan være greie til hverdagsbruk, men jeg synes ikke holdbarheten og passformen er den beste på de.

Foretrekker da å spandere etpar hundrelapper og få noen strømper som både ser og kjennes litt bedre ut, og ikke minst varer litt lenger.

Lindex har faktisk etpar modeller som er bra, særlig de med støtte/kompresjon :) Tips, de har en fin 60den strømpebukse der nå med kompresjon, anbefales :)

Enjoy,

Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har faktisk etpar modeller som er bra, særlig de med støtte/kompresjon :) Tips, de har en fin 60den strømpebukse der nå med kompresjon, anbefales :)

Enjoy,

Vantage

Takk! hva heter de?

Anonym poster: 73306e3bbe232660e82a50eb17dc1a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...