Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lalalala59

Hadde aldri trodd culottes skulle komme på moten igjen, men de gjorde de søren meg. Klovnebukser og en effektiv måte å se 10 kg tyngre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Hadde aldri trodd culottes skulle komme på moten igjen, men de gjorde de søren meg. Klovnebukser og en effektiv måte å se 10 kg tyngre ut.

Du, no er eg berre ute etter folkeopplysing (og det er eg som skal bli opplyst): har desse buksene eit norsk namn? "Culotte" er jo eit fransk ord (som eg stort sett kjenner frå omgrepet "sans-culottene" frå den franske revolusjonen...), og det kan vel mellom anna brukast om nikkersar, kan det ikkje? Broka på bildet, kan det gå for å vere eit bukseskjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, no er eg berre ute etter folkeopplysing (og det er eg som skal bli opplyst): har desse buksene eit norsk namn? "Culotte" er jo eit fransk ord (som eg stort sett kjenner frå omgrepet "sans-culottene" frå den franske revolusjonen...), og det kan vel mellom anna brukast om nikkersar, kan det ikkje? Broka på bildet, kan det gå for å vere eit bukseskjørt?

Jeg støkker litt hver gang jeg leser culotte, fordi det brukes som ''truse'' i Frankrike. :P Vil ha et norsk navn jeg også, for jeg orker ikke å tenke truse hver gang jeg leser om disse heslige greiene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg støkker litt hver gang jeg leser culotte, fordi det brukes som ''truse'' i Frankrike. :P Vil ha et norsk navn jeg også, for jeg orker ikke å tenke truse hver gang jeg leser om disse heslige greiene. :ler:

Ja, eg veit, det er ganske uroande. Men jo meir eg las om det heile, desto meir trur eg vi kan bruke bukseskjørt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes de bukseskjørtene er litt kule egentlig. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å rocke ett par i sommer :3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

very-funny-weird-ugly-pants-men-women-fu

Anonymous poster hash: 0a796...1e1

hahahaha han ser ut som ett trekkspill. Fantastisk.

Jeg tipper disse designerne gjør sitt beste for å lage så teite klær som mulig, så ler de av oss i hemmelighet når vi bruker det. 'HAHA APER'

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen Rosie Huntington-Whiteley hadde på seg:

rosie_0.jpg?itok=Uzg79OvK

[KILDE]

synes det var fint jeg! ikke at jeg hadde gått med det selv :fnise:

Anonymous poster hash: ac4f4...adb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var fint jeg! ikke at jeg hadde gått med det selv :fnise:

Anonymous poster hash: ac4f4...adb

Personlig synes jeg det ble noe over kanten og for lite overlatt til fantasien. Vulgært er vel rette ordet jeg leter etter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er styggere enn å bruke tights som bukse? Jo, hun jeg så i dag som brukte skikkelig nuppete tights som bukse! *grøss*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

https://www.desigual.com/en_NL/mobility#detail/50V2LA8/color/2000

10_28_46vest_inma_negro.jpg

Jeg vet ikke hvor man skal feste blikket...

Altså, med undantak av at eg trur eg ville fått epileptisk anfall om ho snudde seg snøgt rundt, så synest eg denne var ganske fin, eg. Diane von Furstenberg køyrer ofte slike trykk på omslagskjolane sine, og eg synest dei er ganske fint.

Det styggaste plagget eg har sett i det siste er naturleg nok den no ganske famøse Desigual-kåpa med pluggknappen midt bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den der rosa Ganni-kåpa som 'alle' har gått med den siste tiden. Altså, det ser jo unektelig ut som en BADEKÅPE??? Det er hvertfall det jeg tenker hver gang jeg ser noen med den på.. "Du hadde det SÅ travelt på vei ut av dusjen i dag tidlig at du kun rakk å ta på deg badekåpa før du løp ut døra, ja"..

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha han ser ut som ett trekkspill. Fantastisk.

Jeg tipper disse designerne gjør sitt beste for å lage så teite klær som mulig, så ler de av oss i hemmelighet når vi bruker det. 'HAHA APER'

Designerklær som dette er ikke ment for å bruke offentlig, det er ment for å være så "out there" som mulig for å skape en reaksjon. Det kan sammenlignes litt med konseptbiler.

Anonymous poster hash: 65c7a...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der rosa Ganni-kåpa som 'alle' har gått med den siste tiden. Altså, det ser jo unektelig ut som en BADEKÅPE??? Det er hvertfall det jeg tenker hver gang jeg ser noen med den på.. "Du hadde det SÅ travelt på vei ut av dusjen i dag tidlig at du kun rakk å ta på deg badekåpa før du løp ut døra, ja"..

:fnise:

Bilde?

Anonymous poster hash: e53d8...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...